Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Catwalk ja sen jälkeen tyynysotaa.
Hyvää yötä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lakkaa ihmettelemästä pareja, jotka vielä vuosikymmenienkin jälkeen ovat toisissaan kiinni kuin perskärpäset. Onnittelen.
Mekin oltais kuin perskärpäset, niin ma luulen. Terkut Jii 8)
Et varmaan oo mun kaivattu, mutta olisin mielelläni sun perkärpänen, Jii.
Hups, en tajunnu (ei uutta :D) että terkkuni Jiille saattoi ottaa allekirjoituksena. -Aa
Vierailija kirjoitti:
Catwalk ja sen jälkeen tyynysotaa.
Hyvää yötä
Emoji jäi pois. <3
Yötä E-rakas. En unohda sua ikinä vaikka meidän välissä olisi triljoona kilometriä.
Ikävä sinua. Sanoinkuvaamaton kaipaus sinusta kainalooni, millaiselta se tuntuisi.. Hyvää yötä ja ihanaa alkavaa viikkoa ihanalle naiselle..
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sinua. Sanoinkuvaamaton kaipaus sinusta kainalooni, millaiselta se tuntuisi.. Hyvää yötä ja ihanaa alkavaa viikkoa ihanalle naiselle..
Voiko olla mahdollista että minua kaivataan?
Toisten tahallinen loukkaaminen on pelkkä heikkouden osoitus. Se ei paranna oloa tai tuo mukanaan vallantunnetta. Pitää ryhdistäytyä ja käsitella nää asiat jonkun kanssa.
Jos oot kirjottanu kauniita juttuja joskus mulle tänne niin todellakin haluisin lukea ne.
Vierailija kirjoitti:
Jos oot kirjottanu kauniita juttuja joskus mulle tänne niin todellakin haluisin lukea ne.
Kuka?
Oikeesti on ihan hirveän kova ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka?
Mies naiselle. Ap
Aika hyvä viikonloppu silti, vaikket hieronutkaan mun rasittuneita pakaralihaksia.
Vierailija kirjoitti:
Aika hyvä viikonloppu silti, vaikket hieronutkaan mun rasittuneita pakaralihaksia.
Mistäs ne on kipeytyneet jos saan kysyä?
Iltaa! Onko Jaria kaivattu täällä?
Eikö hämähäkki havaitse, että sen verkossa on kärpäsiä vai eikö sitä kiinnosta, jos ne ovat hyvin pieniä?
Vierailija kirjoitti:
Mistä johtuu se ettå pahoinpitelevät miehet eivät itse uskalla mennä pahimpiin laitteisiin mutta se pahoinpidelty nainen ehkä uskaltaakin?
Vaikka olisikin retorinen kysymys niin silti.
Joku pakenee omaa heikkoutaan hakkaamalla heikompia ja joku taas nauttii vauhdista.
Tykkäisin.