Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä!
Siis kelle? No tietysti kaivattuni kukkaiselle, kuumalle kakkoselle, tiukalle ja suklaiselle!
Lehmä?
Vierailija kirjoitti:
Huomaan et olen täynnä hellyyttä, rakkautta ja ihanuutta häntä, mun nro 1, naista kohtaan. Sun ilouutisten ja kaiken ahkeruuden jälkeen näkisin et sun olis hyvä ettiä parhain mahd asento mun puhtaassa sängyssä ja käpertyä puhtaisiin lakanoihin peiton alle ja antaa mun hoitaa kaikki mahd. asiat sekä tuoda hemmottelut sulle siihen sänkyyn nautittavaks. Sit jossai vaiheessa merkistä antaisin sulle mm. kokovartalohieronnan ja paljon muutaki. Olisi nii ihana nähdä kun nautit.
Kenelle kirjoitat? Onko nn vai mn?
Vierailija kirjoitti:
Voi kun olisi rohkeutta lähteä. Mutta en pysty edes siihen.
Miksi sinun pitäisi lähteä? Kaivatun perään?
Vierailija kirjoitti:
Surettaa kovin.
Mikä?
Ja nallen ja lelukoiran jonka maha on täynnä ruohoa. Sekä mun lempihuovan.
Vierailija kirjoitti:
Elän itselleni asettamien periaatteiden pohjalta. Olen pettänyt ne useasti ja aion silti jatkaa niiden mukaan elämistä.
Oletko onnellinen sillä tavalla? Työnnätkö rakkauden elämästäsi?
Vierailija kirjoitti:
Voi kun olisi rohkeutta lähteä. Mutta en pysty edes siihen.
Mikä on ongelma?Jos huono niin on lähdettävä. Tiktak kello käy.
Jos mahdollista korjaa mikä on ehkä korjattavissa?
Oletko löytänyt toisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä halua rajottaa sun ilmaisua, pyydän vaan että mietit siltä kannalta, että jos luen viestin ja otan sen itselleni niin miltä se vaikuttaa mun silmin. Jos siis välität.
🙏🏽
Ymmärrän.
Mutta mistä sinä tiedät, kuka minkin viestin on täällä kirjoittanut?Ja jos tämä viestisi sattuisi olemaan, juuri minulle. Niin käytökseeni on syy. Olen syvästi loukkaantut sinulle.
Tuskin olet kaivattuni. Minäkin olen loukkaantunut kaivatun käytöksestä irl.
Kaipaatko tosiaan ihmistä joka on oikeasti loukannut sinua, vai oletko loukkaantunut omien odotustesi tähden? Kummassakaan tapauksessa ei oikeestaan kuulosta hyvältä!
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sait mut epäilemään kaikkea.
Miehelle vai naiselle?
Naiselle.
Kas, kun sattuikin. Itse olen epäillyt viitisen vuotta. Ei ole selvinnyt vieläkään.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kas näin pidetään hullua jännityksessä.
Since 2019. Kyllä vielä muutaman vuosikymmenen voi miettiä, oliko kaikki vain kuvitelmaa.
En nähnyt häntä tänään. Vaikka todennäköisyys oli pieni alun alkaenkin, niin silti on hieman surullinen olo.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa nähdä, että jatkat järkilinjalla.
Tämä ei ole taatusti mulle. 😂
Miksi et koskaan suostunut juttelemaan ja keskustelemaan asioista? Sitä en tule koskaan ymmärtämään ja hyväksyminenkin on vaikeaa. Jos sanot ettei ollut mitään keskusteltavaa niin se on vale. Aina tarjosin mahdollisuutta jutella asiallisesti. Mutta vain pakenit..
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiesit että sun kaivattusi on se oikea? Tiesitkö sen heti ensimmäisestä tapaamisesta alkaen?
En tiennyt vuosikausiin. Sitten hän vain piirtyi sydämeeni, mutta se ei riitä. Kahden kauppa vaatii kaksi halukasta.
Vierailija kirjoitti:
En oo enää koskaan onnellinen.
Miksi noin ajattelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä halua rajottaa sun ilmaisua, pyydän vaan että mietit siltä kannalta, että jos luen viestin ja otan sen itselleni niin miltä se vaikuttaa mun silmin. Jos siis välität.
🙏🏽
Ymmärrän.
Mutta mistä sinä tiedät, kuka minkin viestin on täällä kirjoittanut?Ja jos tämä viestisi sattuisi olemaan, juuri minulle. Niin käytökseeni on syy. Olen syvästi loukkaantut sinulle.
Kaipaatko tosiaan ihmistä joka on oikeasti loukannut sinua, vai oletko loukkaantunut omien odotustesi tähden? Kummassakaan tapauksessa ei oike
Toisen käytös voi olla loukkaavaa, vaikka sen perimmäinen tarkoitus ei olisikaan olla loukkaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Surettaa kovin.
Sama täällä.
Vierailija kirjoitti:
En nähnyt häntä tänään. Vaikka todennäköisyys oli pieni alun alkaenkin, niin silti on hieman surullinen olo.
En minäkään häntä. En myöskään eilen, toissa päivänä enkä sitä edellisenä...
Se on sunday, mutta missä v*tussa se aurinko sitten on?