Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Jaa voikohan minutkin sitten laskea joksikin kukkaistyypiksi, kun tajusin että olenhan lapsesta saakka pitänyt välillä kukkakoristetta hiuksissa ja tykkään kukista, vaikka en kukkamekkoja käytäkään tai kuvauta itseäni kukkapelloilla????? Ei kai.
Hitto mikä pässi. Tuo mammanpoika saa kyllä kaikki niskakarvat nousemaan pystyyn 😡 Heippa !!!!!!
Silloin kun sain tietää mistä todella on kyse, sain melkein sydänkohtauksen. En tiennyt. Ei sultakaan empatiaa herunut.
Vierailija kirjoitti:
Hitto mikä pässi. Tuo mammanpoika saa kyllä kaikki niskakarvat nousemaan pystyyn 😡 Heippa !!!!!!
Oikein hyvin sanottu! Olisi voinut olla minun kirjoittama 😅
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun sain tietää mistä todella on kyse, sain melkein sydänkohtauksen. En tiennyt. Ei sultakaan empatiaa herunut.
Mihin tää liittyy
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun kuukausia jo mennyt ilman, että rajojani on rikottu. Näin saa jatkuakin 🤗
No se on tullut selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni meidän olisi syytä lyödä kortit pöytään, katsoa kädet ja jakaa voitot. Siis ottaa selvää ja riskit. Epäselvän kaipauksen loputon venyttäminen ja paisuttaminen ei pitkässä juoksussa voi olla hyväksi. Menee elämä ohi ja ehkä kaikki vaihtoehdot rikki. Oleva kärsii eikä mahdollinen pääse toteutumaan. Ehdotan, että tavataan ja puhutaan suut puhtaaksi ja suudellaan jos siltä tuntuu ja annetaan tapahtua mikä luontevalta ja hyvältä vaikuttaa ja sit mietitään jatkot erikseen kaikki vaihtoehdot huomioiden. Tiedetään paremmin, onko mitään todellista ja pohjaa jollekin vai kiitetäänkö muistoista ja mennään eteenpäin. Vai aletaanko rakentaa yhteistä.
Mä ainakin aioin jossain vaiheessa katkosta tän jotenkin. Pakko. Jotkut kierteet on oikaistava ennen syöksykierrettä. Toivoisin että oot yhdessä mukana prosessissa.
Olen mukana, jos olet kaivattuni. En hal
Kaiken ei tietenkään tarvitse loppua, mutta selvyys siitä, mitä on/jää, olisi tarpeen. Nykyinen epätietoisuus hiljalleen nävertää liiaksi.
Vierailija kirjoitti:
Muutaman vuoden aikana usea mies on sanonut että ei halua menettää minua. Kuitenkin olen jokaisen kokenut valehtelevan jotakin ja siihen se sitten on jäänyt minun osaltani. Pidän itseäni isommassa arvossa kuin valheita tai muunneltua totuutta.
Olet kokenut valehtelevan vai ovat valehdelleet?
Vierailija kirjoitti:
Mua ei oo enää kauaa.
Onko sulla parantumaton sairaus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei oo enää kauaa.
On. Rappeudun kuoliaaksi. Kituuttanut jo pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei oo enää kauaa.
Ja se kituuttaminen on vuorokauden ympäri tässä vaiheessa.
Numeroita katosi kun vaihdoin puhelinta. Kaikki on nyt vain muista kiinni.534
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei oo enää kauaa.
Onko oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ihmisillä on kuolemantuomio päällä, siinä nyt ei ole mitään erikoista.
Ei kannata silti vähätellä. Lähestyvä kuolema ei ole leikin asia. Sivu
Jos ois parantumaton sairaus niin ei siinä mitään suhdetta enää aloiteta, mutta olisin tietysti tukena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ihmisillä on kuolemantuomio päällä, siinä nyt ei ole mitään erikoista.
Ei kannata silti vähätellä. Lähestyvä kuolema ei ole leikin asia. Sivu
Ei vähätellä ei, karu fakta vaan.
Vierailija kirjoitti:
Numeroita katosi kun vaihdoin puhelinta. Kaikki on nyt vain muista kiinni.534
Jussit ja Judet en voi tälle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jos ois parantumaton sairaus niin ei siinä mitään suhdetta enää aloiteta, mutta olisin tietysti tukena.
Jep parantumattomasti sairaalle voi olla ihan hyväkin joku uusi ihmissuhde jonka kanssa käydä läpi vaikka elämästä kaikki se mitä ei kenenkään muun kanssa voi. Olen joskus tehnyt noin, ja koen tuon olevan tärkeä osa sitä kohti kuolemaa siirtymistä, jos se vaan on mahdollista. Käydään nimenomaan läpi elämä ja voi yhdessä itkeä kaikki mitä itkettävää on.
Edellinen vastaukseni oli siis n->m.