Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tietää, mitä oikeasti haluat. Voinko päätellä sen oikean elämän käytöksestäsi?
Siitä ei voi päätellä mitään, vain kysymällä ja tutustumalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhteesta ei tule mitään, jos ei uskalla sitoutua ja heittäytyä suhteeseen ja näyttää tunteita.
Paree olla heittäytymättä( ja rakastumatta),jos miehet joiden kanssa on tekemisissä ovat suhteessa. T: suojelen sydäntäni
Ei voi päättää olla rakastumatta. Jos niin luulet olet tunnevammanen ihminen! Ja itselle valehteleva pelkuri!
Mä olen aivan vtun masentunut. Mä menen eteenpäin ja hymyilen mutta sisäisesti olen aivan paskana. Mun pitäs katsoa tulevaan ja iloita siitä ihanasta ihmisestä joka on mun edessä, iloita edes siitä hyvästä mitä saan. Vaan ajattelen sinua vähän väliä. Iltaisin ajattelen sua niin paljon et millään muulla ei ole merkitystä. Sun luona ja sun kanssa mä olin niin turvassa. Niin käsittämättömän turvassa. Sä et voi tietää miltä se tuntuu. Sä kiedoit mut turvalliseen pumpuliin. Sä pidit musta huolta. Sä huolehdit että mä olen tyytyväinen ja voin hyvin. Sun kanssa ollessa mä tunsin hiljaista, syvää, sisäistä rauhaa.
on vaan niin vtun väärin että se loppui. Ymmärrän ettei susta vaan tuntunut siltä. Kyllä mä sen ymmärrän. Saa se silti masentaa. Mä tarviin sua. Jos sä nyt soittaisit mulle tai tulisit mun oven taa tai pyytäisit mut huomenna sun luo, mä en vastustaisi. Mä en välittäisi miltä muista tuntuu.
Tutustuminen on rankkaa, voidaanko jättää se välistä.
Vierailija kirjoitti:
Anna rakas.
Annan kun vaan pyydät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen glitter- ja snookerpallon sekoitus, vaikkakin inhoan glitteriä ja en pelaa snookeria.
Toivottavasti et ole kumpuileva pesupallo.
Mitä sä vedät? Saiskos saman setin?
Kuule en mitään, enkä peukuta ketään.
Tosin kyllä tankkaan ja pesetän, ilman peukkuja.
Vain etevät pääsee etenemään pään parantumisen roskatikkaita.
Vierailija kirjoitti:
Naitatuttaa. Ei haittaa vaikka olis vähän tuhmaa ja kiellettyäkin.
Teepä vielä yksikin tuon kaltainen virhe...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin pitäisi suostua?
Vaitiolovelvollisuuteen
Suostun, tietenkin. Kun olin vielä työssä, olin sitoutunut pitämään töissä näkemäin asiat omana asianain hautaan asti. Jos asia tuli tv:stä tai ratiosta tai julkastiin tabloidissa, asia tuli omaan harkintaan. Joka tapauksessa, olen lojaali omilleni ja yleensä pidän omat asiat omina tietoinain, en ole huomiohakuinen.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aivan vtun masentunut. Mä menen eteenpäin ja hymyilen mutta sisäisesti olen aivan paskana. Mun pitäs katsoa tulevaan ja iloita siitä ihanasta ihmisestä joka on mun edessä, iloita edes siitä hyvästä mitä saan. Vaan ajattelen sinua vähän väliä. Iltaisin ajattelen sua niin paljon et millään muulla ei ole merkitystä. Sun luona ja sun kanssa mä olin niin turvassa. Niin käsittämättömän turvassa. Sä et voi tietää miltä se tuntuu. Sä kiedoit mut turvalliseen pumpuliin. Sä pidit musta huolta. Sä huolehdit että mä olen tyytyväinen ja voin hyvin. Sun kanssa ollessa mä tunsin hiljaista, syvää, sisäistä rauhaa.
on vaan niin vtun väärin että se loppui. Ymmärrän ettei susta vaan tuntunut siltä. Kyllä mä sen ymmärrän. Saa se silti masentaa. Mä tarviin sua. Jos sä nyt soittaisit mulle tai tulisit mun oven taa tai pyytäisit mut huomenna sun luo, mä en vastustaisi. Mä en välittäisi miltä muista tuntuu.
Tää kuulostaa mun exältä. En ole teille vihainen. Eläkää rauhassa. Peace & love! <3
Vierailija kirjoitti:
Yhdelle naiselle haluaisin antaa kikkeliä
Omalle vai vieraalle? Yritäpä nyt lopultakin panostaa siihen omaan suhteeseen tai saatat menettää sen, ja vasta sitten ymmärrät mitä menetit.
Vierailija kirjoitti:
Kesäiset terveiset Kaille!
Vatulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesäiset terveiset Kaille!
Vatulle?
Ehkäpä niin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omalle vai vieraalle? Yritäpä nyt lopultakin panostaa siihen omaan suhteeseen tai saatat menettää sen, ja vasta sitten ymmärrät mitä menetit.
No koko ajanhan mä panostan, nainen ei vaan huomaa, vaikka mitä tekisin.
Vaikutat kaverilta, joka kirjoittelee tänne paljon. Aavistelen (ns. *telepaattisesti*), tunnistavani Sinut.
Mutta tottahan toki voin olla, totaalisesti väärässäkin.
Jotta en olisi tunnisteellinen, käytän eteläsuomalaisten suurten kaupunkien tapaa a puhua ja viestiä.
Sun tapasi kirjoittaa ja viestiä, on joskus helppo tunnistaa... Ainakin joillekin. Olet uskomattomattoman hyvä kirjoittaja.
Ja luova kirjallisesti. Ei mikään ihme > voit kirjoitella runoja. Lienetkö joskus opiskellut kirjallisuutta, filosofiaa, tms, oman alasi lisäksi?
Tekstiäsikuitenkin ihmettelen. Aatteletko milloinkaan sitä, kuinka itse olisit voinut rohkeasti edistää tuttavuutta ja ystävyyttä, toisen hlön kanssa?
Oletan myös, että sä ja mä, olemme jossain vaiheessa, viestitelleet, täss ketjussa.
Sähän viestit täällä, eri tunnisteilla ja nimimerkkeillä.
Mutta ilmeisesti, molemmat oltiin liian vaativia, ristiriitaisia tapauksia, että todellinen tuttavuus /ystävyys olisi syntynyt.
Ja tokihan siihen vaikuttivat useat muutkin seikat. Ja hyvä näin.
Olet muuttunut melkoisesti, siitä kun tutustuttiin. Parempaan, herrasmiehisempään suuntaan tai olet sitä ollut aina, mutta vitsaillut ja pelleilyt täällä.
Olet saanut myös elää liitossasi vapaasti, impulsiivisesti, oikkujasi toteuttaen. Osanet arvostaa puolisoasi siitä.
Kirkkaita ja kuulaita syyspäiviä, toivottelen
Lienee sun viiden ruskalehden loppu tervehdys, symboi kotijoukkettasi
Mä en kesällä tänne ehrinyt
Nyt oon joskus silmäillyt ketjua, kun vapaa-aikaa on enemmän.
Tsemppiä kaikkeen! 🌻🌻🌻🌻🌻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naitatuttaa. Ei haittaa vaikka olis vähän tuhmaa ja kiellettyäkin.
Teepä vielä yksikin tuon kaltainen virhe...
Pidä sinä turpasi kiinni, ihan näin sivusta. Väärä päivä olla kliseisiä mätäpusseja. Pitkä oli väli vaan eipä auta..
Vierailija kirjoitti:
Säästä mulle, mäkin säästän sulle
Paree olla heittäytymättä( ja rakastumatta),jos miehet joiden kanssa on tekemisissä ovat suhteessa. T: suojelen sydäntäni