Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
31441/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tartte ihmetellä miksi minä työkyvytön ilman töitä oleva vain kaipaan. Kuulunhan tähän ei toivottujen joukkoon. Lisäksi minusta olisi muutakin harmia. Sen toisen kun olisi tehtävä muutamia terveydenhoidollisia toimenpiteitä minulle(en voi itse tehdä). Musta sais semmosen niin taloudellisen kuin muunkinlaisen taakan. 

Taidat nyt kuitenkin vain hieman liioitella asioita. -sivusta

Vierailija
31442/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos varakas mies ei maksa mielellään elareita ja ylimääräistäkin niin se kertoo miehen luonteesta kaiken. Rakastaa rahaa enemmän kuin lapsiaan, rahankäytöllä osoitetaan mitä pidetään arvossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31443/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttuni, ohi.

Kiva että juttus ohi ja tulit ilmoittaneeksi tääl. 

Vierailija
31444/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elareita on varmasti kiva maksaa, kun äiskä ostelee uusia meikkejä ja kenkiä itselleen. Saattaa jopa Woltata vähän ruokulia. Ja en siis itse onneksi ole tilanteessa, jossa joutuisi maksamaan. :)

Vierailija
31445/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se hassua kun elämä päätetään rakentaa yhdessä ja nainen synnyttää sekä hoitaa lapsia jne. Sillä välin mies keskittyy itsensä kehittämiseen ja uraansa. Kun ero tulee, ollaan usein sitä mieltä ettei nainen tehnyt koskaan mitään eikä mikään kuulu hänelle. Kyllä se on perinteinen tarina. 

Näin meillä. Tosin mies osallistui kyllä lasten hoitamiseen, kun he olivat pieniä.

Meillä juuri ei. Kaiken lisäksi sukulaiset laittoivat pelkästään kapuloita rattaisiin. Olivat yksiä ylimääräisiä lapsia kuviossa. Saapahan sen edes täällä tunnustaa anonyyminä. 

Vierailija
31446/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elareita on varmasti kiva maksaa, kun äiskä ostelee uusia meikkejä ja kenkiä itselleen. Saattaa jopa Woltata vähän ruokulia. Ja en siis itse onneksi ole tilanteessa, jossa joutuisi maksamaan. :)

Onko wolttaaminenkin jo joku ongelma?

Vierailija
31447/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vene, talo, mökki määritelmällä mun veli on rikas. Ja isä oli myös. Ja tuolla määritelmällä veljeni on rikasta rikkaampi, koska vois ostaa puolisonsa ulos omaisuudestaan jos ero tulisi. Määritelmänsä kullakin rikkaasta 🤔

Ylempää keskiluokkaa, ehkä?

En ole koskaan ajatellut asiaa 🤔 Enkä aio sitä nytkään kyllä alkaa miettimään. Veljeni vaimo on heittänyt vitsillä joskus 10vuotta sitten että jos ero tulisi, kaikki on veljeni, mutta hevosen hän vie mennessään 🤣 

Vierailija
31448/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä näkymin mulla ei ole varaa erota viiteen vuoteen, eli ennen kuin kaksi lastani ovat täysi-ikäisiä ja elatusvelvollisuus heihin lakkaa. Elarit ovat niin suuret, että minulla ei ole varaa maksaa omaa asumistani ja elinkustannuksiani, joten olen nyksän elätti. Lottovoitto muuttaisi tilanteen.

Vierailija
31449/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ero ei muuttaisi meidän välillä mitään. Jatkaisit, kuten ennenkin.

Näin on. Älä eroa. 

Olet aito tyhjänpuhuja.

Enpäs ole, olen sanonut kaivatulleni suoraan tuon.

Millähän tavalla suoraan?

Kasvotusten ja sanallisesti. Miten muuten edes sanotaan suoraan?

Olet kertonut irl, ettet halua mitään hänen kanssaan ja kaipaat täällä? Eli olet niitä, jotka haluavat vain kaivata? Selevä.

Vierailija
31450/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai elarirahat Wolttaukseen ole tarkoitettu? 

Vierailija
31451/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttuni, ohi.

Tekeekö kipeää?

Vierailija
31452/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli "erosin" jos meni perille.

Vierailija
31453/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne elarirahat menee yleensä ihan vaan ruokaan, vaatteisiin, asumiskuluihin ja vaikka lapsen silmälaseihin. Kuulostaa omaan korvaan vähän omituiselta noi jutut, että nainen käyttäisi itseensä ne rahat, ei se ole todellisuutta monille vaan lapsiin se raha menee ja kaiken lisäksi nainen vielä huolehtii lähes kaikesta yksin.

Vierailija
31454/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttuni, ohi.

Tekeekö kipeää?

Ei tippaakaan.

Vierailija
31455/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei saisi meikkiä ostaa? Onko meikin ostaminen merkki siitä että käyttää elareita itseensä? Pitäisikö eronneen lakata täysin panostamista itseensä ettei kukaan luulisi muuta.  Woltti taas on ihan toisen luokan ongelma, mikä ei liity asiaan millään muotoa. Eri

Vierailija
31456/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heli, kaunokainen, ihanin kaikista, ujo, suloinen Heli, olisitpa minun 💕

Minäkin kaipaan Heliä, mutta hän ei ole ujo. Eikä hän taida välittää minusta, koska olen pelkuri  

Ihminen voi olla jossain seurassa ujo, jossain toisessa taas ei. Huomio sivusta

Vierailija
31457/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vene, talo, mökki määritelmällä mun veli on rikas. Ja isä oli myös. Ja tuolla määritelmällä veljeni on rikasta rikkaampi, koska vois ostaa puolisonsa ulos omaisuudestaan jos ero tulisi. Määritelmänsä kullakin rikkaasta 🤔

Alun perin taisi kyse olla miljonääristä, mutta suhteellistahan se kullekin on.

Vierailija
31458/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tartte ihmetellä miksi minä työkyvytön ilman töitä oleva vain kaipaan. Kuulunhan tähän ei toivottujen joukkoon. Lisäksi minusta olisi muutakin harmia. Sen toisen kun olisi tehtävä muutamia terveydenhoidollisia toimenpiteitä minulle(en voi itse tehdä). Musta sais semmosen niin taloudellisen kuin muunkinlaisen taakan. 

Taidat nyt kuitenkin vain hieman liioitella asioita. -sivusta

Joo hei sellasia ihmisiä on olemassa jotka hyväksyy toisen sellaisena kuin on. Pakettina. Ja siis nyt painotan tuota terveyden puolen asiaa. Joillekin ihmiselle sitoutuneena se ei ole ongelma eikä mikään. Pelkkä sivuseikka. Elämään kuuluva asia.

Vierailija
31459/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkamiljonääri ois helpompi olla

Vierailija
31460/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heli, kaunokainen, ihanin kaikista, ujo, suloinen Heli, olisitpa minun 💕

Minäkin kaipaan Heliä, mutta hän ei ole ujo. Eikä hän taida välittää minusta, koska olen pelkuri  

Oletko peloissasi jättänyt vastaamatta kaivattusi aloitteisiin? Jos kyllä, niin paha paha juttu. Mutta onneksi tilanteen voi aina korjata! Ole siis mies ja tee se!

Ketju on lukittu.