Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Ajatus sinusta saa minut aina niin hyvälle tuulelle, miehelle. Pitäisi päästä tutustumaan lisää. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikävä häntä joka hylkäsi minut.
MIlloin tämä tapahtui?
Hyljännyt tietää kyllä milloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsitin niin että sua ei kylläkään kiinnosta. Miksipä sitten itsekään osoittamaan kiinnostusta.
(irl)
Ymmärsit oikein, jos sanoin jokseenkin sanatarkasti, että en ole kiinnostunut sinusta.
Ymmärsit väärin, jos teit tulkintoja ja päätelmiä jostain ihan muusta asiasta keskusteltaessa tai jostain yksittäisistä tapahtumista, käytöksestäni jossain tilanteessa tms.
Oharit? Eikä se kerro jo aika paljon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsitin niin että sua ei kylläkään kiinnosta. Miksipä sitten itsekään osoittamaan kiinnostusta.
(irl)
Ymmärsit oikein, jos sanoin jokseenkin sanatarkasti, että en ole kiinnostunut sinusta.
Ymmärsit väärin, jos teit tulkintoja ja päätelmiä jostain ihan muusta asiasta keskusteltaessa tai jostain yksittäisistä tapahtumista, käytöksestäni jossain tilanteessa tms.
Ajan järkkääminen vaikka mihin muuhun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän mun käyttää täää palstalle käytetty aika ja energia ihan suoraan munan hankkimiseen mieluummin :D Varmaan kannattais
Sulla on luultavasti jonkunlainen standardi. Mitäpä aattelit ?
Aito, joka ei esitä miestä
Vierailija kirjoitti:
Oletko sisilisko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sisilisko?
Mies olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIlloin tämä tapahtui?
Aivan. Mutta kysymys kuuluukin, kuka eri aikoina hyljänneistä on nyt ikävöitynä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän mun käyttää täää palstalle käytetty aika ja energia ihan suoraan munan hankkimiseen mieluummin :D Varmaan kannattais
Jahas ja mitähän tuo tarkoittaa? Millainen on "aito, joka ei esitä miestä" tai millaista se miehen esittäminen on? :D
ap
Kuulut päivää jokaiseen, aamuun ja iltaan, vaikka et vielä tiedäkään sitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos laitat lomapäivityksen, niin saat kommentin siitä tänne ja loput on itsestäsi kiinni.
lol, kuvittele itsesi sen toisen kenkiin. Muutenkin, kuinkahan moni lomailee tälläkin hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIlloin tämä tapahtui?
Aivan. Mutta kysymys kuuluukin, kuka eri aikoina hyljänneistä on nyt ikävöitynä?
Jos aiot toimia toisin niin etpä sinä sillä tiedolla mitään tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: kerro kaksi tuntomerkkiä kaipaamastasi!
Kaksi lasta
Kielten taitaja
Kuka kumma on taas kaivannut eilen?
En ollut kuulolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: kerro kaksi tuntomerkkiä kaipaamastasi!
Kaksi lasta
Kielten taitaja
Kuka kumma on taas kaivannut eilen?
En ollut kuulolla.
Sopii muhunkin. Turha näistä on villiintyä. Sivust
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäpä mitä luulet, onko tuo esittämäsi standardi sen arvoinen vai onko se sellainen jossa esität 🎁 maailmalle? -sivusta
😄 Niin just. Eräälle tyypille haluaisin sanoa, että pygmistäsi huolimatta, koska kiinnostus asiaan loppui jo ,pari kuukautta sitten, oisin voinut olla jonkulainen ystävä vielä🤔 mutta kun opin tuntemaan sinut minkälainen oikeasti olet. Kyse ei ole teoista, vaan luonteesta. Turhaahan tämäkin lässytys on. Mukavaa iltaa
Luotettavuus, avoimuus ja rehellisyys kasvattaa luottamusta.
Sitä odotellessa tosiaan. Jännä nähdä saanko vielä joskus seksiä ja jos, niin missä, keneltä ja millaista se on :D
Sinä ja sun urheilus. T. Ikkunanpesijä
Ei kihis. En postaa sinua tai ketään muita varten kuin itseni jos postaan. Ja minähän en postaa.