Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Monesko päivä toukokuuta se oli?
Pallottelen joskus mielessäni ajatusta, että olemme hänen kanssaan liian samankaltaisia. Siksi kaikki on niin vaikeaa. Myönnän toki kernaasti, että hän päivitetty versio paremmilla ominaisuuksilla ja suuremmalla laskentateholla. Myös esteettisesti hän on paremman näköinen. 😊
Oliko Bodomilla mukavan lämmintä vettä?
Vierailija kirjoitti:
Terve. Mitä tehtäis huomenna?
Herättäis aamulla ja mentäis töihin. Siellä moroteltais.
Vierailija kirjoitti:
Ei käy.
Jep
Suostumuksesta jankkaamisenne on turhaa. Eka viesti aiheesta (seksiin herääminen) kun kuului näin:
Juu meitä on moneen junaan, itse tosiaan unelmaelämässäni saisin usein aamuisin seksiä :) Voisin vaikka herätä siihen.
Kai tuosta nyt ilmenee, että se olisi jopa toivottua. Tämä ei luonnollisestikaan ole universaali lupa kaikille kaikissa tilanteissa.
Jos joku kirjoittaisi unelmaelämässään toivovansa kaivatulta aamiaiseksi munia ja paahtoleipää, niin ei tartte alkaa varoittelemaan keliakian ja vegaaniuden selvittämisestä, pöntöt.
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli voi Jeesus!
Vierailija kirjoitti:
Mikä?
Oispa mun kaivattu osoittautunut hyväkäytöksiseksi tyypiksi, mutta ei. Onkin wt-tyyppi. Miehelle terveisiä.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa etsiä kalenteria. Sen muistan, että ajattelin, että tuo ei tiedä, että tämän jälkeen ei sitten ikinä nähdäkään.
Vierailija kirjoitti:
Oispa mun kaivattu osoittautunut hyväkäytöksiseksi tyypiksi, mutta ei. Onkin wt-tyyppi. Miehelle terveisiä.
Onkohan mun kaivatulta tää. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sua ei näkyny, mut oli kiva kuulla sun ääni sentään. 🤭
Mistä se ääni kuului?
Samasta huoneesta.
Hä? Ja et muka nähnyt?
Avokonttorin sermit nääs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tuun aina ihan helvetin vihaiseksi tämmöisestä. Joskus tekis mieli mennä johonkin torille huutamaan jonkun megafonin kanssa että ottakaa mut kunnon töihin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan mun kaivatulta tää. 😀
Ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa etsiä kalenteria. Sen muistan, että ajattelin, että tuo ei tiedä, että tämän jälkeen ei sitten ikinä nähdäkään.
Mä en ole vielä luopunut toivosta, jos olet kaivattuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole vielä luopunut toivosta, jos olet kaivattuni.
Minä olen. Enkä yhtään tiedä kuka sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tuun aina ihan helvetin vihaiseksi tämmöisestä. Joskus tekis mieli mennä johonkin torille huutamaan jonkun megafonin kanssa että ottakaa mut kunnon töihin!
Huudatko takaisin Riikalle päin?
Hassukainen, sua etsin vielä. Ikävä sinua.
Vierailija kirjoitti:
"Jos joku kirjoittaisi unelmaelämässään toivovansa kaivatulta aamiaiseksi munia ja paahtoleipää, niin ei tartte alkaa varoittelemaan keliakian ja vegaaniuden selvittämisestä, pöntöt."
Ketjussa on vähän... Erikoisia tapauksia. Sama mitä kirjoittaa, niin se on jonkun mielestä väärin, negatiivista tai vähintään neuvoja pitää antaa.Muistan vieläkin sen monen sivun jankkauksen, kun joku kirjoitti tyyliin "vilkaisisin ovenraosta ja siellä hän olisi" tilanteesta, jossa asuisi kaivatun kanssa. Jonkun piti sitten tuohon takertua, että kyllä olisi ankeaa, kun vain vilkuiltaisiin jostain oviaukosta, mikä suhde sekin olisi?
🤣 varmistelijan parisuhde
Hä? Ja et muka nähnyt?