Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Hassukainen, mun on ollut ikävä sua! 😘
Söin tänään lihapullasalaattia ja tulit mieleeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kaikkea on yllin kyllin, niin jotain puuttuu.
Rakkaus on tärkein. Puuttuuko se sun läheltä?
Rakkauttakin on monenlaista. Sellainen rakkaus, mitä toivoisin, puuttuu. -sivusta-
Vierailija kirjoitti:
Olitko menossa Ruisrockiin? Sinä joka jonottelit 200 m pitkässä bussijonossa. Vai oliko joku VR:n korvaava vuoro?
Se olin minä. En ollut Ruississa, vaan eräässä toisessa kolmipäiväisessä kesätapahtumassa.
Aika ikävä ilma on Ruisrokata. On paljon kivempaa kirjoitella täällä, kun pysyy kuivana. 😊
Naisista on tullut ilkeitä, kaiken hyvän vastakohtia.
Hyvää yötä, kauniita unia ja oman kaivatun komeita ja ihania kuvia! 😘😘😘
Haluaisin jotain viestittää. Tuntuu, että kaikki kaipuun vaiheet on käyty läpi. Tunnistan toisten kirjotuksista noin mäkin silloin ajattelin, tai tuollasia mäkin unelmoin tai jopa suunnittelin.
Näen niin paljon painajaisia.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin jotain viestittää. Tuntuu, että kaikki kaipuun vaiheet on käyty läpi. Tunnistan toisten kirjotuksista noin mäkin silloin ajattelin, tai tuollasia mäkin unelmoin tai jopa suunnittelin.
Saanko kysyä, mitkä kaipuun vaiheet ovat?
Luultavasti olin jossain vaiheessa kirottu.
Vierailija kirjoitti:
Minkähänlainen olis tunteeton s*ksisuhde
Tunteeton on sitä hauskanpitoa. Panemista. Valinta vaan panna. Tunteellinen on intohimon ja tunteiden täyttämää ihanuutta. Molemmista kokemusta. Jälkimmäisessä voi rikkoa itsensä hyvin 💔 ensimmäisessä mainitussa ei.
Mä oon koko päivän miettinyt romanttisia ajatuksia kaivatusta. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteeton on sitä hauskanpitoa. Panemista. Valinta vaan panna. Tunteellinen on intohimon ja tunteiden täyttämää ihanuutta. Molemmista kokemusta. Jälkimmäisessä voi rikkoa itsensä hyvin 💔 ensimmäisessä mainitussa ei.
Tunteeton käy työstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmissa sisin vaurioituu. Ensimmäisen vauriot tukevat esiin kun valaistuu.
Hyvää yötä ja kauniita unia rl.
t.eräs pv
🤗🤎
All that glitters is not gold. But only thing that makes me shine is you.
Kauneimmat unet ihanaiselle 💞