Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Radiossa soi Valonkantaja ja sinä olet mielessä.
P?
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni on kai "estynyt" ja minä jollain tavalla sulkeutunut introvertti. Toivoton taisto tai jotain. Ei ihme kun ei homma nyt oikein skulaa.
Kyllähän tämänkin saisi skulaamaan jos tahtoa löytyy. Ja parempaanhan tässä ollaan jo menossakin, kun ollaan saatu kaikenlaisia kissanristiäisiä aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita nainen taas vihjeitä, niin saadaan harhat liikkeelle.
Kuka olet? Ketä kaipaat?
Markku Annelia.. Kohta on Anneli ja kymmenen Markkua linjoilla.
Markku, etsi minut kunnes löydät <3
t. A
Vierailija kirjoitti:
Sua ei näkyny, mut oli kiva kuulla sun ääni sentään. 🤭
Mistä se ääni kuului?
"Tapio", sulle sopii se eilinen poltettu punainen ja tämänpäiväinen tummansininen todella hyvin. "Johanna"
Oho, taivas räjähti väreihin.🎆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sua ei näkyny, mut oli kiva kuulla sun ääni sentään. 🤭
Mistä se ääni kuului?
Samasta huoneesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unelmaelämässäni saisin kyllä suunnilleen joka aamu seksiä.
Saada seksiä kuulostaa välineelliseltä. Minun unelmaelämässäni voitaisiin kaivatun kanssa nautiskella heti aamusta.
Juu meitä on moneen junaan, itse tosiaan unelmaelämässäni saisin usein aamuisin seksiä :) Voisin vaikka herätä siihen.
Mun unelmaelämässäni kaivattu voisi tosiaan tuhista lämpöisenä
Eli sä älähdit siksi kun ajattelit mun pitävän sua jotenkin epänormaalina? Ei se ollut mun tarkoitus ollenkaan. Turhaan hermostuit.
Ihan vain siksi tarkensin sun juttua, koska moni voi pitää tuollaista seksikkäänä ajatuksena ja miehet luulla naisenkin automaattisesti pitävän siitä, vaikkei näin välttämättä todellakaan ole. Etkö nähnyt kun joku jo kommentoi että unissaankin olevaa ihmistä pystyy lukemaan eikä suostumusta siten tarvitse hankkia? Näitä henkilöitä varten mä sitä sun juttua kommentoin.
Ei vaan olen sivusta joku joka on kyllä jutellut aiheesta kaivattunsa kanssa. Helvetin rasittavaa vaan tämä teidän tyyli tosiaan vääntää kaikki kivat kaipausviestit heti tavalla tai toisella negatiiviseksi, korjailla niitä, päteä jotain viestin hengen kannalta epäoleellista, vinkkailla sivusta ihan turhaan ym. Miksi kuvittelet edes ettei Ap olisi selvittänyt suostumusta aiemmin tässä kirjoittamassaan kuvitteellisessa haaveilussa? Se siis olisi näköjään hänen pitänyt kirjoittaa näkyviin, jottet sinä ja muutama muu kokisi vastustamatonta tarvetta neuvoa jotain randomia kaipausviestinsä sisällössä.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan merkkejä sinusta!
P*skanhajusta minut tunnistaa
Terve. Mitä tehtäis huomenna?
Ikävä. Et tiedäkään mitä kaikkea kanssasi keksisin. Haluaisin hemmotella sinut pilalle. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Sika pestäis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P*skanhajusta minut tunnistaa
Kävin kerran yhden kaverin luona maalla lehmiä rapsuttamassa. Lähdettiin sitten sellaiseen parempaan burgeripaikkaan. Minä haisin paskalle, maajussi ei.
Vierailija kirjoitti:
Mieluiten kirjoittaisin jo ihan suoraan ilman mitään merkkejä tms. sivusta
Tänäänkin mulla oli tavarat hukassa. En vaan tiedottanut asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sika pestäis
Ei oo sikaa. Eikä nautaa.
Olisitpa sinä hieno mies täällä, saisinpa sinuun yhteyden 🥹
Kuka ketä ei voi tietää.