Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kaipuu jatkuu 💘
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T, minua väsyttää tämä kaipaaminen. En oikeastaan jaksa enää odottaa.
Ei mitään velvollisuuksia, sinun pitää mennä omien tuntemuksiesi mukaan.
Tiedän kyllä. Mutta minun oma tuntemukseni on sellainen, että haluaisin sinut (ja sinua nyt ensi töikseni oikeastaan).
Tiedätkö, mitä odotat? Tai että on aihetta odottaa, koska jotain on tulossa? En tarkoita aukoa päätäni, mutta ei välttämättä kannata jäädä odottelemaan, jos se ei tunnu hyvältä. Toimi itse, ja jos homma ei lähde etenemään, on siinä syy jatkaa matkaa uusiin seikkailuihin.
Joku idiootti sivusta.
Miksi ilmoittauduit? Ei täällä tarvita teitä sivuidiootteja.
Relevantti kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa riittämään tämä hevostelu.
Palataan possuihin? 🐽
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan näkijä kun kaikkea näet. Näetkö minut ja kaivattuni yhdessä. Jotta pääset p*skanpuhumiseen kiinni niin voin kertoa kaivatustani tähän. Hän on ukrainalainen hyvin treenattu ori.
Ei ole ukrainalainen. Eikä ori. T. oikea selvännäkijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan näkijä kun kaikkea näet. Näetkö minut ja kaivattuni yhdessä. Jotta pääset p*skanpuhumiseen kiinni niin voin kertoa kaivatustani tähän. Hän on ukrainalainen hyvin treenattu ori.
Hän pelleili.
Ei se silti tarkoita sitä, ettei näkemiset voisi osua.
👀
Mitä silmät ei nää, sen sydän ymmärtää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän pelleili.
👀
Testaa minulle, kerro mitä sinä näet minulle? Vastaan rehellisesti sinulle sitten takaisin. Kerro vain mitä näet mutta täysin rehellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän pelleili.
👀
Et voi sitten sanoa olevasi näkijä. Ei saisi huijata. Ole rehellinen itsestäsi.
Ihan rehellisesti kirjoitin, että olen nähnyt näkijöiden tekstejä ja osaan tehdä samanlaisia. Ja lisäksi vielä laitoin silmätkin, koska olen näkijä - minulla on silimät. Hö.
👀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän pelleili.
👀
Ihan rehellisesti kirjoitin, että olen nähnyt näkijöiden tekstejä ja osaan tehdä samanlaisia. Ja lisäksi vielä laitoin silmätkin, koska olen näkijä - minulla on silimät. Hö.
👀
Ok, ymmärsin.
Vierailija kirjoitti:
Taisin rakastua sinuun.
En yhtään ihmettele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T, minua väsyttää tämä kaipaaminen. En oikeastaan jaksa enää odottaa.
Ymmärrän. Mitä se tarkoittaa? Sitä, ettei enää odoteta vai sitä, että haluat jatkaa eteenpäin?
Ei odoteta enää, jatketaan eteenpäin yhdessä. Miltä se kuulostaisi?
Mennään naimisiin.
No miksei joskus sellaistakin voisi harkita sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ori aina osaavan ratsastajan valitsee. Ehkä sinun kannattaa rohkeammin päästää sisäinen hevoskuiskaajasi valloilleen, orhikin on eläimeksi säikky.
Eli todellisuudessa et näe mitään. Vedät ihan täyttä ohista. Et mitään todellista.
Minäkin voin ennustaa ihmisille taloudellisen tilanteen helpottumista. Ja se pitää paikkansa. Etenkin jos ennustan sen ennen kuun ekaa päivää, tai ennen kuun 15. päivää 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän pelleili.
👀
Testaa minulle, kerro mitä sinä näet minulle? Vastaan rehellisesti sinulle sitten takaisin. Kerro vain mitä näet mutta täysin rehellisesti.
Näen harmaan ja mustan sävyjä. Kyynisyyttä, ylemmyydentuntoa, halveksuntaa muita kohtaan, ehkä vihamielisyyttäkin. Siellä taustalla. Haluaisit ajatella olevasi sininen keijukainen, joka sipsutellen sulostuttaa ihmisiä olemassaolollaan. Ihmettelet, kun homma aina kosahtaa. Miksi kukaan ei ymmärrä sinua?
👀
Vierailija kirjoitti:
Rakas ihana S-mies, en voi olla miettimättä sua.
Koska sä eroot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa riittämään tämä hevostelu.
Palataan possuihin? 🐽
Palataan aikoihin kun lobotomia oli sallittu.
Horoskooppeihin uskovia, uskiksia, mielenvikaisia "näkijöitä" jne. Taitaa olla aika huolestua itsestäni, koska tällaisten juttuja olen lukemassa.
Vierailija kirjoitti:
Musakanavointia vailla tänäänkin.
Mikä kappale tulee ekana mieleesi?
Kerron jos se osuu jotenkin.
Ps. Nää on ihan hauskoja.
Isac Elliot-Vanhasta Uuteen