Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Pidän sinusta kultaseni pyöreäpää. Ei sitä tarvii tänne tuhatta kertaa enempää kirjoittaa. Joten kiitos seurasta ja näkemiin murut.
Mut liian kaunis on usein myös vaarallinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä sun mietteet on tulevasta
Tällä hetkellä kaikessa alkuun pääseminen tuntuu urakalta, mutta kun otan asiakseni, niin kyllä ne tarvittavat asiat siitä hoituu sitten kuin itsestään.
Varsinaisesti kaipaukseen liittyviä mietteitä mulla ei ole tulevaa varten. En toivo mitään yhteistä tulevaisuutta hänen kanssaan tai muutakaan sellaista.
Mihin se alkuun pääseminen liittyy sitten? Kyselee sivuilija
Vierailija kirjoitti:
En näe mitään positiivista enää missään.
En ole Mervi!Ei sinnepäinkään!
Kivaa päivää ihanimmalle. Oot rakas.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En näe mitään positiivista enää missään.
Masennus?
Mutta missä on Timpuri?
Alakerran neiti
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnosta kuinka moni mua ajattelee kuollessaan, ei se mua mitenkään hyödytä. Jos jollain on tunteita niin mielummin ajattelee eläessään ja tuo sen esiin.
Tämä! Kenenkään pelkät ajatukset ei lämmitä tippaakaan, missään kohtaa elämää tai kuolemaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä kaikessa alkuun pääseminen tuntuu urakalta, mutta kun otan asiakseni, niin kyllä ne tarvittavat asiat siitä hoituu sitten kuin itsestään.
Varsinaisesti kaipaukseen liittyviä mietteitä mulla ei ole tulevaa varten. En toivo mitään yhteistä tulevaisuutta hänen kanssaan tai muutakaan sellaista.
En anna tänne mitään tunnisteita itsestäni, sori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ois optimaalista, että kaipaajia ois mahdollisimman vähän? Että ihmiset saisivat toisensa irl.
Ei välttämättä, eihän täällä monetkaan edes halua mitään kaivattunsa kanssa tosielämässä
Osa haluaa. Ja paljon!
Mitä sitten? Ei kaikki silti halua, eikä se asia muutu vastaan vänkäämisellä.
Vierailija kirjoitti:
Damn! Eskon pojan ripu on tarttunut minuun. Mutta missä on von Eskon poika? Ilmeisesti josssakin suhisemassa?
Oisko kankkunen kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Damn! Eskon pojan ripu on tarttunut minuun. Mutta missä on von Eskon poika? Ilmeisesti josssakin suhisemassa?
Oisko kankkunen kuitenkin.
Hällä voi ollakkii, mutta ei mulla. Vedestä ei voi tulla.
Ajattelu ja analysointi on hyödytöntä, eläkää ihmiset, eläkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnosta kuinka moni mua ajattelee kuollessaan, ei se mua mitenkään hyödytä. Jos jollain on tunteita niin mielummin ajattelee eläessään ja tuo sen esiin.
Minä minä minä ja hyötyä pitäisi kaikesta ja kaikista saada. Itsekeskeisyyden huipentuma. Onneksi sinua ei taida kukaan ajatellakaan.
Ihan kaunista jos ajattelee mutta eipä se haittaa jos ei ajattele. Kunhan joku rakastaisi niin se riittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä minä minä ja hyötyä pitäisi kaikesta ja kaikista saada. Itsekeskeisyyden huipentuma. Onneksi sinua ei taida kukaan ajatellakaan.
Kerrotko miten sua lämmittää jonkun toisen ajatukset? Eri
Vierailija kirjoitti:
Ajattelu ja analysointi on hyödytöntä, eläkää ihmiset, eläkää.
Voi siitä itselle iloa olla, mutta vastapuolihan siitä ei kostu kyllä tippaakaan. Eikä aina ole tarkoituskaan.
Samalla voi elää ihan täysillä, vaikka joskus jotakuta ajattelisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti sulla ei ole elämässä mitään muuta sisältöä kuin kaipaus? 😅 eri
Omin.😌