Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Gallup: Oletko poistanut kaivattusi somefrendeistä päästäksesi yli kaipaamisesta?
Saatan näin tehdäkin.
Mikä on somefrendi?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan erästä naista.
Niin...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetän kaipaavat terveiset kaipaamalleni henkilölle!
Hienoa!,👍👍👍Sinä olet ymmärtänyt tämän palstan otsakkeen "Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle "
Minäkäkin lähetän kaivatulle hyvää yötä ja kauniita unia! 😘💕
Minä ymmärrän aina kaiken väärin. Lähetän terveiset niille henkilöille jotka kaipaavat minua 👋
Kaivatulle en lähetä terkkuja vaan pelkän hyvän yön virtuaalihalauksen ja kauniiden unien toivotuksen 😘
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Oletko poistanut kaivattusi somefrendeistä päästäksesi yli kaipaamisesta?
Saatan näin tehdäkin.
Mikä on somefrendi?
Sellainen toisten elämään väkisin tunkija.
Vierailija kirjoitti:
Olet kalliolla korkealla, minä sen alla.
Nivavaarassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole se joka oletti harmittomasta vietistä, jossa joku kertoi arvostavansa kokkausta ja siisteyttä, että hän on lukitsemassa mahdollisen kumppaninsa hellan eteen tai mopin varteen, tai että näiden asioiden arvostaminen olisi väärää tai jotenkin vähemmän oikein kuin se, mitä esim. sinä arvostat. Taas vedetty autistiset tulkinnat ettei hän etsi kumppanissa mitään muuta, kuin noita asioita, kun eihän hän kirjoittanut muuta!
Hienosti väännelty, hermanni :D muistutanpa, että se aloittaja ei vain sanonut arvostavansa siisteyttä ja kokkailutaitoa, vaan pitävänsä näitä älykkyyden merkkeinä ja niiden puutetta suoranaisena kapeakatseisuutena :D sitä siinä kritisoitiin, ei hänen toiveitaan kokkailutaitoja tai siisteyttä kohtaan.
En ole se, johon viittaat autistisena, mutta seuraan keskustelua selvästi paremmin..
Mitä sinä arvostat kumppanissa? Tai millaista kumppania haet, millaisilla piirteillä tai ominaisuuksilla?
On teillä kyllä huvit. Älykkyys loistaa poissaolollaan. Voi sen elämän näinkin kuluttaa.
Haluan mun miehen tänne ja heti.
Vierailija kirjoitti:
I am yearning for you mister J-man.
Miksi koppailet muiden viestejä?
Vierailija kirjoitti:
On teillä kyllä huvit. Älykkyys loistaa poissaolollaan. Voi sen elämän näinkin kuluttaa.
Ja sä kulutat elämääsi lukemalla niitä...
Vierailija kirjoitti:
Siivoilen alaston pylly pystyssä.
Ketään ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasta tulin ja voinkin poistua saman tien, onnea on kun on valinnanvaraa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasta tulin ja voinkin poistua saman tien, onnea on kun on valinnanvaraa elämässä.
Olet onnellisessa asemassa. Meil muilla kun ei oo mitään muuta kuin roikkua täällä jauhamassa paskaa. Eri
Vierailija kirjoitti:
Siivoilen alaston pylly pystyssä.
Samoin, kukapa ei.
Mä koen, että mulla tai mun tunteilla ei oo mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetän kaipaavat terveiset kaipaamalleni henkilölle!
Hienoa!,👍👍👍Sinä olet ymmärtänyt tämän palstan otsakkeen "Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle "
Minäkäkin lähetän kaivatulle hyvää yötä ja kauniita unia! 😘💕
Minä ymmärrän aina kaiken väärin. Lähetän terveiset niille henkilöille jotka kaipaavat minua 👋
Kaivatulle en lähetä terkkuja vaan pelkän hyvän yön virtuaalihalauksen ja kauniiden unien toivotuksen. 😘
Ei täältä.
Jos menet yhteenkään viestiin laittamaan mielipiteesi alkaa tämä sama vääntäminen asiassa kuin asiassa eli lähetellään me muut vaan terveisiä.
Hehän etsivät keskustelua joten se luodaan väkisin.
Vierailija kirjoitti:
Mä koen, että mulla tai mun tunteilla ei oo mitään merkitystä.
Kai niill on sulle merkitystä: siinä on merkitystä kerrakseen.
Saispa olla ihan kunnolla maksullinen ja talloa jalkoihinkinsa niitä via6tomia.