Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Silmiis sinisiin jos joskus vielä...
Samoin sun haluaisin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mittaileeko miehet?
Homot mittailee.
Ai olet selvittänytkin asian. Heh.
Yksi tajunnan räjäyttävä suudelma sinulle, rakas. Olet niin unohtumaton. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Silmiis sinisiin jos joskus vielä...
Ihan oon vapaalla jalalla että jos itsekin oot vapautunut niin ei mikään estä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso nenä, iso 🍆
Voin kertoa ettei pidä paikkaansa. Ihan keskiverto on.
Mulla todella suuri nenä ja 13,5cm
Mun nenä on 13 cm.
-nainen
Me mitattiin joskus kaverin kanssa meidän nenät niin mulla oli 1,5cm pidempi xD
nainen myös
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mittaileeko miehet?
Paskooko paavi metsään?
Epätoivoisissa ja odottamattomissa tilanteissa sekä antiklerikaalisessa propagandassa.
Vierailija kirjoitti:
Yksi tajunnan räjäyttävä suudelma sinulle, rakas. Olet niin unohtumaton. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
Hei kuka tää nainen on? Jotain tuntomerkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä nainen ku menet nukkumaan. Olisitpa tossa kyljessä kiinni kainalossa, ehkä joskus.
Mutta siihen asti hän on minun kyljessäni. Hei hei.
Jokohan susta pian kuulen? Oon jotenkin valmistautunut siihen että tänä kesänä se tapahtuu. En tiiä kuinka paha masis iskee syksyllä jos susta ei ole edelleenkään kuulunut. No sen näkee sitten
En uskalla enää edes yrittää tutustua kenenkään kanssa. Sellaiset seuraukset erehdyttämisellä, hiivuttamisella, ghostaamisella, estämisellä.
Olen pohjasakkaa, itselleni. Muille en edes sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisitko oikeasti tapailla "pussaiskopissa"? Pystyisitkö?
Hotellihuone olis kivempi. Jos hänellä olis siis jokin este tulla mun luokse.
Harvalla on varaa ottaa hotellihuoneita tuota varten. Sivu
Eiköhän täällä pääosin kaivata sellaisia, jotka vievät hetken mielijohteesta syömään toiselle puolelle Eurooppaa
Erille tiedoksi, että mulla on ihan omastakin takaa mahis toteuttaa tuollaisia ylläreitä. En koskaan anna miesten maksaa mulle mistään, kumpikin hoitaa omansa. :)
Vierailija kirjoitti:
Iso nenä, iso 🍆
Ei pidä paikkaansa, eksällä oli tosi iso nenä ja tosi pieni penis
Vierailija kirjoitti:
Jokohan susta pian kuulen? Oon jotenkin valmistautunut siihen että tänä kesänä se tapahtuu. En tiiä kuinka paha masis iskee syksyllä jos susta ei ole edelleenkään kuulunut. No sen näkee sitten
Vieläkö odotat sen miehen kontaktia, jolle teit jonkinlaisen aloitteen?
"Edessäni hämäräinen tie tuntemattomahan tupaan vie." Kunpa se kuljettaisi sinne, mistä sinut löydän. Kauniita unia, rakas.
Katsoessain sinua sielu salamoi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Eihän ne nyt paljon maksa, tarvi mikään kattohuoneisto olla kuitenkaan. Meillä on molemmilla ihan hyvin palkattu ansiotyö, en usko että yks hotellilasku olis mikään ongelma kyllä..
Nähdäkseni tuo on kallis harrastus, vaikka minullakin on hyvin palkattu ansiotyö.
Ole hei ihan huoletta, ei sun tarvi niihin hotellilaskuihin osallistua :D en ihan ymmärrä sun kiinnostusta aiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Eihän ne nyt paljon maksa, tarvi mikään kattohuoneisto olla kuitenkaan. Meillä on molemmilla ihan hyvin palkattu ansiotyö, en usko että yks hotellilasku olis mikään ongelma kyllä..
Kuka hele haluu hotellissa panna, toisten mällisissä sängyissä kiehnätä. Kerran oon käyny hotellissa, tarkistin petivaatteet ja patjan niin voi helve huhhuh. Levitettävä sohvakin oli täynnään kuona aineita ja noin 20v vanha 😂🙊
No ois varmaan kannattanu käydä toisenkin kerran ja ottaa jokin tasokkaampi paikka sillä kertaa. Mä yövyn paljonkin hotelleissa, tiedän hyviä monestakin kaupungista niin Suomesta kuin ulkomailta.
Setä nukkuu naisesi vieressä.
Tästä tuli mieleen oma tilanne, kun kaikki tuntui raskaalta ja olin eniten rikki. Sitten tapahtui jotain pyhää ja näin hänet.n