Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
k.kenguru? Oletko paikalla?
Tule hakemaan.
Mies. Silloin kun sanoit heti alussa, mitä sinä voisit olla minulle, miten näit meidät. ja minä vähän loukkaannuin, että miksi haluat suitsia minua. Näen sen nyt. Ja tarvitsen sitä, siksi tarvitsen sinua. Sä olet mun vastavoima. Tuntisitpa samoin ja kertoisitpa sen minulle ennen kuin livun pois ja irtoan lopullisesti. Mä haluun kotiin ja se on sun luona.
Huomenta
Olet suosikkini, ihana P 💕
Huomenta mammoille. Nyt aamupala naamariin ja urheilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinä ja minä puoliskoni, me ollaan matkalla 100kmh kohti lähintä kiviseinää. Sehän se ei meitä haittaa, ainakaan tässä vaiheessa, kun sieltähän voi törmäyksen seurauksena paljastua vaikka mitä eikö niin? Molemmat tiedetään, että mitä tahansa tämä onkaan, se on hallitsematonta ja siksi se ei voi toimia. Me poltamme toisemme loppuun. Revimme toisemme vielä kappaleiksi. Kuitenkin me päätetään jatkaa tätä leikkiä kun ei ymmärretä eikä haluta lopettaakaan. Eikä meitä kukaan tältä tule pelastamaan
Törmäsin. Ja katos, opin lentämään. raato ilmavirrassa. Sydän kuitenkin vielä sykkyrällä.😔
Vierailija kirjoitti:
Miks olit mulle niin monesti ilkeä
Kysy irl suoraan?
Mutta suurin niistä on rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
k.kenguru? Oletko paikalla?
Tule hakemaan.
Mistä haetaan?
Et välittänyt, huomioinut. Siksi.
(eräälle, irl)
Hyvää perjantaita ja tulevaa viikonloppua risuleualle. 🧡🤗Sori, nukuin pitkään, joten mun toivotukset tulee nyt vähän myöhässä. Epäilen, et sun viestis on ehtinyt poistattelija jo poistaa? Suukko.ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Kuka vielä kehtasi väittää ettei Raamatun lauseet saa ketjussa kannatusta. Hyvä me.
Rakastan sinua. Siinä sulle päivän mietelause. 😘 Kohta lähden sinne päin.
Hyvää huomenta maailman kauneimmalle fyssarille. Kaipaan sielukkaita silmiäsi.
Huomenta Tonille. Vietä kiva päivä tänään.
Voisin mennä Turkuun. Siellä on muuten eräs kypsä kaunis opettajanainen. Vieläkin suomenruotsalainen.
Toivon aurinkoa viikonloppuusi ja kesään, jos en enää saa kulkea rinnallasi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää perjantaita ja tulevaa viikonloppua risuleualle. 🧡🤗Sori, nukuin pitkään, joten mun toivotukset tulee nyt vähän myöhässä. Epäilen, et sun viestis on ehtinyt poistattelija jo poistaa? Suukko.ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Hyvää perjantaita ja alkavaa viikonloppua pikkuvaalealle. 🤗🧡 Ei ole poistettu, en aikaisemmin ehtinyt tänne, sori. Olet ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Sinä ja minä puoliskoni, me ollaan matkalla 100kmh kohti lähintä kiviseinää. Sehän se ei meitä haittaa, ainakaan tässä vaiheessa, kun sieltähän voi törmäyksen seurauksena paljastua vaikka mitä eikö niin? Molemmat tiedetään, että mitä tahansa tämä onkaan, se on hallitsematonta ja siksi se ei voi toimia. Me poltamme toisemme loppuun. Revimme toisemme vielä kappaleiksi. Kuitenkin me päätetään jatkaa tätä leikkiä kun ei ymmärretä eikä haluta lopettaakaan. Eikä meitä kukaan tältä tule pelastamaan