Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua saa kohdella kuin halpaa makkaraa.
Kuume palstalainen, minusta tuntuu ettei sinun kannata ikävöidä tuollaista henkilöä.
*kuule
Odotan sopivaa tilaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Minua taas kuin kallista laatumakkaraa. Näissä on eronsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle mikään ei riittänyt.
Juu, ketju ei tosiaan riitä, ja jos se sinusta on "kaikki" mikä on "mikään", niin ei tosiaan riitä. Haluan, että olen olemassa muuallakin kuin mielikuvituksessa. Oikeassa elämässä ohitat kuin roskan. En itse viitsisi silloin puhua "minkään riittämättömyydestä".
Kuvittelen aina välillä, että pidän sinusta, mutta ketjusta viestejäsi lukiessa kuvitelmat haihtuvat. Olet aivan liian sekaisin ja itseesi käpertynyt, että kanssasi voisi alkaa mihinkään vakavaan. Lue omia viestejäsi ja toivottavasti ymmärrät. Ja lakkaa omimasta kaiken.
Etkö sinä juuri omi kuvitellessasi tunnistavasi omasi kirjoitukset?
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole ihmisarvoa, kun suutut.
Mitä se kertoo sinun kyvystäsi arvostaa itseäsi, jos jäät tuleen makaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Kallis laatumakkara voisi opetella näkemään, että kaikki makkarat ovat yhtä arvokkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, ketju ei tosiaan riitä, ja jos se sinusta on "kaikki" mikä on "mikään", niin ei tosiaan riitä. Haluan, että olen olemassa muuallakin kuin mielikuvituksessa. Oikeassa elämässä ohitat kuin roskan. En itse viitsisi silloin puhua "minkään riittämättömyydestä".
Kuvittelen aina välillä, että pidän sinusta, mutta ketjusta viestejäsi lukiessa kuvitelmat haihtuvat. Olet aivan liian sekaisin ja itseesi käpertynyt, että kanssasi voisi alkaa mihinkään vakavaan. Lue omia viestejäsi ja toivottavasti ymmärrät. Ja lakkaa omimasta kaiken.
En ole sekaisin, en edes itseeni käpertynyt. Ketjusta vain ei tiedä, mikä on keneltäkin. Ihan itse olet halunnut tätä kuraojaa pitkin viestiä, vaikka monta kertaa olen v
Kyllä. Olen lopulta tyytyväinen, tyytyväisempi näin. Ei pahalla, mutta hae apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tässä pistän rajoja. Rakastan häntä liikaa ja olen siksi sietänyt asioita, joita ei pitäisi sietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tässä pistän rajoja. Rakastan häntä liikaa ja olen siksi sietänyt asioita, joita ei pitäisi sietää.
Hyvä, ei kuin voimia koitokseen. Piste vaan tuollaiselle kusipäiselle käytökselle. 💪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankkikaa huone te kaks. T ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole sekaisin, en edes itseeni käpertynyt. Ketjusta vain ei tiedä, mikä on keneltäkin. Ihan itse olet halunnut tätä
Ei pahalla, mutta katsopa joskus omaa käytöstäsi. Siinä saattaisi olla kehittämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, mut mulle ei oikein syntynyt sellainen vaikutelma, että olisit oman elämäsi herra - vieläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Kallis laatumakkara voisi opetella näkemään, että kaikki makkarat ovat yhtä arvokkaita.
Eivät ole. Laadusta saa aina maksaa tavalla tai toisella. Siihen kannattaa panostaa niin saa vastinetta. 😀
Sinä laitat ihmisiä järjestykseen?
Tomi pitää tarkkuutta ja strategista päättelykykyä vaativista peleistä. Mielenkiintoista.
Odotan epäsopivaan tilaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ketään saa kohdella.
Voisin tehdä listan kaikista "kauniista" luonnehdinnoista, joita olen häneltä vuosien mittaan saanut. Mahdan olla mainio mimmi. 🥳
Niin monta vuotta. Kaikki hukkaan.
Mikään? Olet varmasti antanut paljon.