Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
11401/35298 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammojen rahankäyttö kuriin.

Mihin käytät omat Tesla-miljoonasi? 

Vierailija
11402/35298 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako se, jos sanotaan (tai siis sinä sanoit), että pidetään mielessä, sitä ettei asia alun perin ollut mielessä, eikä ehkä oikeastaan jatkossakaan välttämättä ole, vai että se oli siellä jo ja pysyy edelleenkin? Koska minun mielessäni harva asia on niin pysyväisen oloinen kuin sinä, ja olen vähän kyllästynyt tähän epätietoisuuteen jo.

Anna mun kaikki kuulla. Miten joku voi olla noin hankala. "Kun sinä sanoit moi niin tarkoititko moi vai sanoitko vaan moi" 😂

No mitäs se sinua kutkuttelee, anna mun olla hankala vain!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11403/35298 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pon vasta menossa "kirje efesolaisille"..

Vierailija
11404/35298 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä kaipaus herättänyt jos mitä aatoksia. Jos jaksaisin edelleen kirjoitella tarinoita, olisi varmaankin syntynyt suloisenkatkera elokuvakässäri. Sillä eihän tähän tullut ikinä onnellista loppua. Hänelle, joka kirjoitti oikean elämän puolella minulle kerran: "Onpa jännää telepatiaa!".

Vierailija
11405/35298 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole hankala. Olen yrittänyt luoda ja palauttaa irl-yhteyttä, mutta jos toinen ei ole halukas, se ei ole minun hankaluuttani.

Millä tavalla olet yrittänyt?

Vierailija
11406/35298 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammojen rahankäyttö kuriin.

Mihin käytät omat Tesla-miljoonasi? 

Eläinten parhaaksi.

Vierailija
11407/35298 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 40+ miehenä olen järkyttynyt siitä, että joku mies kutsuu naisia mammoiksi. Vallan puistattaa.

Vierailija
11408/35298 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin 40+ miehenä olen järkyttynyt siitä, että joku mies kutsuu naisia mammoiksi. Vallan puistattaa.

Huomaat sitten aikanaan, miten tuo mammojen kurissapitäminen on kaikille parhaaksi.

Vierailija
11409/35298 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V*tuttaa, terveisiä

Juu tattistas vaan

Vierailija
11410/35298 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukkaistyttö. 🥰 Laitatko Teams-viestiä tai sähköpostia taas joskus, kiitos.

Miksi et itse laita kukkastytölle viestiä?

Niinpä. Etenkin kun ap odottaa kukkaistytöltä TAAS viestejä. Mikä teitä vaivaa kun haluaisitte saada kaiken valmiina toiselta, mutta itse ette ole valmiita eväännekään liikauttamaan? Tuolla asenteella kaipaatte täällä turhaan loppuelämänne.

En ole kukkaistytön kaipailija, mutta en usko että monikaan täällä oikeasti kuvittelee viesteilevänsä kaivattunsa kanssa. Oletan myös, että yhtä moni ymmärtää että tunteet ovat yksipuolisia ja henkilökohtaisemmat yhteydenotot epätoivottuja. Ainakin itse en liikauta eväänikään juuri sen vuoksi. Minun yksipuoliset tunteeni ovat minun vastuullani, eivät hänen.<

Olet ihan oikeassa. Tuskin tänne kukaan kirjoittaa jos henkilökohtaisemmat yhteydenotot olisivat toivottuja. 

Vierailija
11411/35298 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni meidän olisi syytä lyödä kortit pöytään, katsoa kädet ja jakaa voitot. Siis ottaa selvää ja riskit. Epäselvän kaipauksen loputon venyttäminen ja paisuttaminen ei pitkässä juoksussa voi olla hyväksi. Menee elämä ohi ja ehkä kaikki vaihtoehdot rikki. Oleva kärsii eikä mahdollinen pääse toteutumaan. Ehdotan, että tavataan ja puhutaan suut puhtaaksi ja suudellaan jos siltä tuntuu ja annetaan tapahtua mikä luontevalta ja hyvältä vaikuttaa ja sit mietitään jatkot erikseen kaikki vaihtoehdot huomioiden. Tiedetään paremmin, onko mitään todellista ja pohjaa jollekin vai kiitetäänkö muistoista ja mennään eteenpäin. Vai aletaanko rakentaa yhteistä.

Mä ainakin aioin jossain vaiheessa katkosta tän jotenkin. Pakko. Jotkut kierteet on oikaistava ennen syöksykierrettä. Toivoisin että oot yhdessä mukana prosessissa.

Vierailija
11412/35298 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako se, jos sanotaan (tai siis sinä sanoit), että pidetään mielessä, sitä ettei asia alun perin ollut mielessä, eikä ehkä oikeastaan jatkossakaan välttämättä ole, vai että se oli siellä jo ja pysyy edelleenkin? Koska minun mielessäni harva asia on niin pysyväisen oloinen kuin sinä, ja olen vähän kyllästynyt tähän epätietoisuuteen jo.

Anna mun kaikki kuulla. Miten joku voi olla noin hankala. "Kun sinä sanoit moi niin tarkoititko moi vai sanoitko vaan moi" 😂

No mitäs se sinua kutkuttelee, anna mun olla hankala vain!

Annetaan kaikkien hankaloiden hankaloida vain 

Vierailija
11413/35298 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni meidän olisi syytä lyödä kortit pöytään, katsoa kädet ja jakaa voitot. Siis ottaa selvää ja riskit. Epäselvän kaipauksen loputon venyttäminen ja paisuttaminen ei pitkässä juoksussa voi olla hyväksi. Menee elämä ohi ja ehkä kaikki vaihtoehdot rikki. Oleva kärsii eikä mahdollinen pääse toteutumaan. Ehdotan, että tavataan ja puhutaan suut puhtaaksi ja suudellaan jos siltä tuntuu ja annetaan tapahtua mikä luontevalta ja hyvältä vaikuttaa ja sit mietitään jatkot erikseen kaikki vaihtoehdot huomioiden. Tiedetään paremmin, onko mitään todellista ja pohjaa jollekin vai kiitetäänkö muistoista ja mennään eteenpäin. Vai aletaanko rakentaa yhteistä.

Mä ainakin aioin jossain vaiheessa katkosta tän jotenkin. Pakko. Jotkut kierteet on oikaistava ennen syöksykierrettä. Toivoisin että oot yhdessä mukana prosessissa.

Olen mukana, jos olet kaivattuni. En haluaisi, että homma on on/off eli että kaikki loppuu, jos yhteistä ei syntyisikään. En halua menettää sinua.

Vierailija
11414/35298 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua olla minä.

Vierailija
11415/35298 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin mä iltaviestit yrittää lukea mut muuten vähemmän kyl ennen kun hermot räjähtää

Ihan vapaasti kuten haluat. En minä ketään pakota enkä painosta. Jos menet, sitten menet.

Ei ihminen ole mihinkään menossa jos vähentää palstailua, ok?

Asioita voi sanoa myös kiertoteitse ja olla sanomatta. Mitä vähemmän on kontaktia, sitä vähemmän on kontaktia. Jonkinlainen trendi sekin. Kunhan mietin.

En ole minä joka kieltäyy kontaktista. Et voi oikeasti olettaa, e

Olet aika loppu. Puhu jollekulle.

Vierailija
11416/35298 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman vuoden aikana usea mies on sanonut että ei halua menettää minua. Kuitenkin olen jokaisen kokenut valehtelevan jotakin ja siihen se sitten on jäänyt minun osaltani. Pidän itseäni isommassa arvossa kuin valheita tai muunneltua totuutta.

Vierailija
11417/35298 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan sinut halaukseen. Huuda siinä.

Vierailija
11418/35298 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman vuoden aikana usea mies on sanonut että ei halua menettää minua. Kuitenkin olen jokaisen kokenut valehtelevan jotakin ja siihen se sitten on jäänyt minun osaltani. Pidän itseäni isommassa arvossa kuin valheita tai muunneltua totuutta.

Jos nyt joukossa on muutamia mätiä omenoita ollut ei se tee kaikista ihmsisistä sellaisia joita olet tavannut.

Vierailija
11419/35298 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt joukossa on muutamia mätiä omenoita ollut ei se tee kaikista ihmsisistä sellaisia joita olet tavannut.

Joo mut jos on palstalla ja on siinä tilanteessa et MIEHET ON SANONEET, niin ehkä ei kannata miettiäkään kovin vakavasti mitään vaan suhtautua leikittelyyn leikittelynä ja jonain kevyenä jubailuna :)

Vierailija
11420/35298 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekulle ystävälle, joka ei tunne eikä tiedä paikallisia juttuja. Vaikka siskolle.

Ketju on lukittu.