Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Tärkeät sanat jäävät sanomatta, asiat selvittämättä. Itse en valitsisi niin, mutta ketään ei voi väkisin puhuttaa.
Yrititkö soittaa eilen yöllä n puolkakstoista ? Miksi et nyt vastaa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lueskelin juttua Dani Filthistä. Hänellä on upeasti tatuoitu tyttöystävä, Sofiya Belousova, ja pariskunnan ikäero on 20 vuotta. Minun ja kaivattuni ikäero (11v) ei tunnukaan enää niin isolta. Dani on ilmeisesti vain 165cm pitkä ja Sofia on häntä pidempi. Itse olen n. 20cm pidempi kuin kaivattuni. Iloista päivää kaivatulleni!
Sinä oot naisena 20cm pidempi?
m->n
Vierailija kirjoitti:
Epäilen ettet uskalla tulla mun pussauskoppiin.😒 vaikka en mitään pussailua edes vaatisi. Miten tässä on tarkotus edetä, en ymmärrä.
Laita vaan tiedot pussailukopista. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen ettet uskalla tulla mun pussauskoppiin.😒 vaikka en mitään pussailua edes vaatisi. Miten tässä on tarkotus edetä, en ymmärrä.
Laita vaan tiedot pussailukopista. Sivusta.
Ei oo vielä sellasta. Tai siis voihan tohon mennä vaikka telttailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Tärkeät sanat jäävät sanomatta, asiat selvittämättä. Itse en valitsisi niin, mutta ketään ei voi väkisin puhuttaa.
Jätä vaikea mennyt ja parempaa tilalle..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lueskelin juttua Dani Filthistä. Hänellä on upeasti tatuoitu tyttöystävä, Sofiya Belousova, ja pariskunnan ikäero on 20 vuotta. Minun ja kaivattuni ikäero (11v) ei tunnukaan enää niin isolta. Dani on ilmeisesti vain 165cm pitkä ja Sofia on häntä pidempi. Itse olen n. 20cm pidempi kuin kaivattuni. Iloista päivää kaivatulleni!
Sinä oot naisena 20cm pidempi?
m->n
Nainen on 11vuotta nuorempi?
Mietin vaan, mitä ajattelisit, jos sulla olisi joku tärkeä päivä ja saisit silloin puhelimeen tsemppi- tai onnitteluviestin (tai vitsin 😄)? Olisiko se ihan red flag vai jotain muuta? Oon miettinyt tätä, kun jos ei tulisi vastausta, niin sitten voisi helposti jättää tämänkin ketjun, eikä enää palata. Kirjoita vastauksen perään, oletko mn, nm tai nn- kirjoittaja.
Viesti puhelimeen olis ihan jees..-Nainen
Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan, mitä ajattelisit, jos sulla olisi joku tärkeä päivä ja saisit silloin puhelimeen tsemppi- tai onnitteluviestin (tai vitsin 😄)? Olisiko se ihan red flag vai jotain muuta? Oon miettinyt tätä, kun jos ei tulisi vastausta, niin sitten voisi helposti jättää tämänkin ketjun, eikä enää palata. Kirjoita vastauksen perään, oletko mn, nm tai nn- kirjoittaja.
Tykkäisin, vaikka menis varmaan pasmat sekasin hetkeksi. n
Vierailija kirjoitti:
Laitan tähän
Tuli mieleeni, että mitähän kaipaamani ajatteli kolmisen vuotta sitten, kun hänelle tekstiviestin laitoin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitan tähän
Jees..
Nainen, tulehan kainaloon tai syliin. Anna mä vähän hemmottelen sua. Alusta loppuun, sinä, sinua, aina. <3
Mitähän kaipaamani ajatteli kun ig viesti pamahti noin niin kuin puskista.😀
Voi Toni! Kaipaan! 🤗