Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stressaa kaikki.
Kuten?
Liikaa kaikkea.
Ymmärrän, ettet täällä halua avautua. Listaa stressin aiheet ja a)voitko vaikuttaa niihin-> tee se b) et voi vaikuttaa-> ei kannata stressaa. Simple. Ehkei kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kultaseni kipittämässä vikkelästi kohti horisonttia. 🧐
En ole menossa mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kaikki on mahdollista meidän välillä.
Niin on teoriassa. Käytännössä vaikeampi toteuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Oisitpa kaivattuni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisitpa kaivattuni!
Tollaista en voi luvata, koska asia ei ole noin. Sydän sanoo yhtä, järki ja realiteetit toista. Ja hitsivie, järkeen liittyy myös rakkaus toiseen, johon olen sitoutunut. Haluaisin luvata sitä ja tätä kaivatulle, mutta ne olisi turhia lupauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäisitköhän varauksetta siitä, jos olisin sinunkin kanssa heti nähdessämme sanelemassa faktoja? Suustani saattaisi päästä jotain liittyen siihen, että saat mut aivan heikoksi, ja haluan sua aivan liikaa.
Sinunkin?
Niin. Menneellä viikolla latelin erilaisia faktoja toiselle henkilölle. Tuollaisia heikotukseen liittyviä ei olisi tarvetta sanellakaan muille kuin tälle yhdelle, jolle en suutani meinaa saada lainkaan auki, kun on tärkeistä asioista kyse.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kokea olevani turvassa.
Turva, se on sana, josta mulle tulee mieleen oma kaivattu. Aika harvaan ihmiseen yhdistän sen sanan. Mutta kun kohtasin hänet, tuli heti sellainen olo kuin olisin tullut kotiin. Mun menneisyydestä löytyy raskaita tilanteita, joiden seurauksena opin elämään yksin, ehkä liiankin hyvin. Mutta kun kohtasin hänet, kaikki tuntui hetken kevyemmältä. Tuli tunne, että oon turvassa.
Vierailija kirjoitti:
Ai jos tulee oikealta tyypiltä, mut väärällä hetkellä, se tyssää siihen ? Onpa miehet vaikeita 😲
- - -
Väärä hetki=varattu. Mielestäni ihan hyvä syy olla vaikea..
Varattuna kaivatulle. 😊
Sanon tämän nyt ihan suoraan, että en jaksas mitään kokoyön kestäviä jorinoita. Kyllä ne kesäyöt on paljon muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Sanon tämän nyt ihan suoraan, että en jaksas mitään kokoyön kestäviä jorinoita. Kyllä ne kesäyöt on paljon muutakin.
Et sopisi mun elinpiiriin. Kiinnostava aihe, niin juttua riittää läpi yön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisitpa kaivattuni!
Tollaista en voi luvata, koska asia ei ole noin. Sydän sanoo yhtä, järki ja realiteetit toista. Ja hitsivie, järkeen liittyy myös rakkaus toiseen, johon olen sitoutunut. Haluaisin luvata sitä ja tätä kaivatulle, mutta ne olisi turhia lupauksia.
Teit tämän minulle helpoksi. Hyvä, että sanoi tämän nyt. Mene sen luo ja tee hänet onnelliseksi ! ( Ja hänhän tekee myös sinut)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sopisi mun elinpiiriin. Kiinnostava aihe, niin juttua riittää läpi yön.
Päätä pakottaa, kun niin paha krapula. Ei tässä tilanteessa pysty koko yötä keskustelemaan, kun valokin on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Miestä ei kannata myöskään kehua "pantavan näköseks". Ehkä joku incel-mies korkeintaan innostuisi siitä.
Eli siis kannattaa.
Vierailija kirjoitti:
Outo tunne.
Mistä syystä? Millainen outo?
Mitähän sitä oikein tulikaan keväällä luvattua?Lupasinko lopettaa ketjuun kirjoittelut juhannukseen mennessä? No, juhannus meni jo, mutta sanat ei ole vieläkään loppuneet. Ehkä olisi aika siirtää kirjoittelut pöytälaatikkoon. Siellä olisi jo aineksia vaikka useampaan novelliin.🤔
Liikaa kaikkea.