Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille on suht. yleistäkin sellainen, että alkavat fantasioimaan jostain naisesta lähinnä olemuksen perusteella, ja sitten ryöpyttävät näitä fantasioitaan sille naiselle.
En siis tarkoita nyt mitään seksuaalisia fantasioita, vaan sellaista yleistä elämästä fantasiointia tuon naisen kanssa. Että sitten ois sellasta ja tällasta ja ois niin siistii jne.
En pidä tuollaistakaan nolona, enempi huvittavana.
No en nyt sanoisi että tämäkään asia on mitenkään sukupuoleen sidottua.
Ei varmaan olekaan, ei vaan naisena ole kokemusta kuin tuosta miesten fantasioinnista. Olisi kyllä ihan kiinnostavaa kuulla miesten kokemuksia, että millaisia fantasioita naiset ryöpyttää miehille :D
Ehkä niin, muttei tässä ketjussa.
Olenkohan ihan ilmaa sinulle:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille on suht. yleistäkin sellainen, että alkavat fantasioimaan jostain naisesta lähinnä olemuksen perusteella, ja sitten ryöpyttävät näitä fantasioitaan sille naiselle.
En siis tarkoita nyt mitään seksuaalisia fantasioita, vaan sellaista yleistä elämästä fantasiointia tuon naisen kanssa. Että sitten ois sellasta ja tällasta ja ois niin siistii jne.
No en nyt sanoisi että tämäkään asia on mitenkään sukupuoleen sidottua.
Ei varmaan olekaan, ei vaan naisena ole kokemusta kuin tuosta miesten fantasioinnista. Olisi kyllä ihan kiinnostavaa kuulla miesten kokemuksia, että millaisia fantasioita naiset ryöpyttää miehille :D
Et halua. Kuuntelin juhannuksena vuokramökillä ainoana miehenä naisten juttuja ,ihan sivukorvalla. Sanotaan, että piti jäädyttää järki niiltä höpötyksiltä. Myönnettäköön, että piti välillä poistua ulos haukkaamaan raitista ilmaa.
'
Mitä ne siis höpötteli :D Olen naisena säästynyt toisten naisten fantasioilta, tuli nyt vähän hassu olo miten noin? Pitää alkaa kyselemään kavereilta mistä ne fantasioi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne mun kokemuksen mukaan on nimenomaan seksifantasioita yleensä. Ainakin mitä itse saan kuulla. Sivusta
Mun kokemuksen mukaan taas niitä muita, voisin ottaa välillä vastaan seksifantasioita :)
Mä taas en haluaisi yhtään mitään fantasioita kuultavakseni, en ole näistä miehistä tippaakaan kiinnostunut. On pelkästään kiusallista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisit, miksi ajattelet noin? Onko jotain tapahtunut? sivu
Vierailija kirjoitti:
Et, olet ihanaakin ihanampi bambi <3
Vierailija kirjoitti:
Oot hyvässä piilossa, kun ei nähdä.
Olen ollut kyllä paljon näkyvillä.
Vierailija kirjoitti:
Me mokattiin jo meidän tilaisuus.
Miten niin?
Vierailija kirjoitti:
Hotelliyö. <3
Ei oo lähettyvillä riittävän tasokkaita hotelleja. Sivusta.
Minulle kelpaisi oikein kunnon fantasiointityyppi joka tykkää puristella rintoja yms :D
Vierailija kirjoitti:
Et ole !
Vierailija kirjoitti:
Katson autiota hiekkarantaa paitsi se on metsä, pienen pienet peipposet mun seuranain, mut et sä.
Minunkin paikassa peipponen on visertänyt kuin viimeistä päivää. Ei ihme.
Vierailija kirjoitti:
Miten voisit olla? Koko päivän olet ollut mielessä. Harmi, etten ole nähnyt. Oletko sinä minut?
Itkin tänään. Siihen yksi syy olet sinä. Toinen se, etten ehkä ikinä saa olla lähelläsi. Se on katkera kalkki.
Valtava ikävä sinua, rakas.