Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin mielestä kiellettyinä pidettyjen tunteiden gallup:
Ylöspeukku: kaivattuni on varattu
Alaspeukku: kaivattuni on varattu ja minä olen varattu.
Voiko nämä peukut pitää paikkansa?
Miksi eivät voisi? /sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämässäni olen elänyt mielikuvituksessani enemmän kuin olen oikeasti. Ainut asia minkä eläisin todeksi olisi kiltti ja asiallinen tyttöystävä.
Ja sais olla empaattinen, syvällinen ja luovan reflektoivakin.
Joku arvostaa vielä sisäistä kauneutta. Harvinaista, varsinkin jos olet mies.
Olen mies. Ei kiinnosta viiniä juovat missimallit joita Tinderissä visitoidessa tuli vastaan. Eikä heitä kiinnosta minä, mies, joka näyttää runoilusta kirjoittaneelta Tommi Parkkolta etäisesti.
Väitätkö ettei viiniä juova missimalli voi olla sisäisesti kaunis? Aika pinnallista ja kapeakatseista ajattelua sulta itseltäs. Eri
Mee lenkille, saisit edes endorfiineistä jotain mielihyvää. Heippa !
Vierailija kirjoitti:
En halua menettää sua.
Miestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmä osaa määritellä tätä, mikä mun ja kaivatun välillä on. Ehkä hän on jollain tavalla tuttu, jonka kanssa on hyvä olla. Olisikohan niin, jos tunnettais vielä paremmin, pohdin.
Älä lyö merkkipaaluja tuntemattomille ja tutkimattomille teille. Anna asioiden rauhassa muodostua niin saat mielenrauhan.
Tietäisitpä miten rauhassa tässä on otettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sun kättä mun kädessä, sun suudelmia, sun vartaloa kiinni mun vartalossa, sun ihanaa hymyä ja rauhallista ääntä. Ikävä ihan kaikkea sinussa.
Se kaikki on sun jos vain haluat. Osoita se.
Olisikin. Miehelle oli tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin mielestä kiellettyinä pidettyjen tunteiden gallup:
Ylöspeukku: kaivattuni on varattu
Alaspeukku: kaivattuni on varattu ja minä olen varattu.
Voiko nämä peukut pitää paikkansa?
Miksi eivät voisi? /sivusta
11 ja 10, aika pieniä lukuja, varmasti uskottava tulos. Eri sivu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapaan työni puolesta päivän aikana paljon ihmisiä, joten sosiaalista kuormaa kertyy. Vapaa-aikanani haluan olla omissa oloissani. Läsnä vain läheisilleni.
Siinä tapauksessa "kaipuusi" täällä voidaan luokitella kiusaamiseksi.
Miksi jatkat tätä?
🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sun kättä mun kädessä, sun suudelmia, sun vartaloa kiinni mun vartalossa, sun ihanaa hymyä ja rauhallista ääntä. Ikävä ihan kaikkea sinussa.
Mies sinulle vastasikin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sua vaivaa ? Oot sättiny siinä ja "lohkaissut" sitä sun tätä useampaan viestiin. Paraskin puhumaan alentavista tavoista.
Älä taas ala "tunnistella", mutta jos sille tielle lähdetään niin sut tunnistaa tuosta alentava-sanasta. Muistan kun sulle jo vuosia sitten koetettiin vääntää ratakiskosta alentuvan ja alentavan eroa !!!
🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniisti kirjoitat. sivu
Vierailija kirjoitti:
Aurinkoista alkuiltaa kaivatulleni !
Prends-le maintenant. Donne un but à tout.Viens et prends-moi, prends-moi.Fais comme tu l'as fait avant.Viens et prends-moi, prends-moi complètement!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Introvertti =/= sosiaalisesti rajoittunut, estoinen, ihmispelkoinen tms.
Jos ei kestä, niin revetköön😇
Miten kommenttisi liittyi mitenkään siihen mitä edellinen kirjoitti?
Kyseessä on humoristinen kielikuvallinen ilmaisu. -sivusta amatöörirunoilijalta
Selitä? Eihän tuossa aloituksessa ole kenenkään kestämisestä sanottu mitään, kerrottiin vain mitä introvertti ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko suudelleet?
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele yhtään jos sun suhteet, tai no irl kontaktit kyllästyy suhun helposti ja pyörit vaan täällä, kun tartut sanoihin ja käännät ne negatiiviseks. Käännät ja väännät kokoajan jostain.
Kuinka niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämässäni olen elänyt mielikuvituksessani enemmän kuin olen oikeasti. Ainut asia minkä eläisin todeksi olisi kiltti ja asiallinen tyttöystävä.
Ja sais olla empaattinen, syvällinen ja luovan reflektoivakin.
Joku arvostaa vielä sisäistä kauneutta. Harvinaista, varsinkin jos olet mies.
Olen mies. Ei kiinnosta viiniä juovat missimallit joita Tinderissä visitoidessa tuli vastaan. Eikä heitä kiinnosta minä, mies, joka näyttää runoilusta kirjoittaneelta Tommi Parkkolta etäisesti.
Väitätkö ettei viiniä juova missimalli voi olla sisäisesti kaunis? Aika pinnallista ja kapeakatseista ajattelua sulta itseltäs. Eri
Ei kannata laajentaa merkitystä jota en itse implikoinut. Sanoin, että mun Tinder-feedi oli täynnä viiniä juovia missin ulkonäkötasolla olevia naisia joita minun, hyvin vaatimattoman perusmiehen näköiset (esim. Tommi Parkko ja minä olemme), ei tule heitä kiinnostamaan sillä meillä mielikuvitus, introspektio, filosofointi jne. korvaa ulkoiset puutteet. Kauneus ja komeus on kuitenkin katsojan silmissä. ;-)
Vierailija kirjoitti:
Olo kuin jyrän alle jääneen, näinä hetkinä epäilen mihin musta enää olis.
Yhdessä voisitte käydä levolle kylki kyljessä. Olisihan se jo jotain? Kaipaatko naista?
Vierailija kirjoitti:
Mee lenkille, saisit edes endorfiineistä jotain mielihyvää. Heippa !
Mä meen heti kun seuralainen tulee, siihen asti aion jumittaa (no okei venyttelen ennen sitä)