Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattuu niin perkeleesti
Miksi?
Siksi että en ole huomaamisen arvoinen = en merkitse
lol mitä johtopäätöksiä taas. Pariskunta ei kävele käsikynkkää 24/7 365, pakko olla jotain vikaa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä sun logiikkaa
Kiva että meillä on jotain yhteistä
Se johtuu näistä pimenevistä illoista. Tulisinko sinne luoksesi?
Vierailija kirjoitti:
L <3 M
Loveisa, r u bäkis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä sun logiikkaa
Miksi et?
Vierailija kirjoitti:
Se johtuu näistä pimenevistä illoista. Tulisinko sinne luoksesi?
Keneltä kysyt?
On surullista hakea rakkautta väärästä suunnasta.
Pitäisikö pitkään suhteeseen jäädä, vaikka intohimo on kadonnut ja rakkaus muuttanut muotoaan? Tarkoitan siis noita 60-70-vuotiaita. Tai jos riitelevät jatkuvasti. Uskaltaako siinä hetkessä enää lähteä, kun harva 40-vuotiaskaan uskaltaa laittaa kaikkea uusiksi.
Kiitos ihana kun soitit minulle äsken. Kaipasin aitoa keskustelua, kehujasi ja sitä että minuun uskotaan. Kerroit kuinka olen vieläkin iloinen enkä ole antanut maailman kyynistää minua. Kuinka ihana oli kuulla ääneni, nauruni pitkästä aikaa. Olet tärkeä. Kauniita unia mies.
Vierailija kirjoitti:
Voiko nykymaailmassa yksi ihminen tyydyttää kaikki tarpeet ja toiveet, jotka parisuhteeseen yleensä kuuluu.
On kyllä hellyttävää nähdä vanhoja pariskuntia, joista näkee keskinäisen rakkauden. Tänään juuri todistin sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö pitkään suhteeseen jäädä, vaikka intohimo on kadonnut ja rakkaus muuttanut muotoaan? Tarkoitan siis noita 60-70-vuotiaita. Tai jos riitelevät jatkuvasti. Uskaltaako siinä hetkessä enää lähteä, kun harva 40-vuotiaskaan uskaltaa laittaa kaikkea uusiksi.
Ihmiset on erilaisia on ikä mikä hyvänsä. Toiset aloittavat heti uuden suhteen ja vähän varallakin on jo ja toiset ovat erittäin hitaasti lämpeneviä ja vielä kaikkea siltä väliltä.
Jonkun on helpompi aloittaa alusta kuin toisen , ikää se ei katso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko nykymaailmassa yksi ihminen tyydyttää kaikki tarpeet ja toiveet, jotka parisuhteeseen yleensä kuuluu.
Mistä minä tiedän? Varmaan joillakuilla voi. Mulle riittäisi, kun edes olisi rakkautta. En odota mitään täydellistä tyydytystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea ei kukaan saa, elämä on kompromisseja.
Vierailija kirjoitti:
Ne kynttilät.
Oman mallin mukaan teetetty. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen siivonnut koko päivän. Teinien huone, pölyä nenässä, silmissä, hiuksissa. Saldo: toisen pankkikortti, toisen kelakortti, 50 eur seteli. Pussi lähes unohdettuja joululahjoja. Nyt joudan pesuun. Iltaa sinne!
Heh, täällä teini pisti pesukoneen päälle tänään. Saldo harmaaks värjääntyneet valkeat farkut, kaks t- paitaa ja boxerit. Mustat vaatteet toki oli kunnossa. Harmaat vaatteet klorittiin likoomaan ja koneeseen takas. Onneks oli omia pyykkejänsä.
Pro tip. Kannattaa ostaa erillinen ämpäri vaatteille. Laita sinne yksi musta vaate kerrallaan likoomaan vuorokaudeksi niin kuumaan veteen kuin kraanasta tulee. Tulet huomaamaan kuinka paljon mustista vaatteista lähtee väriä. Tämä vähentää riskiä niiden muiden värillisten vaatteiden värjäytymisestä harmahtavaksi, kun pesee pesukoneessa.
Hämmennyin tuosta vinkistä ja prosessoin sen tarpeellisuutta nyt 🤔 En ole koskaan pessyt mustaa ja valkoista samassa koneessa. Se on jotenkin järjenvastaista. Sukulaisteini teki tuon värjäyksen, omat 3 pesevät väreittäin myös. Tuo ämpärissä puljaaminen on liikaa myös jo ajatustasolla. Puljaan ne koneessa mieluummin. Siis ylimääräinen homma ja miten se käytännössä toimis ? En tajua 😁 Eli upottaisin ämpäriin paidan, ja toisen ja kolmannen jne vuorokaudeksi (=3vrk) koska kuka nyt yhtä paitaa koneessa pesee. Eli kylppärissä on sit litimärkiä pesemättömiä paitoja odottelemassa kunnes on koneellinen vaatteita kasassa ? Siis menikö mulla jotain ohi 🙈🙊
Vierailija kirjoitti:
Suunta tulee olemaan mitä parhain ja sopivin
Mun logiikka avautuu aika hyvin kysymällä, en ole tahallaan mitenkään hankala tai epäselvä, yritän myöskin välttää tarkotuksellista hämmentämistä