Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Tekis mieli laittaa pitkä ääniviesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavan kerran kun nähdään niin saat luvan katsoa mun rintamusta. Siinä on selkeä viesti sulle.
Onko sulla jokin tekstipaita?
Kaivattu on ihana tekstipaitansa kanssa. Huh miten kaunis ihminen voi olla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytöstapoihin kuuluu viestiä asiansa asiallisesti, eikä ghostaaminen sitä ole. Tässä asiassa ei ole kahta sanaa. Se on epäkunnioittavaa käyttäytymistä toista kohtaan ja se on väärin.
Mitä sen on väliä, antaa olla vaan? Kusipää on aina kusipää
Eihän toi ghostaamisesta jankkaava siitä henkilöstä välitäkään vaan sen ylpeys sai kolauksen kun ei kelvannut eikä edes vaivauduttu asiallisesti sanomaan asiasta. Sitähän se täällä parkuu, ei kusipään perään.
Ihmettelen ihmisen toksosuuden määrää. Sitä on sussakin näemmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on asiaa. Laita, voin kuunnella sen kun puoliso ei ole kotona.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavan kerran kun nähdään niin saat luvan katsoa mun rintamusta. Siinä on selkeä viesti sulle.
This it?
Vierailija kirjoitti:
Jaksatko kovinkin kauan huohottaa😲
Ärsyttää, että alan kunnolla liikkeelle vasta ihan viime tipassa. Kyllä mä saan hommat tehtyä, mutta lähes aina paineen alla.Huono tapa, tiedän.Öitä.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää, että alan kunnolla liikkeelle vasta ihan viime tipassa. Kyllä mä saan hommat tehtyä, mutta lähes aina paineen alla.Huono tapa, tiedän.Öitä.
Mulla sama, öitä.
Lukeeko siinä, fuck you old bitch?
Oisin tarvinnut tänään kaivatun apua. Tai ehkei hän ois osannut auttaa, mut tuli vaan mieleen hetket, kun hän oli vielä kyselyetäisyyden päässä. Eikä kaikki ollut niin vakavaa, silloin ei tarvinnut miettiä mitä toiki nyt musta ajattelee, vaan vois olla vaan. Nyt kaikki on jotenkin kummallisesti ja oikeesti ihan väärin.
Vierailija kirjoitti:
Meidän on syvennettävä sekä laajennettava yhteistyötämme nopeasti. Sitähän sinäkin haluat, naimaton nappisilmäseni.
Minun puoleltani ei ole yhteistyötä, sun puolelta pelkkää hyväksikäyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama, öitä.
Mulla myös. Ei kiva. -sivusta-
Ei voi herätä jos ei ole nukkunut, hyvää yötä.
Mitähän juttelisit minulle nyt, jos olisit vieressä? :)
Vierailija kirjoitti:
Mitä kertoisit?
Vierailija kirjoitti:
Maatalouden rakennemuutoksen haasteista ilmastonmuutoksen ja geopolitiikan ristipaineissa vallitsevan yhteiskuntakehityksen kontekstissa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kertoisin päivästäni ja kaikista turhautumisen tunteista sekä yhdestä onnistumisesta tän päivän osalta. Pieniä juttuja, mut eihän mulle ihmeellisiä tapahdu. Vastaan kuin hänelle.
J mies J kaupungista, milloin pystyn painautumaan sinuun? 🤤