Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnen välillä itseni kyl aika pervoksi, enkä ees hyvässä mielessä. Mitäköhän kaivattukin ajattelee niistä kaikista mun avautumisista häneen liittyen? Olisinpa ollut vaan hiljaa.
Tuskin ajattelee mitään ja jos ajatteleekin, niin mitä väliä? Itsekin olen käyttäytynyt joskus elämässäni nolosti, mutta ihan sama. Myös jotkut miehet käyttäytyneet minua kohtaan sillä tavalla nolosti, että hävettäisi jos itse olisi niin käyttäytynyt, mutta en minä silti ajattele heistä mitään pahaa. Eli tuskin minunkaan tarvitsee hävetä, tai sinunkaan.
Ja aina parempi olla vaikka "pervo" ja nolo, kuin ilkeä :D Se minua harmittaa, jos olen joskus ollut inhottava jollekin ilman mitään kunnollista syytä edes.
Tää on totta, eli vois olla vielä pahempi, jos ois ollut ilkeänä. Mut kyllä punat nousee poskille ja alkaa kuumottaa, kun mietin niitäkin mietteitä, jotka ois voinut jättää sanomatta.
Vierailija kirjoitti:
Me mokattiin jo meidän tilaisuus.
Mä en ole mokannut mitään. Eihän se juttu edes ollut mitään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnen välillä itseni kyl aika pervoksi, enkä ees hyvässä mielessä. Mitäköhän kaivattukin ajattelee niistä kaikista mun avautumisista häneen liittyen? Olisinpa ollut vaan hiljaa.
Tuskin ajattelee mitään ja jos ajatteleekin, niin mitä väliä? Itsekin olen käyttäytynyt joskus elämässäni nolosti, mutta ihan sama. Myös jotkut miehet käyttäytyneet minua kohtaan sillä tavalla nolosti, että hävettäisi jos itse olisi niin käyttäytynyt, mutta en minä silti ajattele heistä mitään pahaa. Eli tuskin minunkaan tarvitsee hävetä, tai sinunkaan.
Ja aina parempi olla vaikka "pervo" ja nolo, kuin ilkeä :D Se minua harmittaa, jos olen joskus ollut inhottava jollekin ilman mitään kunnollista syytä edes.
Tää on totta, eli vois olla vielä pahempi, jos ois ollut ilkeänä. Mut kyllä pun
Ymmärrän, mutta toisaalta voit olla ylpeä jos olet rohjennut laittaa itsesi likoon ja olla avoin :D
Ilkeys tosiaan ainoa jota on oikeasti syytä harmitella, vaikka turha siihenkään on jäädä jumimaan. Pitää ottaa opiksi ja mennä viisaampana eteenpäin asioista joille ei voi enää mitään.
Miehille on suht. yleistäkin sellainen, että alkavat fantasioimaan jostain naisesta lähinnä olemuksen perusteella, ja sitten ryöpyttävät näitä fantasioitaan sille naiselle.
En siis tarkoita nyt mitään seksuaalisia fantasioita, vaan sellaista yleistä elämästä fantasiointia tuon naisen kanssa. Että sitten ois sellasta ja tällasta ja ois niin siistii jne.
En pidä tuollaistakaan nolona, enempi huvittavana.
Ikävä.
Olet rakas, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt kaikenlaista ja pienestä en hätkähdä. Jotkin asiat säväyttää mukavasti ! Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään susta! 🧡
Lähetään alabamaan. Mulla on mopo
Vierailija kirjoitti:
Miehille on suht. yleistäkin sellainen, että alkavat fantasioimaan jostain naisesta lähinnä olemuksen perusteella, ja sitten ryöpyttävät näitä fantasioitaan sille naiselle.
En siis tarkoita nyt mitään seksuaalisia fantasioita, vaan sellaista yleistä elämästä fantasiointia tuon naisen kanssa. Että sitten ois sellasta ja tällasta ja ois niin siistii jne.
No en nyt sanoisi että tämäkään asia on mitenkään sukupuoleen sidottua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään susta! 🧡
Lähetään alabamaan. Mulla on mopo
Älä lähde mopolla moottoritielle. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä.
Olet rakas, tärkeä<3
Oispa mulle.💙
Suloisesti hykerrellen hukkuisin hellään syleilyysi. Tulisit ottamaan omasi... 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan olekaan, ei vaan naisena ole kokemusta kuin tuosta miesten fantasioinnista. Olisi kyllä ihan kiinnostavaa kuulla miesten kokemuksia, että millaisia fantasioita naiset ryöpyttää miehille :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tässä aamukahvia juodessani mietin sinua ja sitä, että onkohan niiden katseiden ja kohtaamisten takana sinulla samat syyt kuin minullakin. Luulen että molemmat kyllä tiedostamme, että jos nähtäisiin jo ennen elokuuta, vähintään minä olisin ison askelen lähempänä jotain sellaista elettä, jota ei hyvällä tahdollakaan voi enää selittää kaverilliseksi. Kaipa kysymys nyt onkin vain, onko se sitä mitä sinäkin haluat. Jos on, niin no... tiedät varmaan.
Joskus tuntuu siltä että jotkin asiat ei tapahdu millään, kohtaloa vai mitä lie. Yritin järjestellä, ei tainnut onnistua. Ja suurella todennäköisyydellä menee ohi / väärälle henkilölle tämäkin viesti...
Miehelle meni omani, mutta en ainakaan tiedä että minun kaipaama henkilö olisi järjestellyt tähän liittyen mitään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ikävä.
Olet rakas, tärkeä<3
Onks opelle?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne mun kokemuksen mukaan on nimenomaan seksifantasioita yleensä. Ainakin mitä itse saan kuulla. Sivusta
Mieskaivatulleni,
Olet mielessä.😊😁Kauniita unia,kun on sen aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan olekaan, ei vaan naisena ole kokemusta kuin tuosta miesten fantasioinnista. Olisi kyllä ihan kiinnostavaa kuulla miesten kokemuksia, että millaisia fantasioita naiset ryöpyttää miehille :D
Et halua. Kuuntelin juhannuksena vuokramökillä ainoana miehenä naisten juttuja ,ihan sivukorvalla. Sanotaan, että piti jäädyttää järki niiltä höpötyksiltä. Myönnettäköön, että piti välillä poistua ulos haukkaamaan raitista ilmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne mun kokemuksen mukaan on nimenomaan seksifantasioita yleensä. Ainakin mitä itse saan kuulla. Sivusta
Mun kokemuksen mukaan taas niitä muita, voisin ottaa välillä vastaan seksifantasioita :)
Taisit poistaa taas? Miksi teit sen?