Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Juttuni, ohi.
Kenellä?
Vierailija kirjoitti:
Elareita on varmasti kiva maksaa, kun äiskä ostelee uusia meikkejä ja kenkiä itselleen. Saattaa jopa Woltata vähän ruokulia. Ja en siis itse onneksi ole tilanteessa, jossa joutuisi maksamaan. :)
Mitä se eksälle kuuluu mitä henkilö omilla tuloillaan tekee? Oman lapsen kuluihin tulee silti osallistua.
Vierailija kirjoitti:
Näillä näkymin mulla ei ole varaa erota viiteen vuoteen, eli ennen kuin kaksi lastani ovat täysi-ikäisiä ja elatusvelvollisuus heihin lakkaa. Elarit ovat niin suuret, että minulla ei ole varaa maksaa omaa asumistani ja elinkustannuksiani, joten olen nyksän elätti. Lottovoitto muuttaisi tilanteen.
Tai tietysti varakas uusi puoliso, lisättäköön. Itse en toki siis ole mikään lottovoitto kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ero ei muuttaisi meidän välillä mitään. Jatkaisit, kuten ennenkin.
Näin on. Älä eroa.
Olet aito tyhjänpuhuja.
Enpäs ole, olen sanonut kaivatulleni suoraan tuon.
Millähän tavalla suoraan?
Kasvotusten ja sanallisesti. Miten muuten edes sanotaan suoraan?
Olet kertonut irl, ettet halua mitään hänen kanssaan ja kaipaat täällä? Eli olet niitä, jotka haluavat vain kaivata? Selevä.
Juuri näin, tarvitsetko lisää rautalankaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elareita on varmasti kiva maksaa, kun äiskä ostelee uusia meikkejä ja kenkiä itselleen. Saattaa jopa Woltata vähän ruokulia. Ja en siis itse onneksi ole tilanteessa, jossa joutuisi maksamaan. :)
Onko wolttaaminenkin jo joku ongelma?
Ei kai elarirahat Wolttaukseen ole tarkoitettu?
Saa sieltä ruokaa myös lapselle. Ja jotkut etniset paikat on oikeesti suht edullisia, kun yhdestä annoksesta voi syödä kolmekin kertaa riippuen annoksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan ne menee sen sun siittämäsi kakaran elatukseen. Eksäsi wolttailee sitten omilla rahoillaan. Älä siitä kakaroita, jos et kestä sitä, että eksät wolttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei saisi meikkiä ostaa? Onko meikin ostaminen merkki siitä että käyttää elareita itseensä? Pitäisikö eronneen lakata täysin panostamista itseensä ettei kukaan luulisi muuta. Woltti taas on ihan toisen luokan ongelma, mikä ei liity asiaan millään muotoa. Eri
Niin, heti kun saa elatusmaksuja, ei saa enää meikata kuten ennen. Eikä myöskään ostaa vaatteita ja ruokaa. Lapset kulkee ykkösissä vatsat täynnä ja äiti ryysyissä nälissään vai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa sieltä ruokaa myös lapselle. Ja jotkut etniset paikat on oikeesti suht edullisia, kun yhdestä annoksesta voi syödä kolmekin kertaa riippuen annoksesta.
Joo ja kauppaostoksetkin voi woltata kotiovelle. Vähän todellisuudesta vieraantunutta juttua tolla katkerolla.
Tyypillinen sunnuntai rähinä taas päällä täällä? Jepjep. Jatkakaa.
Edelleen kaipaan ja ajattelen usein Jussia. Tapasimme 1978 ja 1980 Jussi lakkasi pitämästä yhteyttä. Nuoria olimme molemmat, kun tavattiin olin 18 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vene, talo, mökki määritelmällä mun veli on rikas. Ja isä oli myös. Ja tuolla määritelmällä veljeni on rikasta rikkaampi, koska vois ostaa puolisonsa ulos omaisuudestaan jos ero tulisi. Määritelmänsä kullakin rikkaasta 🤔
Alun perin taisi kyse olla miljonääristä, mutta suhteellistahan se kullekin on.
Tämä oli vastaus viestiin jossa -rikkaaksi- sanottiin ihmistä jolla on vene, talo ja mökki ja joka EI voi ostaa puolisoaan ulos eron tullessa. Miljonääristä en tässä puhunut mitään.
wt:t jauhamassa elareista :D
Pitäisikö miettiä hieman pidempään, kenen kanssa porsii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vene, talo, mökki määritelmällä mun veli on rikas. Ja isä oli myös. Ja tuolla määritelmällä veljeni on rikasta rikkaampi, koska vois ostaa puolisonsa ulos omaisuudestaan jos ero tulisi. Määritelmänsä kullakin rikkaasta 🤔
Alun perin taisi kyse olla miljonääristä, mutta suhteellistahan se kullekin on.
Tämä oli vastaus viestiin jossa -rikkaaksi- sanottiin ihmistä jolla on vene, talo ja mökki ja joka EI voi ostaa puolisoaan ulos eron tullessa. Miljonääristä en tässä puhunut mitään.
En mä ole sun vastausta muilta osin arvioinutkaan, totesin vain, että alun perin keskustelu lähti miljonääristä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä porsijat ole parkuneet vaan siittäjät
Vierailija kirjoitti:
Juttuni, ohi.
Ei me tiedetä kuka oot ja mikä juttu sulla on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asut ajatuksissani, öitä K!
n>m
Thanks!
-Köpi
Mille pitsa maistui?
- Nikke (ja sivusta)
Ostin 8.päivä kajalin. Maksoi 5.49e. Elarit ja omat rahat tuli samana päivänä tuolloin. Ostinko tuon kajalin nyt elareista. Voihan sen noinkin nähdä. Pitää olla tarkempi jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Siis sun lapset on sulle porsaita? Ok. Erikoinen näkymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sun lapset on sulle porsaita? Ok. Erikoinen näkymys.
Ei ole lapsia, sorry to burst your bubble :)
Olen yrittänyt asettua asemaasi ja toimia saamani kohtelun perusteella mahdollisimman oikein. Valittavana olevista vaihtoehdoista olen pyrkinyt valitsemaan sen vähiten vahingoittavan. Tämä ei ole tunteitani. Tämä olen minä. (sivu, edelleen)