Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
185 cm on miehen pituuden alaraja. Pituus on seksikästä.
Vierailija kirjoitti:
Ei hän ole niin nössö ettei viestiä kykenis laittamaan joten ei hän halua.
Itse asiassa tuo näkemyksesi kertoo eniten sinusta itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan 182 ja 185.
Korstot.
Jos edes toinen on mies niin eihän se mikään pitkä edes vielä ole, tavallisen pituinen. Naisiksi olisivat pitkiä kyllä.
Jos mies on 185 niin menee jo pidemmän puoleisesta. Naisella sama jos menee yli 175. Pitkä ei ole yhtä kuin korsto.
Mun mielestä 185 ei ole vielä mikään pitkä, 190 on. Korstoutta tosta ei pysty mitenkään päättelemään, siitä olen samaa mieltä, mutta korsto ei voi olla olematta pitkä.. voi siis olla pitkä olematta korsto muttei korsto olematta pitkä.
185 mieheksi on jo pitkähkö, 190 tietysti jo pitkä. Hyvin moni mies o
No pituuden perusteella tuolla ylempänä nämä ihan mielestäni keskimittaiset tyypit korstoiksi määriteltiin, joten turhaan mulle aiheesta vänkäät :D sitähän mä just sanoin, että ei tosta mitään korstoutta edes pysty päättelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan 182 ja 185.
Korstot.
Jos edes toinen on mies niin eihän se mikään pitkä edes vielä ole, tavallisen pituinen. Naisiksi olisivat pitkiä kyllä.
Jos mies on 185 niin menee jo pidemmän puoleisesta. Naisella sama jos menee yli 175. Pitkä ei ole yhtä kuin korsto.
Mun mielestä 185 ei ole vielä mikään pitkä, 190 on. Korstoutta tosta ei pysty mitenkään päättelemään, siitä olen samaa mieltä, mutta korsto ei voi olla olematta pitkä.. voi siis olla pitkä olematta korsto muttei korsto olematta pitkä.
Riippuu parin toises
Ei riipu. Korsto on korsto ja pitkä on pitkä, ihan sama onko ne toisen korston tai pitkän kanssa vai ei.
Mun kaivattu muuten on reippaasti yli 20 cm pidempi mua. Se just tekee siitä kuuman.
Ehkä, mutta näyttäisitte kuitenkin rumalta yhdessä. Koomiselta majakalta ja perävaunulta jotka tarvitsee jakkaran suudellakseen. Se on fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan 182 ja 185.
Korstot.
Ehkä, mutta näyttäisitte kuitenkin rumalta yhdessä. Koomiselta majakalta ja perävaunulta jotka tarvitsee jakkaran suudellakseen. Se on fakta.
Väärin, me näytetään helvetin hyvältä yhdessä :D jumalaisen kuuma pitkä mies ja minä pieni siro taskuraketti.
Vierailija kirjoitti:
Odotan sinua
Missä?
Tykkään susta, en halua että saat toksisen elämän, sen takia pysyn kaukana
Vierailija kirjoitti:
Syvällä on yhteys mutta niin on ylpeyskin
Yksin en saa sitä riisuttua, vaikka haluisin
Jos mä hiljaa oven avaan, ootko mua vastassa
Unohdetaan äskeinen ja aloitetaan alusta
Sä oot mussa niin kuin leima jota en voi poistaa
Sydän vähän sirpaleina, mut se silti toistaa
Vaikkei tää ois ikuista, en haluu ketään toista
Sä oot mussa niin kuin leima jota en voi poistaa.
Miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Ootko toksinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko toksinen?
En, kannan historiaa mukana ja sukuani
Vierailija kirjoitti:
Entä sä?
Täällä on jo juhannusetkot käynnissä, entä siellä, joko raksu lämmittelee kesätunnelmissa?n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko toksinen?
En, kannan historiaa mukana ja sukuani
Tuo se vasta onkin toksista ja aiheuttaa toksisuutta. Anna sen ihmisen päättää oletko toksinen vai et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan sinua
Missä?
Taskussasi
Vierailija kirjoitti:
Hyvin tunnet ihmisen tietämättä edes, kenestä on kyse. Te tietäjät iänikuiset!
Annoin viikonlopun festariliput pojalle. Siihen on kaksi syytä. Ajattelin, että jos...
Smarketissa kerran, todellakin.
185 mieheksi on jo pitkähkö, 190 tietysti jo pitkä. Hyvin moni mies on 180 tai jopa alle nykyisin aikuisväestössä.
Pitkä ei tarkoita korstoa, ei miehessä eikä naisessa. Olen itsekin pitkä nainen enkä ole mikään korsto. Lyhyemmissäkin naisissa on korstoja joten ei ole pituuskysymys.