Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Laita tunniste, jos menet.
Kunne? En ole lähössä minnekään tahi mihinkään.
Yksi päivä leikin ajatuksella, että olisi ollut kiva mesetellä hänen kanssaan. Ehkä muutenkin tavata ihan toisenlaisessa ympäristössä.
Vierailija kirjoitti:
Luomiskertomuksesta puuttuu eräs merkittävä huomio: Eva "lankesi" syntiin, koska oli väsynyt Aatamin hölmöilyihin.
Ateisti sivusta
Jokainen joka on mamman kanssa ollut tietää asian todenperän. Mamma ilman kuria on biologiansa mukaisesti, vaistojensa varassa menevä.
Tiedätkö itse miten ihmeellinen olet? Taidan olla hieman rakastunut sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Mietin, miksi tuijotit mua? Et yleensä edes huomaa.
Ennen mun piti piilottaa mun kiinnostus kun en tiennyt sen olevan molemminpuolista.
Gillar bilderna av dig fru speciallärare 🥰
Sov gott, sötnos 😚
L'expression "le vrai amour est un acte d'abandon" peut être interprétée de plusieurs manières, mais elle suggère généralement que l'amour véritable implique un lâcher-prise, une confiance profonde et une ouverture à l'autre sans réserve.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luomiskertomuksesta puuttuu eräs merkittävä huomio: Eva "lankesi" syntiin, koska oli väsynyt Aatamin hölmöilyihin.
Ateisti sivusta
Jokainen joka on mamman kanssa ollut tietää asian todenperän. Mamma ilman kuria on biologiansa mukaisesti, vaistojensa varassa menevä.
Kukahan mahtaa olla sinun kurittajasi ketä kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Tätä ikävää ei ole valmistettu ainakaan Kiinassa.
😃😃😃😃
Menkää sunnuntaina kirkkoon. Pappi kertoo miten asiat on.
Rakastan sua. Mä.kaipaan kovasti kaikenlaista yhteistä elämää ja mietin mitä kaikkee mä haluisin sun kans tehdä. Mä uskallan ehkä nykyään sanoo tai kirjottaa sulle irl enemmän asioita. Tunteita on joskus vielä vaikea kun vastaanotto on välillä ollut vähän mitä sattuu, nykyään kyllä harvemmin. Tuntuu, että ollaan lähellä jotain ratkaisua. Toivottavasti ei taas etäännytä. Suukko. Levollisia unia.
Mistä tietää että on molemminpuolista?
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö itse miten ihmeellinen olet? Taidan olla hieman rakastunut sinuun.
En.
Vierailija kirjoitti:
Menkää sunnuntaina kirkkoon. Pappi kertoo miten asiat on.
Siellähän siunataan nykyisin gayparejakin. Julistetaan Raamatun vastaista oppia. Menisi mieluummin Prismaan valaistumaan nykymenolla
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä varsinaisesti ole enää varattu. Erohakemusta vaille valmista.
Ketä kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Mistä tietää että on molemminpuolista?
Kun sulle niin sanotaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä varsinaisesti ole enää varattu. Erohakemusta vaille valmista.
Ketä kaipaat?
Miestä
Tätä ikävää ei ole valmistettu ainakaan Kiinassa.