Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytöstapoihin kuuluu viestiä asiansa asiallisesti, eikä ghostaaminen sitä ole. Tässä asiassa ei ole kahta sanaa. Se on epäkunnioittavaa käyttäytymistä toista kohtaan ja se on väärin.
Mitä sen on väliä, antaa olla vaan? Kusipää on aina kusipää
Kyllähän se tuntuu ikävältä sydänalassa jos oma kaivattu käyttäytyy noin.
-sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavan kerran kun nähdään niin saat luvan katsoa mun rintamusta. Siinä on selkeä viesti sulle.
Ravistettava ennen käyttöä?
Uskon siihen, että elämän polku tuo sulle vielä sen huonon kohtelun itsellesi takaisin.
Miksi ujostuttaa mun läheisyydessä? Älä käänny sisään päin vaan minuun päin. Lupaan, että en syö sinua ainakaan muiden nähden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään totesin, että tämä ei ole sen arvoista. Tuntui siltä kun tuhat kiloa olisi nostetttu harteilta pois. Vihdoinkin vapaa pakkomielteestä.
Onnea sulle! Ketä kaipasit?
Kunpa pääsisin itsekin noihin tunnelmiin. Ehkä kuitenkaan vielä ei ole sen aika. Kaipuu jatkuu. Eri
Laitanpa jo nyt hyvän yön toivotukset.Seuraavat kuusi päivää ovat sellaisia, että tarvitsen riittävästi unta jaksaakseni paahtaa täysillä.En silti ole vielä menossa nukkumaan, koska tekemättömii hommia riittää.
Samille paljon pusuja ja hali 🥰
Vierailija kirjoitti:
Uskon siihen, että elämän polku tuo sulle vielä sen huonon kohtelun itsellesi takaisin.
Huonon kohtelun? Anteeksi jos olen kohdellut jotakuta huonosti joskus. Pyrin olemaan ystävällinen ja asiallinen kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavan kerran kun nähdään niin saat luvan katsoa mun rintamusta. Siinä on selkeä viesti sulle.
No, jos nyt oikein asiaa pyörittelee ja miettii kaikkia vaihtoehtoja, niin voisi sanoa, että ehkäpä suunta, johon kompassin neula kallistuu, on varovaisen hyväksyvä antamallesi ehdotukselle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ujostuttaa mun läheisyydessä? Älä käänny sisään päin vaan minuun päin. Lupaan, että en syö sinua ainakaan muiden nähden.
Vannotko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytöstapoihin kuuluu viestiä asiansa asiallisesti, eikä ghostaaminen sitä ole. Tässä asiassa ei ole kahta sanaa. Se on epäkunnioittavaa käyttäytymistä toista kohtaan ja se on väärin.
Mitä sen on väliä, antaa olla vaan? Kusipää on aina kusipää
Eihän toi ghostaamisesta jankkaava siitä henkilöstä välitäkään vaan sen ylpeys sai kolauksen kun ei kelvannut eikä edes vaivauduttu asiallisesti sanomaan asiasta. Sitähän se täällä parkuu, ei kusipään perään.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla jokin tekstipaita?
Ikävä. Olet rakas.
Hyvää yötä tärkeä<3
Tekis mieli laittaa pitkä ääniviesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla jokin tekstipaita?
Ei, kun hän on ilman paitaa ja rintoihin on tussilla kirjoitettu viesti.
sivu
Vierailija kirjoitti:
Laita. Pystyn kuuntelemaan nyt
Vierailija kirjoitti:
Laita, olis kiva kuunnella sua.
Vierailija kirjoitti:
Keskari?
Btw ei perus kanssakäyminen tarkoita sen suurempaa kiinnostusta, kuin sosiaalista siloittelua. Vietin tänään päivän seurassa, jossa oli hyvin selkeää ettei minusta pidetä. Totesin etten välitä vaan käyttäydyn niin kuin en tajuaisi. On tilanteita, joissa ei ole vaihtoehtoja. Todennäköisyys edes pienelle viihtymiselle on kuitenkin suurempi, jos ei jatkuvasti yritä viestittää, ettei tahdo olla tekemisissä. Toisinaan työt on kuitenkin tehtävä vaikkei pitäisikään duunikaveristaan, omaisi eriävät mielipiteet ja muutenkin olisi eri linjoilla ajatusten ja elämänvalintojen suhteen.
Sinut kätken uniin kauniisiin.