Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ala seuraan. Saat viestin 😘
Missä?
Hän tietää
Kadulla? Ei kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Menit vahingossa roskiin 😍 Saako anteeksi?
Sellaista sattuu. Kunhan jätät kannen auki, niin ei ala haisemaan 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tainnut lukea mihin vastasit? En mä kaipaa kenenkään apua mihinkään, vaan nimenomaan kritisoin sitä, että käytetään lähipiiri omaksi energiaksi eikä voida hakeutua hoitoon.
Ihmiset on jotenkin nykyään niin heikkoja, että he eivät kestä edes kuunnella kenenkään surullisista asioista. Aika sairas ajatus, että ihminen saisi puhua elämästään vain siitä rahaa saavalle ihmiselle. Ihmiset elää omissa kuplissaan ja ne häiriintyy, kun joku sattuu puhumaan oikeasta elämästä.
Kerrotko, miksi sun mielestä ystävyyssuhde on sitä, että toista käytetään ilmaisena terapeuttina? Mitä se sun kaveri siitä ystävyyssuhteesta silloin saa?
Omasta elämästään ei voi kertoa ystävälle pitämättä häntä ilmaisena terapeuttina? Oletko sekaisin? Kuulostat juuri sellaiselta
Et ole tainnut seurata keskustelua, josta tuo on leikattu? Älä silloin edes kommentoi, koska et tiedä mistä puhutaan.
Jonkuu kanssa olen täällä halipusutellu hih..3 <3
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu ja minä. Välissä kilometri. Silti tuntuu, että matka olisi pitkäkin. Niin pitkä, että olen hiljalleen alkanut vähän unohtaa.
Mä mietin, et ois parempi, et sinä juokset sen kiinni, koska jos mä juoksen, niin oot varmasti unohtanut kaiken ennenkö ehdin paikalle. Ja jos kävelet toiseen suuntaan, en saa sua kiinni edes juosten. -sivusta varmaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulipa outo tunne, että oot jossain lähellä. Lähempänä kuin aiemmin.
Hyvin arvattu! Muutin lähemmäksi.
Ei se ollut arvaus vaan tunne. Onko pitkäkin matka ?
Tietääkseni n.400-450m. En tiedä tarkkaa osoitettasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä?
Hän tietää
Jos olet se kuvaton anonyymi niin en seuraa. Naama tai nimi näkyviin.
Vierailija kirjoitti:
Kaipuun kataja sinnitteli vuosia talven tuiskussa ja kesän kuivuudessa. Edes kevätaurinko ei kyennyt sen neulasiin. Sitten se kaadettiin nurin.
🥺🌲
Pienen pieni merkki sulle että ala toimia 😍 mulla on kauhea ikävä sun lähelle. Ihan järjettömän kova halu päästä ihan kiinni suhun
Kesäyössä kohdataan. Jos ei muuten niin kuvitelmissa. Hyvää yötä, rakas. 💕
Suloisia unia ja haleja kulta.. 🤍🤗
Meidän välimatka on 16 km google mapsin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu ja minä. Välissä kilometri. Silti tuntuu, että matka olisi pitkäkin. Niin pitkä, että olen hiljalleen alkanut vähän unohtaa.
Mä mietin, et ois parempi, et sinä juokset sen kiinni, koska jos mä juoksen, niin oot varmasti unohtanut kaiken ennenkö ehdin paikalle. Ja jos kävelet toiseen suuntaan, en saa sua kiinni edes juosten. -sivusta varmaan
Haha. Luulen rakas kaivattuni, että olet kuitenkin paremmassa kunnossa kuin minä ja nopea. Ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä?
Hän tietää
Kadulla? Ei kyllä!
Ohita. Ei sulle
Olet tuttu mies. 😘