Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä voisit mulle soittaa
Ai koska ollaan kavereita
Sitäkin
Mun kasvoista näkee sen että korkki pitää laittaa äkkiä kiinni. Viimeiset pari päivää ovat olleet täysin järjettömiä.
Vierailija kirjoitti:
Mun kasvoista näkee sen että korkki pitää laittaa äkkiä kiinni. Viimeiset pari päivää ovat olleet täysin järjettömiä.
Hyvä, kun huomasit tuon itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hurmaava armaani, rakastan, rakastan ikuisesti.
Oikea elämä kertoo ihan jotakin muuta.
Sinun osalta kyllä.
Minun osaltani se kertoo vain sen, että pysyn poissa tieltäsi, täsmälleen kuten olet halunnut. Siitä ei voi muuta päätellä. Miten muutenkaan voisin toimia tai miten ihmeessä voisin ilmaista asioita, jotka ovat erittäin epätoivottuja?
Ei tainnut olla sinulle. ap
Vierailija kirjoitti:
Masentaa niin helvetisti. Miten voi ihmisestä tuntua tältä. Mä haluan rakkautta. Rakkautta ja turvaa. Lämpöä.
Mua ei masenna, mut mäkin kaipaan noita juttuja. Toivottavasti pääset purkamaan ajatuksia, jolloin voi olla, että masennuskin hiukan helpottaa. /sivusta
Naisten tunteista puuttuu railakkuus ja räiske.
Vierailija kirjoitti:
Naisten tunteista puuttuu railakkuus ja räiske.
Ukkomiesten tunteista ja ajattelusta puuttuu särmä ja elämänhalu. No, periaattessa tämä kyllä koskee ihan kaiken ikäisiä miehiä. Ellei nyt ole joku autisti.
Vain aavistus, lensin taas seuraavaan unelmaan.
Naisen sielu on miehen sielua peesaava.
Vierailija kirjoitti:
👀👀👀👀👀
Mitähän kattelet?
Vierailija kirjoitti:
On helppoa, kun voi ottaa jonosta seuraavan, eikä tunnu missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On helppoa, kun voi ottaa jonosta seuraavan, eikä tunnu missään.
Et tainnut tajuta.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Naisen sielu on miehen sielua peesaava.
Et ole edes hauska. Et keskustelua herättävä. Et mielenkiintoinen. Miksi tuhlaat aikaasi täällä, kun ketään ei kiinnosta? Onko sinulla sama kuin pikkulapsella, joka ei saa riittävästi huomiota? Se hakee huomion kiusallisin tavoin. -psykologi-
Voisinpa soittaa ja pyytää treffeille <3
Huhuu! Onkohan täällä tuttuja? Piipahdin pikaisesti lähettämään terveiset.🦉
Olen sitten missäpäin Suomea tahansa, niin kaipaamani nainen tulee mieleen. Kuten nytkin. Autossa. Parkissa. Jossakin ohimenevässä kylässä. Edessä pieni kauppa, kauenpana tiheää puustoa, taivaalla tummia pilviä. Kiireetöntä. Ensimmäinen kommentoija päättää käännynkö vasemmalle vai oikealle. Odotan 16.11 asti ja sitten lähden.
Vierailija kirjoitti:
Voisinpa soittaa ja pyytää treffeille <3
Miksi et?
Sinun osalta kyllä.