Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
En ota susta selvää. En millään. Oot rakas. Nuku hyvin.
Miehelle. Kaipausuupumus vaivaa edelleen, mutta olet silti ajatuksissa - ihan liikaa. Jostain syystä aloin miettiä mikä oli viimeinen sana, jonka olet sanonut minulle ääneen. Sitten mieleeni tuli muisto siitä, kun ihmettelin perhosia ympärilläni. Toivottavasti sinä voit hyvin, kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu olisi aika sopivan ikäinen. Pelkäsin paljon nuoremmaksi, mutta ei ilmeisesti ollutkaan niin nuori.
Itselle on käynyt paljon tätä. Pari vuotta sitten eräs espanjalainen nuorehko mies kysyi ikääni kun oltiin tunnettu hetki, mutta mietti ettei osaa arvioida sitä lainkaan. Arvioi sen 15 vuotta alemmas, haarukoiden kuitenkin että voisi olla kymmenen vuoden vaihteluvälillä. Oli todella ihastunut. Järkyttyi varmaan kun kerroin. Ihastus oli kyllä molemminpuolista, mutta tilanne ei sopiva ja hän oli kyllä aivan liian nuori. Ennakkoluuloista tai ei, mutta jokin raja pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Kuulunko minä edes tähän ketjuun jos en kaipaa ketään ja lähetän aina vain musiikkivideoita?
Et taida.
En ymmärrä miksi välttelet, jos välttelet.
Vierailija kirjoitti:
Nyt yritän olla itkemättä.
Lohtua🤗
Vierailija kirjoitti:
En välttele
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois karmea sellainen mies, joka ois jatkuvasti vahtimassa naisen painoa ja jolle kelpais vain alipainoinen.
Monet silti ihannoi hyvin nuoria ja laihoja. On miehille ominainen piirre. En voisi kuvitella katselemaan nuoria poikia sillä silmällä. Naiset on niin eri puusta veistetty.
Kyllä moni nainenkin arvostaa mieskauneutta. Ei se silti sitä tarkoita, että pyrkisi suhteeseen sellaisen kanssa.
Mieskauneus on eri ku nuoret pojat!
No jos tarkoitit jotain teinejä niin joo. Tosin kerran rannalla juttelin aiheesta ikäiseni miehen kanssa ja hän meinasi, että kun on liikenteessä myöhäisteini-ikäisen, hyvin komean nuoren pojan kanssa, niin aikuisten kaiken ikäisten naisten ihastelu ja käytös kaikkialla on aika rajatonta.
En sitten tiedä liioitteliko tuo mies.
Tänään ymmärsin, että sä haluut kuitenkin lapsia. Ymmärrettävää sinänsä. Aika monta mun vikaa on myös lueteltu. Mä en tuu sulle koskaan riittään.
Laitahan mun sydän paikalleen.
Vierailija kirjoitti:
Olisi aikaa yöpuheluun.
Rimpauttelehan mies
Vierailija kirjoitti:
En halua näkyä.
Kamala päivä. Ei voi muuta sanoa, huomenna parempaa kohti. Öitä.
Sinulla on sydän paikallaan, siksi pidän, nm.
Jos tulisit vaan viereen istumaan niin sillä tavalla sais jo aika paljon selvää
Vierailija kirjoitti:
Tänään ymmärsin, että sä haluut kuitenkin lapsia. Ymmärrettävää sinänsä. Aika monta mun vikaa on myös lueteltu. Mä en tuu sulle koskaan riittään.
Onks siinä jotain väärää?
Kuulunko minä edes tähän ketjuun jos en kaipaa ketään ja lähetän aina vain musiikkivideoita?