Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Terveydestään välittävä, hyväluonteinen mies 💛
Mun mielestä olisi outoa olla aikuisen ihmisen kanssa, joka ei yhtään kokkaa ja raskasta olla ihmisen kanssa, jonka kanssa on ihan erilainen siisteyskäsitys (jälkimmäisestä kokemusta). Ruoanlaittotaito ei onneksi ole poissulkeva vaihtoehto älykkyydelle, joten niiden väliltä ei tarvitse valita.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä olisi outoa olla aikuisen ihmisen kanssa, joka ei yhtään kokkaa ja raskasta olla ihmisen kanssa, jonka kanssa on ihan erilainen siisteyskäsitys (jälkimmäisestä kokemusta). Ruoanlaittotaito ei onneksi ole poissulkeva vaihtoehto älykkyydelle, joten niiden väliltä ei tarvitse valita.
Älykkyys auttaa kaikessa, myös ruoanlaitossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei olisi saman nimistä molemmat kirjaimet kuitenkin.. =P
Viestisi edeltävässä viestissä ei ainakaan samat kirjaimet
Siis saman ihmisen nimistä ("toisen" voi olla eri muttei tarvitse) kummatkin tarjotut nosteet, sitä tarkoitin.
Niin tai näin, skenaarioon nähden vähän raamikasta tunnistelua vaan onhan se vahvistus toisaalta toki..
Vierailija kirjoitti:
Kun näitä listoja (kokkaus, siisteys, huumorintaju plus kaikki muut asiat) havainnoi, tajuaa, miten haastavaa se oikeasti on löytää juuri itselle sopivaa kumppania.
Äidilläni oli tapana sanoa, ettei kokkaus ole rakettitiedettä.
Joillekin ruoka on hirveän tärkeää. Toisille se on vain välttämättömyys, jolla pysyy hengissä.
Olet kalliolla korkealla, minä sen alla.
Vierailija kirjoitti:
Tilaisuutta ei enää tule.
Ei ole tullut tähänkään asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun näitä listoja (kokkaus, siisteys, huumorintaju plus kaikki muut asiat) havainnoi, tajuaa, miten haastavaa se oikeasti on löytää juuri itselle sopivaa kumppania.
Äidilläni oli tapana sanoa, ettei kokkaus ole rakettitiedettä.
Joillekin ruoka on hirveän tärkeää. Toisille se on vain välttämättömyys, jolla pysyy hengissä.
Mä en saanut pienenä edes kokeilla. Oon sit myöhemmällä iällä alkanut kokkaamaan yksinkertaista kotiruokaa. Ostan myös valmisruokaa ja kauppojen kotikeittiöistä.
Vierailija kirjoitti:
Jollain kokkauksella ja siisteydellä ei nimenomaan ole mitään merkitystä, paitsi pitää varoa niitä keillä näissä asioissa keittää yli ja ovat turhan tarkkoja. Aivan muilla asioilla on lopulta merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollain kokkauksella ja siisteydellä ei nimenomaan ole mitään merkitystä, paitsi pitää varoa niitä keillä näissä asioissa keittää yli ja ovat turhan tarkkoja. Aivan muilla asioilla on lopulta merkitystä.
On kauheeta, jos kumppani haisee, vaiks en niin siisteydestä nipotakaan. Lenkin jälkeen joo, mut jos koko ajan haisee hieltä niin ei hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikella on merkityksensä koska olemme yksilöitä jotka saattavat jopa löytää kaltaisensa.Kenelle mikäkin asia on sitten tärkeää.
Lähetän kaipaavat terveiset kaipaamalleni henkilölle!
Naiselle paljon haleja ja pusuja. Olisitpa kiinni tuossa kainalossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kauheeta, jos kumppani haisee, vaiks en niin siisteydestä nipotakaan. Lenkin jälkeen joo, mut jos koko ajan haisee hieltä niin ei hyvä.
Kenelle tahansa voi tulla kausittain esimerkiksi voimakkaampaa hien eritystä sekä hajua, sinullekin. Ihminen on ihminen sukupuolesta riippumatta. Joskus sanottiin että hikoilu on terveen merkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaisuutta ei enää tule.
Luojan kiitos.
Shit 💦
Ootko pahoillasi siitä, miten kaikki aikoinaan meni kaivattusi kanssa? -sivusta
Ei sillä taida olla enää mitään viihdearvoa edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup. Kissa vai koira?
Kissat, 100%
Itselläni sama mut hänestä saan sen mututuntuman ettei hän välitä mistään eläimistä 🤔 hänessä on jotain nyansseja että vaikuttaa olevan epäeläinmies. Ei olla siis koskaan puhuttu eläimistä. Ei tunneta niin hyvin et ois puhuttu yhtikäs eläinpitämisistä eikä varmaan ikinä puhutakaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tarkoittanut henkilökohtaista hygieniaa, tämä on tietysti perusvaatimus.
7392-93. Onks nämä mulle? Jos on niin kiitos. Hyvää yötä.
Tulen kravuista mieleesi? Ei sano mulle mitään. Olen nainen, kaipaan miestä