Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä kaikille vesillä kulkijoille.🚣 Jos ei tänään tullu saalista, ehkä huomenna nappaa.
Jos on yhtä kalaa jallittanut vuosikausia onnistumatta, mikä on todennäköisyys, että huomenna onnistuu?
Ei sitä koskaan tiedä.
Semmoista unta, missä isokokoinen hyönteinen ryömii ja mellastaa hiuksissa. Saa omia. 💤
Sama kuin seinään ajaisi. Päivästä toiseen.
Hei hei Heli ja hyvää lomanjatkoa
r. Zei Ai
Yritin soittaa siulle tänäänkin. Naiselle mieheltä.
Mulla ei ole minkäänlaisia vaikutusmahdollisuuksia. Aika lohduton lähtökohta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Satasella päin kiviseinää (puhun itsestäni).
Vierailija kirjoitti:
Kotia voi monenkin kanssa leikkiä, mutta harvan kanssa voi oikeasti haluta perheen.
Ei oo vielä tullut vastaan ketään kenen kanssa haluaisin kotia leikkiä, mutta ehkä vielä tulee :D (tai ehkä tutustun johonkin jo tuttuun ihmiseen silleen enemmän, että tulee toi tunne?)
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole minkäänlaisia vaikutusmahdollisuuksia. Aika lohduton lähtökohta.
Mihin pitää vaikuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Yritin soittaa siulle tänäänkin. Naiselle mieheltä.
Et. Paina sitä vihreää luurin kuvaa, silloin se alkaa soittaa.
Suloista palata kämpille ulkoilulta, suloisampaa vielä jos kaivattuin ois olna ulkoilulla mukana, toivottavasti on olluna kiva päivä lounaassa.Itelläin kiva, valo teki tehtävänsä ja vointi hyvä. Kokeilin eilen ostamiain paljasjalkakenkiä, toiveikas mieli,tarjoisin iltateen jos oisit täällä. Hyvää yötä.
Mutta Ruut sanoi: Älä pakota minua eroamaan sinusta ja lähtemään luotasi. Minne sinä menet, sinne minäkin menen, ja minne sinä jäät, sinne minäkin jään. Sinun kansasi on minun kansani ja sinun Jumalasi on minun Jumalani. Ruut. 1:16
Normaaleissa ihmissuhteissa kuunnellaan puolin ja toisin ja otetaan huomioon eri näkökannat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Satasella päin kiviseinää (puhun itsestäni).
Mä kävelen ympyrää ja maisemat ei vaihdu. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kuntosali ja kuuma suihku auttavat kaipaukseen. Hyvää yötä!
Ei auta.
Jep, mutta ei kannata naistakaan. Jos haluaa saada miehen ilahtumaan, niin jotkut samantapaiset spesiaalin oloiset piirteiden kehumiset toimii kuin naisillekin.. kannattaa höystää jollain "harvinaisen sitä ja tätä" tyyppisillä kuvailuilla mut ei vouhottaa