Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
31421/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tulossa tänään.

Itse olen tulossa ihan muutaman sekun... oooohhhhhhhhhhhhh! Spruits spruits spruits!

Vierailija
31422/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se niin, että oikeasti rikkaat eroavat ja "köyhät" kärvistelee huonossa suhteessa, kun ei ole varaa erota elintason huonontumisen pelosta.

Luulen että asia on toisinpäin. Käykö voivat laittaa kantapäät vastakkain ja lähteä omiin suuntiin. Vuokra-asunnosta on helppo muuttaa toiseen.

Rikkaan pitää myydä rakas talo / vene / mökki jos ei pysty ostamaan puolisoa ulos.

En pitäis rikkaana ihmistä jonka- pitää myydä talo, vene, mökki, tai joka EI pysty ostamaan puolisoaan ulos 🤣🤣🤣 se mikään rikas ole haloo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31423/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se niin, että oikeasti rikkaat eroavat ja "köyhät" kärvistelee huonossa suhteessa, kun ei ole varaa erota elintason huonontumisen pelosta.

Luulen että asia on toisinpäin. Käykö voivat laittaa kantapäät vastakkain ja lähteä omiin suuntiin. Vuokra-asunnosta on helppo muuttaa toiseen.

Rikkaan pitää myydä rakas talo / vene / mökki jos ei pysty ostamaan puolisoa ulos.

Rikas pystyy ostamaan toisen ulos, keskituloinen ei välttämättä. 

Vierailija
31424/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mun mittapuulla silloin rikas jos ei ole varaa erota.

Vierailija
31425/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivattua kaipailen mukaan höpöttäjäisiin, oisi kiva kuulla hänenkin mielipiteitä asioista. 

Vierailija
31426/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vene, talo, mökki määritelmällä mun veli on rikas. Ja isä oli myös. Ja tuolla määritelmällä veljeni on rikasta rikkaampi, koska vois ostaa puolisonsa ulos omaisuudestaan jos ero tulisi. Määritelmänsä kullakin rikkaasta 🤔

Vierailija
31427/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin toiveikas suhteesi. Ja ajattelen sinua vieläkin. Naiselle.

Vierailija
31428/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei olis mitään ongelmaa elättää kumppania jos olisin varakkaampi osapuoli. Toki pitäisi olla varovainen ettei ajautuisi hyväksikäyttösuhteeseen. 

Vierailija
31429/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vene, talo, mökki määritelmällä mun veli on rikas. Ja isä oli myös. Ja tuolla määritelmällä veljeni on rikasta rikkaampi, koska vois ostaa puolisonsa ulos omaisuudestaan jos ero tulisi. Määritelmänsä kullakin rikkaasta 🤔

Ylempää keskiluokkaa, ehkä?

Vierailija
31430/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuttaisin miespuolisia, että heistäkin voidaan tietyssä tillanteessa käyttää huo*a nimitystä. Jos tähän lähdetään. Jos ei housut pysy jalassa, on hyvä pitää suu kiinni eikä huudella nimityksiä.

Vierailija
31431/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hassua kun elämä päätetään rakentaa yhdessä ja nainen synnyttää sekä hoitaa lapsia jne. Sillä välin mies keskittyy itsensä kehittämiseen ja uraansa. Kun ero tulee, ollaan usein sitä mieltä ettei nainen tehnyt koskaan mitään eikä mikään kuulu hänelle. Kyllä se on perinteinen tarina. 

Vierailija
31432/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En valitsisi koskaan ihmistä sen takia onko varakas vai ei. Töissä tulee kuitenkin käydä ja elämänhallinta sekä perusasiat olla kunnossa.

Entä jos sairastuu vakavasti eikä pysty käymään töissä?

Se on eri asia, jos parisuhteessa ollessa sairastuu. En tieten tahtoen lähtisi suhteeseen alukumetreillä, jossa toisesta pitäisi pitää rahallisesti huolta.

Vierailija
31433/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte ihmetellä miksi minä työkyvytön ilman töitä oöeva vain kaipaan. Kuulunhan tähän ei toivottujen joukkoon. Lisäksi minusta olisi muutakin harmia. Sen toisen kun olisi tehtävä muutamia terveydenhoidollisia toimenpiteitä minulle(en voi itse tehdä). Musta sais semmosen niin taloudellisen kuin muunkinlaisen taakan. 

Vierailija
31434/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti rikkaalla on irtainta rahaa niin paljon että ei tarvitse myydä kiinteistöjä tai osakkeita, joihin suurin osa varallisuudesta on sijoitettu, kotimaassa tai ulkomaille.

Vierailija
31435/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mun mittapuulla silloin rikas jos ei ole varaa erota.

Juurihan julistettiin että rikas on rikas koska on pihi. Ei silloin erota. Ostetaan timanttikoru ja jatketaan kulissia.

Vierailija
31436/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se hassua kun elämä päätetään rakentaa yhdessä ja nainen synnyttää sekä hoitaa lapsia jne. Sillä välin mies keskittyy itsensä kehittämiseen ja uraansa. Kun ero tulee, ollaan usein sitä mieltä ettei nainen tehnyt koskaan mitään eikä mikään kuulu hänelle. Kyllä se on perinteinen tarina. 

Tämän jälkeen vielä haukutaan nainen, kun pitää lastensa puolia vaatien elatusta. Toki on naisia, jotka käyttävät elatusrahat aivan muuhun kuin lapsiin, mutta harvassa nuo ja lapsiaan rakastava äiti haluaa vain lapsille hyvä laatuisen elämän.

Vierailija
31437/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttuni, ohi.

Vierailija
31438/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti rikkaalla on irtainta rahaa niin paljon että ei tarvitse myydä kiinteistöjä tai osakkeita, joihin suurin osa varallisuudesta on sijoitettu, kotimaassa tai ulkomaille.

Liikaa vaivaa, menisi verokikkailu kokonaan uusiksi.

Vierailija
31439/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän jälkeen vielä haukutaan nainen, kun pitää lastensa puolia vaatien elatusta. Toki on naisia, jotka käyttävät elatusrahat aivan muuhun kuin lapsiin, mutta harvassa nuo ja lapsiaan rakastava äiti haluaa vain lapsille hyvä laatuisen elämän.

Sepä. Isä jatkaa miljonäärinä ja lapset saavat jonkun minimielarin äitiviikoille. On siinä kuviota kerrakseen. Voivat sitten muistuttaa isäänsä, miksi elämä äidin kanssa oli aivan erinäköistä kuin sinun kanssasi. No, ei siitä enempää, mutta aina saa ihmetellä. 

Vierailija
31440/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin meillä. Tosin mies osallistui kyllä lasten hoitamiseen, kun he olivat pieniä.

Ketju on lukittu.