Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olo meni epämiellyttäväksi.
Hän oli sitä ja tätä ja sai työkyvyttömyyseläkkeen ihan sormia napsauttamalla. Joku oli kuollut ja sitten ei ollutkaan kuollut. Kuolemakin oli hänelle vain tsoukkia.
Minä olen akateeminen väkivallasta traumatisoitunut työtön enkä ikinä saisi eläkettä. Eikä minun päässä viiraa muu kuin rahattomuus ja ahdistus.
Ja minulla on oikeasti kuollut läheinen enkä voi käsittää miten joku keksiä päästään ex vaimojen kuolemia.
Huomionhakuinen narsisti keksii noita juttuja helposti. Tsemppiä sulle!
Vierailija kirjoitti:
Ghoustaukseen ja vetäytymisen sijaan voisi sanoa ettei kiinnosta. Vähän kunnioitusta.
Ärsyttää suuresti nuo sinun kaltaisesi idiootit, jotka eivät millään tahdo tajuta, että ghostaaminen tarkoittaa 'ei kiinnosta'. Ratakiskoista täytyy vääntää verbaalisesti sanallisen viestin kera. Voisivat petrata tuota nonverbaalista viestintää.
Vierailija kirjoitti:
Miehen logiikka sovellettuna naisille:
Mies, joka
- ei treenaa salilla lihaksiansa 5 kertaa viikossa,
- ei omista näkyviä vatsalihaksia,
- ei omista valkoista hymyä,
- ei trimmaa pääkarvojansa hyvännäköiseksi,
- ei pidä kasvojen ihosta neuroottisesti huolta,
- ei tuoksu hyvältä
ei kaipaa seksiä tai ainakin todennäköisyys saada munaa häneltä on erittäin pieni.
Säilytättekö te tuota hymyä noiden vatsalihasten lähellä vai onko ne eri paikoissa? Mietin vain miten tuo omistamispuoli toimii teillä. :0
Täällä on toinen vähänkäytetty, niin mitä muuta voi odottaa.
Täällä on sentään asiallista tajunnanvirtaa ja juttujenkin taso on kerrassaan mainio. Suoli24 vaikuttaa avohoitopotilaiden loppusijoituspaikalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ghoustaukseen ja vetäytymisen sijaan voisi sanoa ettei kiinnosta. Vähän kunnioitusta.
Ärsyttää suuresti nuo sinun kaltaisesi idiootit, jotka eivät millään tahdo tajuta, että ghostaaminen tarkoittaa 'ei kiinnosta'. Ratakiskoista täytyy vääntää verbaalisesti sanallisen viestin kera. Voisivat petrata tuota nonverbaalista viestintää.
Tietenkin ghostaaminen tarkoittaa ettei kiinnosta. Sen verran voi kuitenkin osoittaa arvostusta, että vaivautuu olemaan asiallinen pakoon luikkimisen sijaan.sivusta
Vierailija kirjoitti:
N42v, joko pian naidaan
Jos olet parikyt vuotta nuorempi muija, niin voin ottaa leluksi.
Juu, vitsi, vihaan itsekin esineellistämistä yli kaiken. Ennen kuin alatte huutamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin ghostaaminen tarkoittaa ettei kiinnosta. Sen verran voi kuitenkin osoittaa arvostusta, että vaivautuu olemaan asiallinen pakoon luikkimisen sijaan.sivusta
Mikset sä voi osoittaa arvostusta toisen erilaiselle tavalle viestiä? Täytyykö sun persettä aina pussata.
Nyt jos enne ja selvännäkömaakarit tajuaisivat jo jättää rauhaan ja lopettaa aikani tuhlaamisen.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on sentään asiallista tajunnanvirtaa ja juttujenkin taso on kerrassaan mainio. Suoli24 vaikuttaa avohoitopotilaiden loppusijoituspaikalta.
Mites kuuman kakkosen suoli kiinnostaa?
Meidän on syvennettävä sekä laajennettava yhteistyötämme nopeasti. Sitähän sinäkin haluat, naimaton nappisilmäseni.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat katselee pitkään, vetovoimaa on liikaa - ei voi itse vaikuttaa näihin. Sydän tietää.
Ai sydän se oli se elin mikä sykkii täysillä.
Vierailija kirjoitti:
Gallup:näetkö kaipaamastasi henkilöstä unia?
En oikeastaan enää nykyisin, mutta tavallaan kaikki alkoi unesta. Näin hänestä unen ennen kuin ihastuin. Se on ehkä yksi niistä pienistä, ihmeellisistä asioista, joita maailmassa on.
Hymähtelen näille viesteille. Ja jälleen kerran totean että eivät ole minulle. Minun kaivattuni pitää edelleen hiljaiseloa. 😕
Vierailija kirjoitti:
Käytöstapoihin kuuluu viestiä asiansa asiallisesti, eikä ghostaaminen sitä ole. Tässä asiassa ei ole kahta sanaa. Se on epäkunnioittavaa käyttäytymistä toista kohtaan ja se on väärin.
Mitä sen on väliä, antaa olla vaan? Kusipää on aina kusipää
Vierailija kirjoitti:
Käytöstapoihin kuuluu viestiä asiansa asiallisesti, eikä ghostaaminen sitä ole. Tässä asiassa ei ole kahta sanaa. Se on epäkunnioittavaa käyttäytymistä toista kohtaan ja se on väärin.
Ei todellakaan ole väärin. Jotkut ovat sen ansainneet. Turha kuvitella olevansa niin tärkeä, että kaikki asiat pitäisi sulle sanoin selittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Hölskyvät tissit vai ei?
Hölskyvät tissit = most likely reilu ylipaino = no thanks
Pöljä, hoikalla voi olla isot tissit. Munkin lapsella on varmaan E-kuppi ja kokoa 36-38.
Kalleimmalle suukkonen yöksi
Sinua,
minä
Nain jo kaivattuani päivällä, mielikuvituksessani tietty. Mitä muuta keksisi?