Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että vaikka haluat meitä jollakin syvätasolla, jollakin toisella tasolla et kuitenkaan. Se taso on se elämisen taso, joka määrittelee käytöksesi.
Halusin, mutta kyllästyin oikkuiluun ja vikurointiin. Toiveena oli ihmissuhde aikuisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että vaikka haluat meitä jollakin syvätasolla, jollakin toisella tasolla et kuitenkaan. Se taso on se elämisen taso, joka määrittelee käytöksesi.
Ja siihen vaikuttaa oman kommunikointisi ristiriitaisuus, jopa satunnainen vihamielisyys, jota minä kavahdan.
Vihamielisyys?
Vierailija kirjoitti:
Ikävä 😔
Kyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt ihan tarkalleen muista erään pyllyn muotoja.
Pitääkö aistinvaraisesti tarkistaa päivittäin?
😘
Et taida enää olla linjoilla. Täytyy minunkin pikkuhiljaa alkaa lopetella. Öitä.
Tuota miestä minä en hevillä unohda.
Ite oon aina 23.00 asti. Pakkomielle. Jos sattuisit vaikka jotain kirjoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Nå minäkin kysyn nyt suoraan vieläkö haluat jakaa kanssani loppuelämän?
Tietysti rakas. Hyvää yötä.
Helille makoisia unia.
t. mies koillisesta
Vierailija kirjoitti:
Et taida enää olla linjoilla. Täytyy minunkin pikkuhiljaa alkaa lopetella. Öitä.
Hyvää yötä, huomenna uusi päivä.💕
Vaikka tiiän, et luet näitä täällä, niin en tie mitä kirjoittaisin. Ei mitään uutta, ikävä ollut tänäänkin, vaikka oot ollut siinä. Tunnen oloni tyhmäksi. Miten meninkin tälläin ihastumaan.
Kati, olet yhä ihana. Oltaisiinpa me menty yhteen. Vihaan nykyistä kakkosvaihtoehtosuhdettani.
Vierailija kirjoitti:
Tuota miestä minä en hevillä unohda.
Kokeile kevyttä iskelmämusiikkia. Frederikillä luultavasti lähtee.
Hyvät yöt kaivatulleni. Vieläkin on sua ikävä. Halaus.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tiiän, et luet näitä täällä, niin en tie mitä kirjoittaisin. Ei mitään uutta, ikävä ollut tänäänkin, vaikka oot ollut siinä. Tunnen oloni tyhmäksi. Miten meninkin tälläin ihastumaan.
Oon yks noista loppuelämän haluajista. -sivulta
Vierailija kirjoitti:
L 😘
- ei T
Kuka sitten?
Kunpa joskus saisin sinusta selvää. Viisi vuotta ei ole siihen riittänyt. Hyvää yötä. 💕
En ehkä tahdo tietää.