Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Aaaahhhh miten ihanan säälittävä ja nolo mä olen. Jos on niitä ihmisiä, kun sanotaan ettei saa lyödä lyötyä, mä olen niitä joita tekee mieli lyödä
ei kukaan voi olla niin sinisilmäinen
hyväuskoinen
tarvitseva
pihalla
😘
Vierailija kirjoitti:
Tunnisteettomat perjantaiterkut samaan kaupunkiin. En kehtaa koko ajan laittaa tunnisteita.😚
Oltaispa samassa kaupungissa kaivattuni kanssa. Ei ois ongelmaa näkemisen ja juttelemisen eikä minkään muunkaan harrastamisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Onko pikaviinissä pikaisesti vaikuttavia ainesosia?
On kun joutuu juomaan tarpeeksi nopeaa ettei myöhästy bussista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaaahhhh miten ihanan säälittävä ja nolo mä olen. Jos on niitä ihmisiä, kun sanotaan ettei saa lyödä lyötyä, mä olen niitä joita tekee mieli lyödä
ei kukaan voi olla niin sinisilmäinen
hyväuskoinen
tarvitseva
pihalla
😘
Yritätkö piristää minua, sinä senkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🌊💮🐦🔥
Minkä värinen toi lintu on apn mielestä? Mulla näkyy sininen, mut jollain laitteilla se on punainen papukaija. Ehkä joku muukin eri laitteilla. Tosi ohiksena kysyn.
Mun laitteella se on kananpojan keltainen😍
Mulla sininen.
T. 🐦
Sivusta
Mulla sininen myös. Tulee mieleen kaivattu tästä. /sivusta
Mikä olis meidän tukikohta 🏚
Vierailija kirjoitti:
Joku mörskä ilmeisesti! 😀 -sivu-
Eikö se ole sama kuin Koti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnisteettomat perjantaiterkut samaan kaupunkiin. En kehtaa koko ajan laittaa tunnisteita.😚
Oltaispa samassa kaupungissa kaivattuni kanssa. Ei ois ongelmaa näkemisen ja juttelemisen eikä minkään muunkaan harrastamisen kanssa.
Ei se nyt ihan noin mene😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku mörskä ilmeisesti! 😀 -sivu-
Joo. Jokin Halloween teemainen mökki vois olla kiva. 🎃🔮🕸🕯
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Archiesta tulee narskufibat. Jätän jätin, otin takaisin tai ei me erottukaan.
Eivät ole kiinnostavia ihmisiä. Jos et ole livenä tavannut, niin käy katsoon vaikka niiden podcastin instatilin uusin julkaisu. Ei mitenkään hyvännäköisiä tai mielenkiintoisia ihmisiä.
Ja SILTI te kaksi kaipaatte heitä täällä :D
Läpällä hotelliyö olisi kiva mutta miten sinne pääsisi jos on varattu? Ei kai kukaan mene hotelliin, ellei nämä ihmiset ole varattuja, vai miksi menisivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Archiesta tulee narskufibat. Jätän jätin, otin takaisin tai ei me erottukaan.
Eivät ole kiinnostavia ihmisiä. Jos et ole livenä tavannut, niin käy katsoon vaikka niiden podcastin instatilin uusin julkaisu. Ei mitenkään hyvännäköisiä tai mielenkiintoisia ihmisiä.
Ja SILTI te kaksi kaipaatte heitä täällä :D
Juu. Kaikki koskaan ketjun viesteissä puheeksi tulleet, julkisuudesta tutut henkilöt, artistit, näyttelijät ynnä muut ovat niiden viestien kirjoittajien KAIPAAMIA.
Vierailija kirjoitti:
Läpällä hotelliyö olisi kiva mutta miten sinne pääsisi jos on varattu? Ei kai kukaan mene hotelliin, ellei nämä ihmiset ole varattuja, vai miksi menisivät.
Me nyt kuitenkin mennään koska pitää mennä ja varattuja ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me nyt kuitenkin mennään koska pitää mennä ja varattuja ollaan.
Menkää menkää, ihmettelin sivusta.
Vihreäpaitainen hissikollega?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt ihan noin mene😅
Kyllä muuten menee jos kaksi ihmistä haluaa eikä heillä ole mitään muita esteitä.
Onko pikaviinissä pikaisesti vaikuttavia ainesosia?