Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Osoitatko rakkauttasi heittämällä rakastasi sohvalla?
Mene eteenpäin.
Nate, kierukan poistoaika varmistui tälle kuulle. Me päästään lähemmäs tavoitettamme! Kulta joulu on niin meidän. En malta odottaa.. Haluan sinua muuallakin kuin pelkästään unessa, vaikka ootkin sielläkin yhtä rakas ^-^
Terveisiä kaikille pettäjille ja petetyille ja pian siitä narahtaville .
Erikoisesti Maikille.
Suu makea , sydän katkerainen.
Timantit on ikuisia :)
Vierailija kirjoitti:
Gallup
En edes jaksaisi, korkeintaan sohvatyynyllä. Mutta mieluiten tikkarilla selkään. 😈
Miten teidän varattujen puoliso suhtautuisi, jos löytäisitte tältä palstalta ystävän? Vai valehtelisitteko tavanneenne muualla?
Olisi kiva sanoa jotain, mutta päähän ei tule yhtään ajatusta. Silmillä olisi helpompi välittää viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva sanoa jotain, mutta päähän ei tule yhtään ajatusta. Silmillä olisi helpompi välittää viestiä.
👀
Kutsu voimassa kunhan Rojut pois, lahja 🍌 🤠🤮
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö oikeesti taas jaksaa vuosi.
Peruskoulu on vain kerran elämässä. Hetken sitä kärsimystä kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Ehkäpä hänet voisi heittää sohvalle.
Kuitenkin meinaat käydä päälle.
Niinkin voi käydä.
Päälle käyvää henkilöä ei ole vieläkään näkynyt. 🤔
Kaipaan sinua. Oletkohan töissä kaupungissa vai teetkö töitä kesäpaikasta käsin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mene eteenpäin.
Gallup oli hassuttelua.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö oikeesti taas jaksaa vuosi.
Töitä on yleensä vuoden ympäri, vaikka opettajalla ei kesäisin olekaan. Tsemppiä!
Kaikista surkuhupaisinta on, kun idiootti mies yrittää alkaa "neuvomaan" mua asioissa, kuin mulla olisi asiat jotenkin huonosti, vaikka on itse täysin kujalla tästä elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikista surkuhupaisinta on, kun idiootti mies yrittää alkaa "neuvomaan" mua asioissa, kuin mulla olisi asiat jotenkin huonosti, vaikka on itse täysin kujalla tästä elämästä.
Kaipaat sellaista, vai miten liittyy ketjuun?
Miltä susta tuntuu elää, tehdä ja suunnitella asioita puolisosi kanssa, jos mielessä liikkuu toinen? Mietin vain, kun kaikki näyttää ulospäin harmoniselta ja rikkumattomalta. Ehjä mielensisäiset asiat kuuluvat vain aineettoman todellisuuteen?
Vierailija kirjoitti:
Miltä susta tuntuu elää, tehdä ja suunnitella asioita puolisosi kanssa, jos mielessä liikkuu toinen? Mietin vain, kun kaikki näyttää ulospäin harmoniselta ja rikkumattomalta. Ehjä mielensisäiset asiat kuuluvat vain aineettoman todellisuuteen?
En ottaisi sellaista puolisokseni, älä sinäkään.
Kaipaan sitoutunutta miestä parisuhteeseen.En kuitenkaan mitään takertujaa/ holhottavaa.Eihän sellaista ole olemassakaan.
Huomenna on viikon paras päivä kun näet sut auringonsäteeni. Ja mä just mietin, et mun uusi ihminen, miten te tulisitte toimeen ja miten sä hyväksyisit hänet. Onneksi en ehtiny kertoa hänestä. Huomenna jos vaan selviän päivästä ilman et sun huomaavaisuus saa mua kertaakaan itkemään, asiat on hyvin. Kun mä tiedän että sä välität.
Sami se etsii Samettia, minulla sapatti vapaa, persoona perseessä niin jos täälgi löytyy samankaltaisia rakkauden rillutteluita niin Painamalla nappia voit sinäkin olla Sanna. Marin tai ei niin Homma kusee kun pitää pirtissä mukailla tätä jääkaappia. Liikaa kun niin en ihmettele miksi Ketju oli Pinkin värinen silloin ennen kuin meidät nyt mt hv laitettiin kotiin kasvattamaan mahaa. Mulla liikaa kummittelee mut en halua mikään Omaishoitaja jos sekin maksaa kukkahattu tädin Kaupassa käynnin kun menee hyvin niin ymmärtää että Oispa voisipa olla vaikka kotona juomassa kahvia. Juonenne kääntyy vastaan koska uskon merkityksiin sekä hyvän päivän tuttuihin🤪🍓🚬🤩 to. KGB mummo