Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Herään yksinäiseen aamuun ja nukahdan uudelleen. Etsin häntä, joka ei enää kuule eikä vastaa. Unessa vaihdamme ajatuksia vain erotaksemme uudelleen. Herään jälleen ja olen kotona taas.
Sama. Kuvasit ajatuksiani prikulleen. Miten olikin mahdollista. Hän on poissa. Joskus hän on niin läsnä ajatuksissa, että tunnen oloni normaaliksi taas, kuin ennenkin, enkä halua herätä tuosta ajatuksesta todellisuuteen. Hänen kuolemansa, vei 12 vuotta minusta mukanaan. Persoonani ei ole jotenkin entisensä/omanlaiseni ilman häntä.
Kaikessa mitä teen on vikaa, asiaa ei voi selvittää kun se miten yritän selvittää on väärin jne.. siis kun tulen vastaan on seuraava pommi tiellä vastassa
Miksi haluat selvittää mitään, kun näet että toista ei enää kiinnosta? Anna sen olla ja jatka omaa elämääsi?
Olen vaan pelkkä kiusattava roska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Galluppi : Kuinka paljon olet tänään ruikuttanut asteikolla 1-10 ?
Ruikutusvalvonnan päällikkökö siellä? Menes kahville.
Joo, pitkästä aikaa, viikko menikin täältä poissa ollessa 😊 No just join kahvia ja muistin että minkähänlainen ruikutus täällä on menossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tarvitsisin rakkauspommitusta. Ihan todella.
Olen pommi itsekin. Miten haluat pommituksen toimitettavan?
Tyyli on vapaa.
Heitän rakkauden granaattiomenan nautittavaksi!
Auts, osui otsaan! Hyvin kuvaavaa kyllä.
Mikset ottanut kiinni?
Pääsi yllättämään. No, itepä sanoin, että tyyli vapaa. Heitätkö seuraavaks sohvalla?
Höh. Itse halusit pommitusta, ja jatkoin sillä sanaleikkilinjalla. Sohva ei istu tähän.
Vierailija kirjoitti:
Kaikessa mitä teen on vikaa, asiaa ei voi selvittää kun se miten yritän selvittää on väärin jne.. siis kun tulen vastaan on seuraava pommi tiellä vastassa
Miksi haluat selvittää mitään, kun näet että toista ei enää kiinnosta? Anna sen olla ja jatka omaa elämääsi?
Joo tuo vastapuoli kuulostaa ärsyyntyneeltä sinuun, ja hankalalta ihmiseltä. On varmaan yltiönegatiivinen ihminen. Miksi kaipaat lähellesi moista ? Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tarvitsisin rakkauspommitusta. Ihan todella.
Olen pommi itsekin. Miten haluat pommituksen toimitettavan?
Tyyli on vapaa.
Heitän rakkauden granaattiomenan nautittavaksi!
Auts, osui otsaan! Hyvin kuvaavaa kyllä.
Mikset ottanut kiinni?
Pääsi yllättämään. No, itepä sanoin, että tyyli vapaa. Heitätkö seuraavaks sohvalla?
Höh. Itse halusit pommitusta, ja jatkoin sillä sanaleikkilinjalla. Sohva ei istu tähän.
Hyvin sopii sohvakin, kun ei sillä varsinaisesti ole merkitystä tässä. Joillain riittää huumori, toisilla ei, ja se on ihan fine.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lakata olemasta.
Kaipaan ihmistä, jolle olen pilkan kohde. Miten tästä pääsee yli ja eroon?
Vierailija kirjoitti:
On sun omissa käsissä, minkälainen suostut olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruikutusvalvonnan päällikkökö siellä? Menes kahville.
Joo, pitkästä aikaa, viikko menikin täältä poissa ollessa 😊 No just join kahvia ja muistin että minkähänlainen ruikutus täällä on menossa.
No onhan tää ihan järkyttävää paskaa oikeesti, mennään pois.
Vierailija kirjoitti:
Yhden viestin verran eli kai se on 1.
Ikävöin sinua missä ikinä oletkaan. Ehkä polkumme vielä kohtaavat ja tälle tunteelle löytyy tarkoitus.
Vierailija kirjoitti:
Kasva vaikka aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Tosi kummallinen tilanne. Jos joku, johon olen tuntenut kiintymystä, alkaisi mua pilkkaamaan, tunteet kuolisi heti. Jotain itsekunnioitusta pitää sentään ihmisellä olla.
Vierailija kirjoitti:
Ikävöin sinua missä ikinä oletkaan. Ehkä polkumme vielä kohtaavat ja tälle tunteelle löytyy tarkoitus.
Miehelle vai naiselle ja kummalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasva vaikka aikuiseksi.
Kasvanut jo.
Olitko kenties suunnitellut tulevaisuutesi kaivattusi varaan, ja siksi suostut pilkattavaksi ja kynnysmatoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle vai naiselle ja kummalta?
Mieheltä naiselle
Arvasin, mutta jätin siihen vähän ilmaa, että mahdut varmasti. Ottaisin siis kokonaan.