Parkki pate saasta vei köyhän yksin huoltajan rahat
Hetken oli autoa parkissa ulko oven vieressä kun piti kantaa tavaroita sisään unohtu siihen hetkeksi 60 Euron sakko tuuli lasissa saman tien?? Tuet tulee vasta viikon päästä sinne meni ruoka rahat saatana että ottaa päähän huijarit!?
Kommentit (19)
Miten köyhällä voi olla auto? Itse en edes koe olevani kovin köyhä, mutta autoon ja siihen liittyviin kuluihin ei ole varaa.
En ole yksinhuoltaja, mutta joku automaattikuvaaja otti passikuvan lupaa kysymättä auton ratissa.
Maksu tuli 240€. Onko ne normaalit kuvaamot yhtä kalliita?
Jonkun pitäis iskeä puukko pystyyn sellaiseen pysäköinninvalvojaan.
Moten yksinhuoltajuus liittyy siihen ettei osaa pysäköidä? Miksi se on nykyään joku sääliarvo? Valintoja, valintoja.
Parkki-Patelle köyhän euro on sama kuin rikkaankin. Pistäpäs maksaen. T: P-Pate
Vierailija kirjoitti:
Miksi, tekee vain työtään. Auto oli väärinpysäköity
Katsoin itsekin tänään hetken, kun Parkki-Paten työntekijä kurkisteli oikein urakalla sisään autoihin kaupan parkkiksella. Kai se yritti katsoa, josko jostain voisi nähdä edes vilauksen toisesta parkkikiekosta ja saisi kirjoittaa virhemaksun jollekin tuulilasiin jo kiekon laittaneelle. Oli vissiin muuten liian laiha saalis tällä kertaa.
Onko jalassasi pussihousut tai rahtihame? Jos on, niin ei huolta. Sakon maksaa joku muu.
Vierailija kirjoitti:
Miten köyhällä voi olla auto? Itse en edes koe olevani kovin köyhä, mutta autoon ja siihen liittyviin kuluihin ei ole varaa.
Pakkohan se on olla, että pääsee kauppaan ja muille asioille kylälle.
Nyt on kyllä niin mannevibat tässä… tai trolli
Tuohan ei ole kenkään muun vika kuin sinun omasi!!! Tyhmästä päästä kärsii koko lompakko. Olisiko tämä opettanut sen että tästä lähtien pysäköit autosi niin kuin kuuluu vaikka kuinka laiskottaisi etkä jaksaisi kävellä hiukan pidempään
Vierailija kirjoitti:
Jos se ei ole sen auto. Laina-auto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi, tekee vain työtään. Auto oli väärinpysäköity
Hei haloo!!! YKSINHUOLTAJA. Eikö ihmisillä ole minkäänlaisia tapoja enään?
Vierailija kirjoitti:
Missä kertoi että on sen oma auto. Puhui vain autosta!
Tam_piot
Opettelemaan parkkeeraamaan niin et saa parkkisakkoja. Ihan oman tyhmyytesi takia sait nuokin sakot
Vierailija kirjoitti:
Minulla on jopa 3 autoa ja kaikki rekisterissä
Pitkäaikastyötön mies
Ja samalla, kun auto unohtui talon eteen, unohtui myös oikeinkirjoitus.
Pysäköi oikein jatkossa, ei tule tällaisia ongelmia. Ei ole rakettitiedettä.