Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
poltat mua
Millä tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Introvertti =/= sosiaalisesti rajoittunut, estoinen, ihmispelkoinen tms.
Jos ei kestä, niin revetköön😇
Miten kommenttisi liittyi mitenkään siihen mitä edellinen kirjoitti?
Kyseessä on humoristinen kielikuvallinen ilmaisu. -sivusta amatöörirunoilijalta
Selitä? Eihän tuossa aloituksessa ole kenenkään kestämisestä sanottu mitään, kerrottiin vain mitä introvertti ei ole.
Tulkitsin asian hlökohtaisena huumoriheittona että jos introvertti kaikessa kammossaan, estoissaan yms. niin sanotusti "ei kestä" itselleen epämukavia asioita, niin revetköön.
Olen tajunnut olevani hyvä (kirjallinen) ja mielikuvallinen tulkitsija. Eräänlainen sanoittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämässäni olen elänyt mielikuvituksessani enemmän kuin olen oikeasti. Ainut asia minkä eläisin todeksi olisi kiltti ja asiallinen tyttöystävä.
Ja sais olla empaattinen, syvällinen ja luovan reflektoivakin.
Joku arvostaa vielä sisäistä kauneutta. Harvinaista, varsinkin jos olet mies.
Olen mies. Ei kiinnosta viiniä juovat missimallit joita Tinderissä visitoidessa tuli vastaan. Eikä heitä kiinnosta minä, mies, joka näyttää runoilusta kirjoittaneelta Tommi Parkkolta etäisesti.
Väitätkö ettei viiniä juova missimalli voi olla sisäisesti kaunis? Aika pinnallista ja kapeakatseista ajattelua sulta itselt
Ei kannata laajentaa merkitystä jota en itse implikoinut. Sanoin, että mun Tinder-feedi oli täynnä viiniä juovia missin ulkonäkötasolla olevia naisia joita minun, hyvin vaatimattoman perusmiehen näköiset (esim. Tommi Parkko ja minä olemme), ei tule heitä kiinnostamaan sillä meillä mielikuvitus, introspektio, filosofointi jne. korvaa ulkoiset puutteet. Kauneus ja komeus on kuitenkin katsojan silmissä. ;-)
Edelleenkin hyvin ennakkoluuloista olettaa, että kaunis ihminen etsisi ulkonäkö edellä eikä olisi kiinnostunut sisäisistä ominaisuuksista. Et vaikuta nyt kyllä yhtään siltä, että sinulla olisi mielikuvitusta, introspektiota tai kykyä filosofointiin, mitä ikinä sinä näillä nyt sitten tarkoitatkaan (koska esim filosofialla tarkoitat varmaan eri asiaa kuin esim minä, tai ainakin kuulostat enemmän coelholta kuin keneltäkään klassikolta).
Silmä, silmä
nenä, suu
poika pieraisee
tyttö tukehtuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon alkanu ymmärtämään mikä elämässä on tärkeää ja mulla ei ole mitään niistä.
Kerro?
Semmoinen paikka mikä tuntuu kodilta ja mihin voisi kuvitella kuolevansa rauhassa. Levollinen ja tasapainoinen olotila. Tunne että kuuluu jonnekin.
Jos ei ole sisäistä rauhaa, niin eipä se ympäristöä vaihtamalla mikään muutu.
Totta.
Kyllä vaikuttaa hyvin paljon, tuntuuko koti kodilta ja hyvältä paikalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Introvertti =/= sosiaalisesti rajoittunut, estoinen, ihmispelkoinen tms.
Jos ei kestä, niin revetköön😇
Miten kommenttisi liittyi mitenkään siihen mitä edellinen kirjoitti?
Kyseessä on humoristinen kielikuvallinen ilmaisu. -sivusta amatöörirunoilijalta
Selitä? Eihän tuossa aloituksessa ole kenenkään kestämisestä sanottu mitään, kerrottiin vain mitä introvertti ei ole.
Tulkitsin asian hlökohtaisena huumoriheittona että jos introvertti kaikessa kammossaan, estoissaan yms. niin sanotusti "ei kestä" itselleen epämukavia asioita, niin revetköön.
Mutta eihän tuossa ole puhuttu introvertille epämukavista asioista ollenkaan. =/= tarkoittaa ei ole yhtä kuin. Vastauksesi ei liittynyt mitenkään mihinkään, huumoria tai ei.
Eniten vihaan TUOTA KIRJOITTAJAA, joka työntää välimerkit väärin.
Vierailija kirjoitti:
poltat mua
Marlboro?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme näe enää koskaan.
Siltä se vähän tuntuu.
Mä en kestä tuota ajatusta,en voi elää ilman häntä muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen tajunnut olevani hyvä (kirjallinen) ja mielikuvallinen tulkitsija. Eräänlainen sanoittaja.
Ok, älä silti jätä sun päivätyötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon alkanu ymmärtämään mikä elämässä on tärkeää ja mulla ei ole mitään niistä.
Kerro?
Semmoinen paikka mikä tuntuu kodilta ja mihin voisi kuvitella kuolevansa rauhassa. Levollinen ja tasapainoinen olotila. Tunne että kuuluu jonnekin.
Jos ei ole sisäistä rauhaa, niin eipä se ympäristöä vaihtamalla mikään muutu.
Totta.
Kyllä vaikuttaa hyvin paljon, tuntuuko koti kodilta ja hyvältä paikalta.
Auttaisiko maisemanvaihdos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sun kättä mun kädessä, sun suudelmia, sun vartaloa kiinni mun vartalossa, sun ihanaa hymyä ja rauhallista ääntä. Ikävä ihan kaikkea sinussa.
Se kaikki on sun jos vain haluat. Osoita se.
Olisikin. Miehelle oli tuo.
Mies sinulle vastasikin.
Olisitpa hän...
Vierailija kirjoitti:
Vihaat tuntematonta internetissä ? Mikä hänessä, niin, ärsyttää ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sun kättä mun kädessä, sun suudelmia, sun vartaloa kiinni mun vartalossa, sun ihanaa hymyä ja rauhallista ääntä. Ikävä ihan kaikkea sinussa.
Se kaikki on sun jos vain haluat. Osoita se.
Olisikin. Miehelle oli tuo.
Oletteko suudelleet?
Ollaan.
Vierailija kirjoitti:
olisin tahtonut jäädä
Minne, milloin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaat tuntematonta internetissä ? Mikä hänessä, niin, ärsyttää ?
Kuka työntää välimerkit väärin? No jopa on aikoihin eletty. Hirvee synti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämässäni olen elänyt mielikuvituksessani enemmän kuin olen oikeasti. Ainut asia minkä eläisin todeksi olisi kiltti ja asiallinen tyttöystävä.
Ja sais olla empaattinen, syvällinen ja luovan reflektoivakin.
Joku arvostaa vielä sisäistä kauneutta. Harvinaista, varsinkin jos olet mies.
Olen mies. Ei kiinnosta viiniä juovat missimallit joita Tinderissä visitoidessa tuli vastaan. Eikä heitä kiinnosta minä, mies, joka näyttää runoilusta kirjoittaneelta Tommi Parkkolta etäisesti.
Väitätkö ettei viiniä juova missimalli voi olla sisäisesti kaunis? Aika
Suonette anteeksi, että minulla on heikko itsetunto. Kun kadulla tulee ultrakaunis nainen vastaan, niin ajattelen että hän mieltää mut vastenmieliseksi. Enpä ole siksi kelvannut kenellekkään --- negatiivinen pre-okkupaatio mielessä.
Mä haluaisin kaivatun kanssa lusikkaan. Voisi rentoutua täysin, olla silitettävänä ja silitellä itsekin. Mut en sit, jos kaivattua se ahdistaa.