Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan paha jos sanoisi puolisolle että kirjoittelee täällä kaipaamalleen henkilölle. Voiko siitä suuttua?
Olen ilmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tomi pitää tarkkuutta ja strategista päättelykykyä vaativista peleistä. Mielenkiintoista.
Kuka olet? Ja niin pidänkin, Battlefield aka Epicfield aka Teammatefield on just paras <3
Todennäköisesti joku ylisläinen stalkannut Steam-profiilisi postauksiesi perusteella. Olethan postannut oman ig-tilisi yms. tänne, niin ei kovin vaikeaa.
Ylisläinen = väärin arvattu
Stalkkeri = väärin arvattu
Steam = väärin arvattu
Ig = väärin arvattu
Ketjussa perse homeessa 24/7 asuva = oikein arvattu
sivu
Jälleen kerran väärin arvattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan paha jos sanoisi puolisolle että kirjoittelee täällä kaipaamalleen henkilölle. Voiko siitä suuttua?
Voi, kokeile omalla vastuulla. Sekin on ihan mukavaa ajanvietettä jos tulee sellainen fiilis että parisuhde vaatii nyt kehitystyötä.
Lisään vielä että vapaus puhua on minulle ollut ainakin tärkeää ja siihen kehoitin edellistä kumppanianikin. Kyllä se välillä vaatii kanttia mutta kannattaa kuitenkin. Samat oikeudet tulee sallia molemmille.
Ajattelin ottaa vähän vapauksia enemmän koska uskon toisenkin osapuolen ottavan omiaan. Tai sitten vehtaan vain vähän selkänsä takana, jää nähtäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, kokeile omalla vastuulla. Sekin on ihan mukavaa ajanvietettä jos tulee sellainen fiilis että parisuhde vaatii nyt kehitystyötä.
Lisään vielä että vapaus puhua on minulle ollut ainakin tärkeää ja siihen kehoitin edellistä kumppanianikin. Kyllä se välillä vaatii kanttia mutta kannattaa kuitenkin. Samat oikeudet tulee sallia molemmille.
Ajattelin ottaa vähän vapauksia enemmän koska uskon toisenkin osapuolen ottavan omiaan. Tai sitten vehtaan vain vähän selkänsä takana, jää nähtäväksi.
Ok. Ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtelet kuin halpaa makkaraa.
Ei sinulle makkara.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu vehtas mun selän takana yhden kanssa ainakin. No, vehtasin neljän kanssa takaisin. Ja kerroin avoimesti muista hälle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tietenkin voi. Puoliso voi suuttua ihan mistä tahansa. Mutta varmaan yksiselitteisen hyvä asia on olla rehellinen ja tunnustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu vehtas mun selän takana yhd
Rakastan sun asennetta, aina kannattaa laittaa paremmaksi.
Mikä teidän suhteissa on pielessä, kun ootte täällä? Kysymys varatuille.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mun pitäisi tehdä?
Jos kerrot ensin probleemin, voi yrittää auttaa asiassa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Kysy siltä toiselta osapuolelta mielummin. Miksi on niin paska.
Vierailija kirjoitti:
Taidan tehdä merkittäviä elämänmuutoksia alkaen tästä päivämäärästä. Tavoitteena parempi olo siltä osin kuin voin vaikuttaa ja sen myötä voimia jaksaa ne kuormat mihin en voi vaikuttaa.
Eli jättää ketjun?
Tony mitä mitä tapahtuu? Olitko mukana siinä unessa toissayönä? Miksi tuntuu että koko toimisto pyörisi sillä sähköllä mikä täyttää huoneen missä ollaan. Miten kestän koko lomakauden ilman sitä
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua.
Minäkin sinua.
Vierailija kirjoitti:
Jos hellyydestä alkaisimme..
Jos alkaisimme, siitä alkaisimme ja siihen päätyisimme.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu ketjuun.
Kohtelet kuin halpaa makkaraa.