Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Himot vain kasvaa, mutta aloitteentekohalukkuus on suoraan verrannollinen suhteessa vastapuolen osoittamaan kiinnostukseen. Kyllä sen huomaa, jos nainen on kiinnostunut.
En olisi ikinä tehnyt mitään aloitetta jos olisit kertonut ajoissa että olet varattu. 💔
Rakkautta <3 sille on nyt tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Himot vain kasvaa, mutta aloitteentekohalukkuus on suoraan verrannollinen suhteessa vastapuolen osoittamaan kiinnostukseen. Kyllä sen huomaa, jos nainen on kiinnostunut.
Maailmassa ei ole olemassakaan miestä, jolle tekisin aloitteen. Ei, vaikka olisin miten ihastunut.
10 vuotta sitten olisin tehnyt ja teinkin, eli ikä myös vaikuttaa. Kannattaa pysytellä parikymppisissä, jos haluaa olla passiivisempi mies.
Vierailija kirjoitti:
Voisin mennä Turkuun. Siellä on muuten eräs kypsä kaunis opettajanainen. Vieläkin suomenruotsalainen.
Junayhteys poikki 5 viikkoa.
Haluaisin nähdä sinut ja hymysi ihan tosi paljon. 🥺
Vierailija kirjoitti:
Kummalle valehtelet enemmän, itsellesi vai kaivatullesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua. Siinä sulle päivän mietelause. 😘 Kohta lähden sinne päin.
Eläpäs nyt tunteile
Miksei saa? Tunteita ei saa pois päältä edes paikassa, johon ne vähiten sopivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kummallekaan yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kummallekaan yhtään.
Oletkos nyt aivan varma? Tämä on *anonyymi * palsta joten sinun ei tarvitse valehdella.
Vierailija kirjoitti:
Sinä ja minä puoliskoni, me ollaan matkalla 100kmh kohti lähintä kiviseinää. Sehän se ei meitä haittaa, ainakaan tässä vaiheessa, kun sieltähän voi törmäyksen seurauksena paljastua vaikka mitä eikö niin? Molemmat tiedetään, että mitä tahansa tämä onkaan, se on hallitsematonta ja siksi se ei voi toimia. Me poltamme toisemme loppuun. Revimme toisemme vielä kappaleiksi. Kuitenkin me päätetään jatkaa tätä leikkiä kun ei ymmärretä eikä haluta lopettaakaan. Eikä meitä kukaan tältä tule pelastamaan
Miksi sinusta tuntuu tältä? Suurin osa konflikteista tulee ketjun takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kummallekaan yhtään.
Hyvä. Nyt kysyt häneltä että nähtäisiinkö.
Vierailija kirjoitti:
Mun pepsodenthymy saa naiset märiksi 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kummallekaan yhtään.
Hyvä. Nyt kysyt häneltä että nähtäisiinkö.
Kaivattu, missä nähdään? Oletko nyt tyytyväinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pepsodenthymy saa naiset märiksi 😁
Epäilen vahvasti.
Hei tosielämän mielikuvituspoikaystävä,
Olet viime aikoina ollut mielessä sillä lailla sopivasti. Olen hymyillyt itsekseni meidän menneille sähellyksille. Saat mut tuntemaan itseni nuoreksi (ja hölmöksi - hyvällä tavalla). :D
Vierailija kirjoitti:
Hei tosielämän mielikuvituspoikaystävä,
Olet viime aikoina ollut mielessä sillä lailla sopivasti. Olen hymyillyt itsekseni meidän menneille sähellyksille. Saat mut tuntemaan itseni nuoreksi (ja hölmöksi - hyvällä tavalla). :D
Hei tosielämän poikaystäväni. Sen verran korjaan sähellystäsi, että ethän kutsu minua mielikuvituspoikaystäväksesi. Ne ajat ovat jo ohi, minä olen manifestoitunut sinulle tosielämän 2000-luvun aidoksi poikaystäväksi.
Ehkä olosuhde saa sinut kallistumaan tuollaisiin ajatuksiin, kun yrität löytää reitin ulos kaipauksesta.
Totta.