Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Kultani on "kadonnut".
Tee etsintäkuulutus!
Vierailija kirjoitti:
Päässäni pyörii sanoja ja kokonaisia lauseita, äänenpainoja ja katseita kesken arjen kiireiden, joskus ne lohduttavat ja joskus ne tukahduttavat.
Sama. Monesti kelaan päässäni muistoja parin vuoden takaa. Tai siis viimeisimmistä muistoista on tuon verran aikaa kun vielä nähtiin. Oi niitä aikoja! 😌 Perhosia vatsassa! Kunpa vieläkin parempaa olis edessäpäin. Kunpa saisin hänet takaisin elämääni, ihan lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Kultani on "kadonnut".
👋
Se oli huhtikuun loppua kun vielä nähtiin.
Vierailija kirjoitti:
Haluan molemmin puolista rakkautta elämääni!!😭
Onko nyt yksipuolista?
Vierailija kirjoitti:
Kultani on "kadonnut".
Ei ole kadonnut. Tässä olen. Kunhan et kullittele taas kaikkia 😊
Vierailija kirjoitti:
Kultani on "kadonnut".
Tässä olen.
Vierailija kirjoitti:
Se oli huhtikuun loppua kun vielä nähtiin.
Niin oli.
Kun sydämessäni on kipua, se johtuu sinusta tai pikemminkin sinun puutteesta. Kaipaus tekee ajoittain myös kipeää.
Musta lauantai oli ihana päivä. Vaikka niinhän se on, että mä en välitä, etkä sä välitä, mitä sitä kieltämään. Hurjan söpö oot silti. 😍
Sinäkö sanoit, että ei jatketa? Mistä tämä ajatus on lähtöisin juuri nyt?
Mammat ei saaneet hyvän yön toivotuksia eilen illalla. Vai menikö ohi.
Voisit tulla nuuskimaan paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta lauantai oli ihana päivä. Vaikka niinhän se on, että mä en välitä, etkä sä välitä, mitä sitä kieltämään. Hurjan söpö oot silti. 😍
Mitä itse ajattelisit tai olisit ajatellut, jos osat olisivat olleet toisin päin? Minä olisin ohittanut.
En saa ajatuksestasi kiinni. 😊
Vierailija kirjoitti:
Pikkasen on ikävä, muttei Paljosen. Lähden huomenna reissuun. Toivottavasti en silloin käy täällä.
Saanks tulla mukaan? Nn?
Vierailija kirjoitti:
Voisin ottaa mallia Ukrainasta mutta toisin päin. Hankkisin dronen tai sitten vain kalasääksen, joka kävisi nappaamassa sinut ja toimittaisi ilmojen halki sinut minulle.
Ei taitais yks sääski ihan riittää
Rakastan sua tänään, huomenna, aina, koko loppuelämän. Haluaisin sut meidän matkalle mukaan, tähän elämään, kokemuksiin ja reissuihin.
My löööv.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin ottaa mallia Ukrainasta mutta toisin päin. Hankkisin dronen tai sitten vain kalasääksen, joka kävisi nappaamassa sinut ja toimittaisi ilmojen halki sinut minulle.
Ei taitais yks sääski ihan riittää
Mutta pidit kuitenkin ajatusta muutoin toimivana?
Kultani on "kadonnut".