Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Meitsi toivottaa hyvää iltapäivää kaivatulleni !
En rakas ikinä koskaa hylkää sua, tämä o lupaus jonka tein aikalailla heti ku tutustuttii. Jos nainen joskus haluat tulla kotii ni mä oon ovella vastas kahvikuppisi kans ja avaan käteni sulle pitkään ja hellään haliin. Onneks on kaikki ne meidän muistot ja tämä meidän sanaton erittäin vahva yhteys. Olen varma et ollaa toistemme puoliskot. Sinä, sinua, aina kunnes aikani tulee ja viiva o suora.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko WA-viestin, ihana kaivattuni 💕
Haluan, sillä olenhan kaivattusi. -tietäjä, joka tietää
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikävä häntä joka hylkäsi minut.
MIlloin tämä tapahtui?
Käsitin niin että sua ei kylläkään kiinnosta. Miksipä sitten itsekään osoittamaan kiinnostusta.
(irl)
Vierailija kirjoitti:
Käsitin niin että sua ei kylläkään kiinnosta. Miksipä sitten itsekään osoittamaan kiinnostusta.
(irl)
Juuri näin. Ei näitä voi väärin ymmärtää!
Vierailija kirjoitti:
Ihastus jotenkin kuivuu kokoon jos mies on täysin aloitekyvytön. Todennäköisesti on niin että ei vaan ole kiinnostunut mutta lopputulos on sama 🙁
Sama. Kädenlämpöinen ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin häntä, joka hylkäsi minut ja meni toisen kanssa naimisiin. Terveisiä naiselle.
Vierailija kirjoitti:
(irl)
Ymmärsit oikein, jos sanoin jokseenkin sanatarkasti, että en ole kiinnostunut sinusta.
Ymmärsit väärin, jos teit tulkintoja ja päätelmiä jostain ihan muusta asiasta keskusteltaessa tai jostain yksittäisistä tapahtumista, käytöksestäni jossain tilanteessa tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei tosielämän mielikuvituspoikaystävä,
Olet viime aikoina ollut mielessä sillä lailla sopivasti. Olen hymyillyt itsekseni meidän menneille sähellyksille. Saat mut tuntemaan itseni nuoreksi (ja hölmöksi - hyvällä tavalla). :D
Hei tosielämän poikaystäväni. Sen verran korjaan sähellystäsi, että ethän kutsu minua mielikuvituspoikaystäväksesi. Ne ajat ovat jo ohi, minä olen manifestoitunut sinulle tosielämän 2000-luvun aidoksi poikaystäväksi.
Pinokkio?
Kaipaan sinua, mutta et ole sattunut silmieni sektoriin.
Meitsi ei kylläkään ole muuta tänään laittanut, kun tuon iltapäiväterveisen. Illalla laitan, sitten syväluotaavamman tervehdyksen. Sopiiko ?
Oli kyllä huisia, että kutsuit mua puoliskoksesi.
Vierailija kirjoitti:
Kutsun jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutsun jatkossakin.
Sinä minun puoliskoni 💕
Jos laitat lomapäivityksen, niin saat kommentin siitä tänne ja loput on itsestäsi kiinni.
Varokaa M miestä. Koiralenkittäjä.
Väkivaltainen hurmuri