Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Tutustuminen on rankkaa, voidaanko jättää se välistä.
Tietty. Tutustuuhan toiseen kaikessa kanssakäymisessä ja sitä nopeammin, mitä kerkeämmin etenee. Erillistä tutustumisvaihetta ei tarvita mihinkään, se on epävarmoille ja traumatisoituneille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illan biisitoiveeni on: Averagekidluke,Sexmane, Isac Elliot-Anna armoo
Mulla tahdooon rakastella sinuaaaaa
Hänellä parempi musamaku ku sulla
Vierailija kirjoitti:
Tekis mieli laittaa pitkä ääniviesti.
Laita ihmeessä, oisin onnessain, saatan viestiä itsekin, tänään toipunut eilisen rasituksista.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostusta ja haluja on, osaamista ja uskallusta ei ole. Kykenen kyllä toimimaan ihmisten parissa, mutta se vie kaiken energiani. Suuret tunteet lamaannuttavat toimintakyvyn kokonaan, joka johtaa hyvin helposti vääriin tulkintoihin sekä virheellisiin johtopäätöksiin. Ongelman ydin lienee lapsuudessa koetut traumat ja muut elämän kolhut. Koska koko elämä on yksi iso umpisolmu, jonka selvittämisen itse luovutti suosiolla vuosia sitten, niin ehkä tilanteeseen liittyy myös jotain häpeän tunteita siihen liittyen.
En ole koskaan kokenut sellaisia tunteita mitä hän minussa aiheutti ja se tunne jäi sieluun kytemään. Pohdin myös sitä, että toivottavasti en ole aiheuttanut hänelle millään muotoa ongelmia, siis jos kaikki on todellista, eikä oman villin mielikuvitukseni luomaa kangastusta ajatusten aavikolla.
Naiselle menneisyyteen.
🍁🍁🍁🍁🍁
Tietäisinpä tuon, niin sitten ymmärtäisin. Kuinka kauas menneisyyteen menee? Yli 10 vuotta?
Olishan täällä tarjolla toscapiirakkaakin, mutta kun mammoja ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat kaverilta, joka kirjoittelee tänne paljon. Aavistelen (ns. *telepaattisesti*), tunnistavani Sinut.
Mutta tottahan toki voin olla, totaalisesti väärässäkin.
Jotta en olisi tunnisteellinen, käytän eteläsuomalaisten suurten kaupunkien tapaa a puhua ja viestiä.
Sun tapasi kirjoittaa ja viestiä, on joskus helppo tunnistaa... Ainakin joillekin. Olet uskomattomattoman hyvä kirjoittaja.
Ja luova kirjallisesti. Ei mikään ihme > voit kirjoitella runoja. Lienetkö joskus opiskellut kirjallisuutta, filosofiaa, tms, oman alasi lisäksi?
Tekstiäsikuitenkin ihmettelen. Aatteletko milloinkaan sitä, kuinka itse olisit voinut rohkeasti edistää tuttavuutta ja ystävyyttä, toisen hlön kanssa?
Oletan myös, että sä ja mä, olemme jossain vaiheessa, viestitelleet, täss ketjussa.
Sähän viestit täällä, eri tunnisteilla ja nimimerkkeillä.
Mutta ilmeisesti, mole
Huolestuttaa jotta tunnistat toisten juttuja laatimikseni.
Ei ole minä kyllä tuo. Muiden pelkuruus, itsepetos, pallottelu, vilppisuohon uppoaminen tai aktiivinen järkeilemättömyys eivät jotenkin mystisesti kumpua omasta menneisyydestäni.
Kulku on joskus kummaa kun pitää mennä rähmälleen että saa näköyhteyden mutta ääni ei taida tällöinkään kyllä kantaa ja mitä jos vaikka kantaisikin.. eri kieltähän se kuitenkin olisi.
Mitähän sitä on taas tullut oikein meinattua? No, niin taikka näin.. suottaapi olla korkea aika vetää ryhti suoraksi. Linnuista vähän lisää proteiinia, heh. On aika muistaa jälleen. =)
Vierailija kirjoitti:
Yhdelle naiselle haluaisin antaa kikkeliä
Sanot vain.
Lammen kuulas pinta
Lumpeen lehdet usvassa
Tulit kuin kutsuttuna ja sulit syliini
Hyvästelimme kesän ja astuimme syksyyn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekis mieli laittaa pitkä ääniviesti.
Laita ihmeessä, oisin onnessain, saatan viestiä itsekin, tänään toipunut eilisen rasituksista.
Mä taas en olisi, vihaan ääniviestejä. Kuuntelen ne aina jotain viikon viiveellä, jos muistan.
Vierailija kirjoitti:
Olishan täällä tarjolla toscapiirakkaakin, mutta kun mammoja ei kiinnosta.
Johtuu sun persoonasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tietää, mitä oikeasti haluat. Voinko päätellä sen oikean elämän käytöksestäsi?
Siitä ei voi päätellä mitään, vain kysymällä ja tutustumalla
Mitenkäs se onnistuu?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tietää, mitä oikeasti haluat. Voinko päätellä sen oikean elämän käytöksestäsi?
Kysyvä ei tieltä eksy.
Onhan tämä kylmäävää, kun ig heittää liudan ehdotuksia heistä, jotka saatan tuntea ja he ovat tuttuja vuosien takaa, enkä ole hakenut heidän someprofiilejaan.
Käännyn sisäänpäin ja sulkeudun, jos huomaan, ettei sanoillani ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aivan vtun masentunut. Mä menen eteenpäin ja hymyilen mutta sisäisesti olen aivan paskana. Mun pitäs katsoa tulevaan ja iloita siitä ihanasta ihmisestä joka on mun edessä, iloita edes siitä hyvästä mitä saan. Vaan ajattelen sinua vähän väliä. Iltaisin ajattelen sua niin paljon et millään muulla ei ole merkitystä. Sun luona ja sun kanssa mä olin niin turvassa. Niin käsittämättömän turvassa. Sä et voi tietää miltä se tuntuu. Sä kiedoit mut turvalliseen pumpuliin. Sä pidit musta huolta. Sä huolehdit että mä olen tyytyväinen ja voin hyvin. Sun kanssa ollessa mä tunsin hiljaista, syvää, sisäistä rauhaa.
on vaan niin vtun väärin että se loppui. Ymmärrän ettei susta vaan tuntunut siltä. Kyllä mä sen ymmärrän. Saa se silti masentaa. Mä tarviin sua. Jos sä nyt soittaisit mulle tai tulisit mun oven taa tai pyytäisit mut huomenna sun luo, mä en vastust
Tää kuulostaa mun exältä. En ole teille vihainen. Eläkää rauhassa. Peace & love! <3
no terve en varmasti ole sun exä
Tietenkin voi hillitä tunteitaan ja esimerkiksi välttää viettämästä aikaa yhdessä, jos on vaarassa haksahtaa varattuun. Tunnevammaisuutta tämä ei ole vaan itsetuntemusta ja -suojelua.
Arvostan itseäni enemmän kuin mitä sivusuhteeseen tyytyminen olisi. Asia erikseen haluaisiko välttää rakastumisen, sillä rakastun harvoin. Vielä karumpaa olisi ruokkia rakastumista jo suhteessa olevaan, jota ei kiinnostaisi tippaakaan.
Varattuun lankeaminen olisi suorin reitti sydänsuruun, joten valitsen mielenrauhan ja mahdollisen tulevaisuudessa saapuvan rakkauden, satunnaisen lakanoissa pyörähtämisen sijaan.