Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskoontulo kannattaa!

Vierailija
02.11.2025 |

Tämä ketju on sille joka asiasta kyseli aiemmin päivällä.

Tervetuloa pimeydestä valoon ja kuolemasta elämään! 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohops, palsta bugasi ja tuli kahteen kertaan. 

Vierailija
2/14 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös toivoon voi tulla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä johonkin pitäisi alkaa uskomaan mutten tiedä mihin, tähän mennessä olen uskonut vain itseeni.

Vierailija
4/14 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

onn jotenkin todella vaikeaa uskoa että jumalia ois. Vielä vaikeampaa on kuvitella että mitä sitten teen kun uskon että jumalat on todellesia?

Vierailija
5/14 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kyllä johonkin pitäisi alkaa uskomaan mutten tiedä mihin, tähän mennessä olen uskonut vain itseeni.

Raamatun lehdillä voit tutustua Jeesukseen, joka loi maailman ja voi antaa syntisi anteeksi. Kannattaa tutustua vaikka Markuksen evankeliumista aloittaen. 

Vierailija
6/14 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata, hulluksi tulee jos uskoo muinaiseen partapervoon. Tästä syystä valitsin loch nessin hirviön 

Vierailija
7/14 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onn jotenkin todella vaikeaa uskoa että jumalia ois. Vielä vaikeampaa on kuvitella että mitä sitten teen kun uskon että jumalat on todellesia?

Alat seuraamaan Luojaa ja pyrit elämään hänen tahtonsa mukaan.

Uskoa ei kukaan voi itsestään puristaa, vaan uskoontulo on aina Jumalan tekemä ihme. Omilla ponnisteluilla tuloksena on vain hengetön uskonnollisuus, eli hengellinen teatteri. 

Vierailija
8/14 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata, hulluksi tulee jos uskoo muinaiseen partapervoon. Tästä syystä valitsin loch nessin hirviön 

Sinä manalan trolli uskot tämän maailman ruhtinaaseen, valhettelijaan ja valheen isään ja hänen halunsa pyrit toteuttamaan. 

Vierailija
9/14 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Se täriseminen ja mielikuvitusolennoista sekoaminen on vain naurettavaa.

Vierailija
10/14 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos. Eheydyin lapsuuden uskonnollisesta aivopesusta hihhuli-isäni kauhuksi jo teininä. Olin aikamoinen nörtti, ja luin koko kirjaston lattiasta kattoon, ja se avasi silmäni. Mitä enemmän opin maailmankaikkeudestamme, sitä mitättömämmäksi ja primitiivisemmäksi ihmisten keksimät uskonnot kutistuivat. Se ei ollut tavoitteeni, mutta niin siinä vaan kävi.

Valitettavasti en pysty teitä hihhuleita pelastamaan uskonnoiltanne, sillä tieto ja tiede ei ole yhtä yksinkertaista hokemien toistelua kuin uskonnot. Jos ette itse opiskele ympärillänne olevaa maailmaa, olette oman tietämättömyytenne ja uskontopelotteenne orjia koko loppuelämänne. Olen siitä todella, todella pahoillani.

Vierailija
11/14 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskoa ei kukaan voi itsestään puristaa, vaan uskoontulo on aina Jumalan tekemä ihme. Omilla ponnisteluilla tuloksena on vain hengetön uskonnollisuus, eli hengellinen teatteri. 

No mistä löydän luojan? Olen kaiken lisäksi huono seuraamaan, kun on perhe työ ja paljon harrastuksiakin. Uskon tuleminen jumalan tekemä ihme?!? Elä nyt viittii, katoppa vaikka jehovia mustalaisa ja musulmaaneja, saako ne erota uskonnoistaan ilman seuraamuksia? Todellinen jumalan ihme;)

Hindulaisuus oikeastaan voisi ehkä kiinnostaa enemmän, siinä on ajatus tulla paremmaksi ihmiseksi, mutta ei jaksa, liikaa harrastuksia, ja työ sekä lapset vie loput voimat.

Vierailija
12/14 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistä löydän luojan? Olen kaiken lisäksi huono seuraamaan, kun on perhe työ ja paljon harrastuksiakin. Uskon tuleminen jumalan tekemä ihme?!? Elä nyt viittii, katoppa vaikka jehovia mustalaisa ja musulmaaneja, saako ne erota uskonnoistaan ilman seuraamuksia? Todellinen jumalan ihme;)

Hindulaisuus oikeastaan voisi ehkä kiinnostaa enemmän, siinä on ajatus tulla paremmaksi ihmiseksi, mutta ei jaksa, liikaa ha

Raamatun lehdillä voit tutustua häneen.

Ja usko on lahja Jumalalta, ethän sinä pysty omin voimin uskoa synnyttämään. 

Vierailija
13/14 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos. Eheydyin lapsuuden uskonnollisesta aivopesusta hihhuli-isäni kauhuksi jo teininä. Olin aikamoinen nörtti, ja luin koko kirjaston lattiasta kattoon, ja se avasi silmäni. Mitä enemmän opin maailmankaikkeudestamme, sitä mitättömämmäksi ja primitiivisemmäksi ihmisten keksimät uskonnot kutistuivat. Se ei ollut tavoitteeni, mutta niin siinä vaan kävi.

Valitettavasti en pysty teitä hihhuleita pelastamaan uskonnoiltanne, sillä tieto ja tiede ei ole yhtä yksinkertaista hokemien toistelua kuin uskonnot. Jos ette itse opiskele ympärillänne olevaa maailmaa, olette oman tietämättömyytenne ja uskontopelotteenne orjia koko loppuelämänne. Olen siitä todella, todella pahoillani.

Olen pahoillani, jos sinulla on joku trauma, mutta ehkä voisit perehtyä asiaan uudelleen näin aikuisiällä? 

Vierailija
14/14 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa, en ole ikinä saanut näin paljon pildeä.