Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Se on sunday, mutta missä v*tussa se aurinko sitten on?
Täällä Turussa 👍👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä halua rajottaa sun ilmaisua, pyydän vaan että mietit siltä kannalta, että jos luen viestin ja otan sen itselleni niin miltä se vaikuttaa mun silmin. Jos siis välität.
🙏🏽
Ymmärrän.
Mutta mistä sinä tiedät, kuka minkin viestin on täällä kirjoittanut?Ja jos tämä viestisi sattuisi olemaan, juuri minulle. Niin käytökseeni on syy. Olen syvästi loukkaantut sinulle.
Tuskin olet kaivattuni. Minäkin olen loukkaantunut kaivatun käytöksestä irl.
Kaipaatko tosiaan ihmistä joka on oikeasti loukannut sinua, vai oletko loukkaantunut omien
Toisen käytös voi olla loukkaavaa, vaikka sen perimmäinen tarkoitus ei olisikaan olla loukkaavaa.
Oikean ihmisen kanssa pitäisi kai olla helppo olla. Ellet sitten ole elämäntapaloukkaantuja, jolloin nuo ongelmat on kiinni sinussa itsessäsi eikä riipu vastapuolesta ollenkaan.
Fakta on myös, että jos nainen on loukkaantunut ja miestä ei kiinnosta korjata asiaa, niin sitä ei _kiinnosta_
Siispä kannattaa lopettaa roikkuminen kaivatuissa joille olette "loukkaantuneita" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä halua rajottaa sun ilmaisua, pyydän vaan että mietit siltä kannalta, että jos luen viestin ja otan sen itselleni niin miltä se vaikuttaa mun silmin. Jos siis välität.
🙏🏽
Ymmärrän.
Mutta mistä sinä tiedät, kuka minkin viestin on täällä kirjoittanut?Ja jos tämä viestisi sattuisi olemaan, juuri minulle. Niin käytökseeni on syy. Olen syvästi loukkaantut sinulle.
Tuskin olet kaivattuni. Minäkin olen loukkaantunut kaivatun käytöksestä irl.
Kaipaatko tosiaan ihmistä joka on oikea
En todellakaan ole elämäntapaloukkaantuja. En loukkaannu kovinkaan helposti.
Vierailija kirjoitti:
Fakta on myös, että jos nainen on loukkaantunut ja miestä ei kiinnosta korjata asiaa, niin sitä ei _kiinnosta_
Siispä kannattaa lopettaa roikkuminen kaivatuissa joille olette "loukkaantuneita" :D
Kenelle lähetät terveisiä?
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiesit että sun kaivattusi on se oikea? Tiesitkö sen heti ensimmäisestä tapaamisesta alkaen?
Kyllä kaunosielu kaltaisensa tunnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en kaipaa sinua, munan perässä juoksija
Minä en juokse.. perässä. Enkä miehen perässä. Ekaa en ole nähnyt vuosiin.
Jos joku juoksee, niin se on mies😉
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Ruusu sulle pllua mulle
Väärä kukka
Pysyit piilossa. En olisi hyökännyt kimppuun tai syönyt sinua.
Ei ole ilmeisesti tarvetta nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiesit että sun kaivattusi on se oikea? Tiesitkö sen heti ensimmäisestä tapaamisesta alkaen?
Ei ole oikea, enkä minä hänelle. Siksi just ketjussa, muuten olisimme yhdessä.
Terveisiä kaivatulleni! Juoksen perässäsi muna pystyssä!
Vierailija kirjoitti:
Still loving you 💔
If we'd go again
All the way from the start
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt vuosikausiin. Sitten hän vain piirtyi sydämeeni, mutta se ei riitä. Kahden kauppa vaatii kaksi halukasta.
Tää on kivasti sanottu. 😊
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä kaivatulleni! Juoksen perässäsi muna pystyssä!
.😂 nyt pitää alkaa katsoa taakse kun ulkoilee
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko haluja nähdä?
Ei ole kertonut, että olisi. Tarve nähdä ja halu nähdä ovat aika lailla sama asia. Se, ettei ole tarvetta tai halua, kertoo toki jostakin.
Kurkkaa ensin omastasi.