Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Hassukainen, olet erityinen. Oltaisiinko ystäviä niin kuin ennenkin? Ei tarvi miettiä, että nyt pitäis uskaltaa sitä tai tätä. Voihan elämän niinkin jakaa. Tällöin sen voi tehdä ilman suurempaa stressiä.
Vierailija kirjoitti:
Hassukainen, olet erityinen. Oltaisiinko ystäviä niin kuin ennenkin? Ei tarvi miettiä, että nyt pitäis uskaltaa sitä tai tätä. Voihan elämän niinkin jakaa. Tällöin sen voi tehdä ilman suurempaa stressiä.
🙏
Olisin halunnut tänään perustella, että vaikka siinä mistä puhuttiin on vaaransa, se on ollut välttämätöntä, jotta olen saanut pidettyä nämä tunteet edes jollain tapaa sisälläni ja käyttäydyttyä soveliaasti. Ilman sitä olisin jo purkanut sydämeni tunteineen päivineen sulle. Enkä oikein tiedä, mitä siitä pitäisit, pahin pelko varmaan on että kokisit sen häirintänä.
Vierailija kirjoitti:
Kakka mitä shaissea koko palsta.
Kaivatulleni pusu 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuvitellut kaiken. Tajuan sen taas. Voi helvata.
Sama. En tiedä näinkö juuri hänet eilen isossa tapahtumassa, mutta ainakin jonkun häntä kovasti muistuttavan. Puolisonsa kanssa ehkä. Ja vaikka kyseessä ei olisikaan ollut hän, niin muistutti siitä että hänellä todennäköisesti on puoliso. Ja minä olen nonexistent nobody hänen elämässään. 😕
Kaikilla hottiksilla on puoliso
Niinhän se menee. Jos on oikeasti hyvännäköinen, pitää tehdä töitä pysyäkseen sinkkuna. Se, tai sitten luonteessa on jotain minkä ansiosta pariutuminen ei onnistu tai kiinnosta.
Ikisinkkuna allekirjoita
Että oikein valitsemaan pääsee. Miksihän olen itse onneton. Ei tarkota että olen hottis.
Vierailija kirjoitti:
T! Kivaa viikonloppua.
Kiitos, samoin sinulle.
Onneksi nähdään taas huomenna. Eilinen oli hyvä päivä, olit todella kaunis. Onneksi ei ehtinyt liikaa tuijottaa, pysyi meno mukavan kevyenä.
Minulta vaan puuttuu viisautta päättää mistään, mutta onneksi meillä on hauskaa yhdessä eikä tarvitse enemmästä miettiä. Muista nämä ohjeet sydän, muistathan?
Näin se juna taas meni päivän päätteeksi Tikkurilan ohi. Niin kamala ikävä sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T! Kivaa viikonloppua.
Kiitos, samoin sinulle.
Nyt kun vielä saisin oikealta viestiä. 😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakka mitä shaissea koko palsta.
Miksi olet niin kiukkuinen?
Syönyt huonosti.
Terveisiä rakastuneelta naiselta Espoosta ihanalle miehelle Helsinkiin. Olisitpa joskus mun. 💕
Kiitos E kun vastasit mulle. Olisitpa lähempänä....
Minun kaivattu kelpaisi lukuisille muillekin, varmaan ihan kenelle vaan. Hänhän on täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Et vain halua.
Olisin halunnut, jos olisit ollut vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vain halua.
Olisin halunnut, jos olisit ollut vapaa.
Pitäisikö oikein joskus kysyä häneltä asioista?
sivu
Minä(kin) olen välillä muistellut sitä hetkeä, kun tajusin, että sinäkin kaipaat ja sitäkin hetkeä, kun et enää kaivannutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Laita joku selkokielinen tunniste
Oliko tuo sellainen? Sivusta.
Ihanalle kaunottarelle ihanaa viikonloppua. Haleja ja pusuja sulle.