Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Yhdelle naiselle haluaisin antaa kikkeliä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapio usein mielessä..
A
Niinpä..
Laita wa, saat mitä haluat ;)
Mä en millään saa sillä, mitä haluan ja tarviin. -sivusta-
Olet ihmeellinen ihminen. Ihan paras. Vähän ehkä olen rakastunut sinuun, ihana mies.
Kuka saa ja kenelle annetaan..
Vierailija kirjoitti:
Olet ihmeellinen ihminen. Ihan paras. Vähän ehkä olen rakastunut sinuun, ihana mies.
Minä omaan kaivattuun naiseeni jo todella kauan.
Vierailija kirjoitti:
Tunnevammaiset miehet yrittävät pitää naisen koukussa vaikka eivät itse ole eläneet kenenkään kanssa moneen vuoteen.
Ei naista saa satuttaa. Yhteen mennään vaan tositarkoituksella ja todellisesta halusta.
Senkin läskiperse.
En ottaisi keltään kikkeliä, otan vain munaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen allerginen munalle ja nakeille. Rinkelin voisin ottaa kahvin kanssa.
-nainen sivusta
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaa vain kokonainen mies. Luotettava ja arvostava. Intohimoinen.
Vierailija kirjoitti:
Muutama välähdys katseessasi ja ilmeessäsi tänään sai mut uskomaaan, että ehkä se voisi olla mahdollista, ehkä sinäkin tunnet jotain sellaista kuin minä sinuun.
Suhteesta ei tule mitään, jos ei uskalla sitoutua ja heittäytyä suhteeseen ja näyttää tunteita.
Rakas, rakas, rakas, tuhannesti rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin pitäisi suostua?
Vaitiolovelvollisuuteen
Yleensä, jos ei ole tunnistettavissa vaikka puhuisi työjutuista tai paljasta yrityssalaisuuksia, on suht selkeillä vesillä. Palstalla tuskin kukaan tunnistaa ellei konettasi ole hakkeroitu ja olet kertomatta nimiä tai liian tarkkoja yksityiskohtia. Sivu.
Tänään muistin sinut nuorena, terveenä ja täysin vailla vaivoja. Tietämättömänä tulevasta katsoit minua pitkään ja kävelit aurinkoon päin. En enää näe sinua. Tiedän, että olet turvassa. Eräänä päivänä kohtaamme jälleen ja katsot minua, mutta et enää katoa auringonlaskuun.
Vierailija kirjoitti:
Anna rakas.
Munkin exä. Oli hyvät munkit. -Liz
Suuttuvat jos nainen kertoo jotain hyvää eksästään joka ei ole enää täällä.
Vaikka mikä uhka se on? Eikö se ole tervettä että näkee hyvää myös edellisessä elämässään? Sehän eheyttää!