Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Istutan muurin juureen ketoneilikkaa. Se viihtyy paahteessa ja pärjää vähällä. Minä en.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään susta, en halua että saat toksisen elämän, sen takia pysyn kaukana
Älä pysy itse vastaan omista tunteista ja teoistani
Vierailija kirjoitti:
Kesä alkaa. Näinä hetkinä jätän kaipauksen, koska oli yksipuolista. Voit toki tulla ovelleni edelleen.
Ei samalta kuin ylläoleva
Vierailija kirjoitti:
Silmä silmästä
Hammaslääkärille sanoin kun vetäs viisurin ulos, että se on sitten hammas hampaasta.
Vierailija kirjoitti:
Silmä silmästä
Kyllä huomaa taas näistä kommenteista, että joku pieleen mennyt rakkaus on joillekin vauvoille maailman suurin ongelma.
Tanskadoggi narrtu ja chihu uros sen sijaan käy.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmä silmästä
Kyllä huomaa taas näistä kommenteista, että joku pieleen mennyt rakkaus on joillekin vauvoille maailman suurin ongelma.
Rakkaus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmä silmästä
Mutta ku täsä on GHOUSTATTU!!!! Mutta kun mä en oo mitään tehnyt, olenhan itse täydellisyys!!!! MInähän en ikinö mihinkään MUTTA MUTTA ne muut.... JÄKÄJÄKÄJÄKÄ!
Vierailija kirjoitti:
Odotan sinua
Miten se näkyy minulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmä silmästä
Mutta ku täsä on GHOUSTATTU!!!! Mutta kun mä en oo mitään tehnyt, olenhan itse täydellisyys!!!! MInähän en ikinö mihinkään MUTTA MUTTA ne muut.... JÄKÄJÄKÄJÄKÄ!
Onko trollilla hauskaa trollata asioista jotka ovat keksittyjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan 182 ja 185.
Korstot.
Jos edes toinen on mies niin eihän se mikään pitkä edes vielä ole, tavallisen pituinen. Naisiksi olisivat pitkiä kyllä.
Jos mies on 185 niin menee jo pidemmän puoleisesta. Naisella sama jos menee yli 175. Pitkä ei ole yhtä kuin korsto.
Mun mielestä 185 ei ole vielä mikään pitkä, 190 on. Korstoutta tosta ei pysty mitenkään päättelemään, siitä olen samaa mieltä, mutta korsto ei voi olla olematta pitkä.. voi siis olla pitkä olematta korsto muttei korsto olematta pitkä.
ihme kiusaaja
Vierailija kirjoitti:
Kesä alkaa. Näinä hetkinä jätän kaipauksen, koska oli yksipuolista. Voit toki tulla ovelleni edelleen.
Miksi hän tulisi ovellesi, jos ei kerran kaipaa sinua?
Vierailija kirjoitti:
Korkokengät on keksitty
Käytätkö useinkin?
Vierailija kirjoitti:
Onko trollilla hauskaa trollata asioista jotka ovat keksittyjä?
Yhtä hauskaa kuin sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan 182 ja 185.
Korstot.
Jos edes toinen on mies niin eihän se mikään pitkä edes vielä ole, tavallisen pituinen. Naisiksi olisivat pitkiä kyllä.
Jos mies on 185 niin menee jo pidemmän puoleisesta. Naisella sama jos menee yli 175. Pitkä ei ole yhtä kuin korsto.
Mun mielestä 185 ei ole vielä mikään pitkä, 190 on. Korstoutta tosta ei pysty mitenkään päättelemään, siitä olen samaa mieltä, mutta korsto ei voi olla olematta pitkä.. voi siis olla pitkä olematta korsto muttei korsto olematta pitkä.
Mikäs siinä jos tykkää, että yhdessä kävellessä rouvan pää keikkuu herran navan korkeudella. Itse en tykkää. Ja kyse siis vain tästä visuaalisesta vaikutelmasta yhdessä. Muutenhan kyllä saattavat yhteen sopia ja lapsia tehdä. Synnytykset vaan voivat olla vaikeita jos lasten isä on lähes puoli metriä äitiä pidempi. Ei chihuahua-nartullakaan teetetä pentuja tanskandoggi-uroksen kanssa ja jokainen kyllä helposti ymmärtää miksi.
Ei sikiö kasva ylisuureksi, merkittävä kasvu alkaa vasta syntymän jälkeen. Tanskandoggia ja chihua ei astuteta keskenään siksi, että itse toimitus olisi melko hankala toteuttaa eikä sekarotuisten koirien tuottamisessa ole mitään mieltä muutenkaan. Siinä ei siis vain olisi mitään järkeä.
On paljon ihmisiä, jotka haluavat olla kanssani. Miksi tavoittelen ihmistä, joka ei lopulta halua olla kanssani?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmä silmästä
Nonni trolli luovuta jo oot säälittävä
Apua ja kyllä